Рівень надання медичних послуг за шкалою від 1 до 10 складає "-10"!!!! Окрім того, що людей приймають в умовах хліву для тварин та відсутності елементарного провітрювання та відокремлення жіночого лікаря від хірурга та пацієнтів-чоловіків, ще й персонал, особливо в реєстратурі- бабці запенсійного віку! Жодного людського ставлення до черги! Відносяться до пацієнтів так, ніби то вони прийшли до них додому із... Читать отзыв Рівень надання медичних послуг за шкалою від 1 до 10 складає "-10"!!!! Окрім того, що людей приймають в умовах хліву для тварин та відсутності елементарного провітрювання та відокремлення жіночого лікаря від хірурга та пацієнтів-чоловіків, ще й персонал, особливо в реєстратурі- бабці запенсійного віку! Жодного людського ставлення до черги! Відносяться до пацієнтів так, ніби то вони прийшли до них додому із протягнутою рукою. Керівництво поліклініки взагалі не турбується про організацію обслуговування пацієнтів! Як може літня жінка, яка з тремтінням тримає ручку в руці (хоча в Україні в цивілізованій медицині впроваджено систему онлайн запису на прийом задля відсутності черг, комфотного прийому та доброзичливого ставлення до пацієнта! ) обслуговувати чергу+ відкладати картку+ відповідати на телефонні дзвінки?! Шановні головний лікаре та його заступники! Почніть з реєстратури: невже відсутні молоді випускники коледжів? Працюють законсервовані люди, не здатні переналаштовуватись на потреби сьогодення. Зробіть хоч щось для сервісу! Щодо лікарів, так висновок один: працюючи за державні кошти, вони гавкають, а не розмовляють, складається враження, що спілкуються із ув'язненими, лікарінавіть не замислюються над тим, що в державний медзаклад йдуть не через брак коштів, а саме до досвідчених уважних спеціалістів. Нажаль, коли ці лікарі приймають в платних клініках, то за гроші вони появляють такт та уважність! Не очікувала неетичної поведінки гінеколога. Ламаного гроша не варта позитивна репутація в приватному закладі. Нікому не рекомендую поліклініку МВС у Харкові. Борони Вас Боже мату таку потребу!
Достоинства:
відсутні
Недостатки:
відсутність сервісу! небажання допомогти пацієнту! невідповідність вимогам до реєстратора/адміністратора медичного закладу тих пенсіонерів, яких чомусь тримають на роботі! Своє невдоволення навантаженістью виражають ігноруванням пацієнтів.