Перевозчик Хижниченко Михаил Сергеевич ФЛП отзывы

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
1.0
9 отзывов / 181 просмотр
5
4
3
2
1
Написать отзыв

Тема: Скарга на рейс Полтава–Ромни 02.11.2025

Гость
2 ноября, 2025 год
Доброго дня.Я, Хапатівська Тетяна Анатоліївна, придбала квитки через сайт inbus.ua на рейс Полтава – Ромни з відправленням 02.11.2025 о 09:05.Автобус прибув на місце посадки, однак приблизно через 15 хвилин водій повідомив, що рейс не відбудеться, оскільки квитки “надійшли лише зараз”. Ми замовляли та оплатили квитки ще 01.11.2025, коли на сайті було 5 вільних місць.Вважаю такі дії компанії... Читать отзыв Доброго дня.Я, Хапатівська Тетяна Анатоліївна, придбала квитки через сайт inbus.ua на рейс Полтава – Ромни з відправленням 02.11.2025 о 09:05.Автобус прибув на місце посадки, однак приблизно через 15 хвилин водій повідомив, що рейс не відбудеться, оскільки квитки “надійшли лише зараз”. Ми замовляли та оплатили квитки ще 01.11.2025, коли на сайті було 5 вільних місць.Вважаю такі дії компанії абсолютно неприпустимими. Пасажирів мали попередити заздалегідь, а не ставити перед фактом уже на місці відправлення.Ця ситуація свідчить про повну відсутність належної організації роботи як перевізника, так і сайту inbus.ua. Якщо перевізник отримує інформацію про пасажирів лише за декілька хвилин до рейсу — це означає, що система продажу квитків працює з грубими помилками.Пасажири не повинні страждати через технічні збої або безвідповідальність працівників. Якщо місць немає або рейс змінюється — клієнтів потрібно повідомляти завчасно.Я вимагаю:1. Повернення сплачених коштів.2. Офіційного пояснення причин скасування рейсу.3. Проведення перевірки роботи сайту inbus.ua і компанії, щоб унеможливити повторення таких випадків у майбутньому.Контактні дані:Телефон: +380950037616

Це просто жахливо !

Гость
27 октября, 2025 год
Купила квиток онлайн завчасно. Водій сказав що місць немає, поводив себе грубо, зверхньо, кричав і в усьому звинувачував мене і сервіс на якому я придбала квиток ! Коли я почала вимагати кошти назад, місце все ж знайшлося, але з погрозами в мій адрес та приниженням моєї гідності ! Людина дозволила собі назвати мене шахрайкою при всіх! То в мене... Читать отзыв Купила квиток онлайн завчасно. Водій сказав що місць немає, поводив себе грубо, зверхньо, кричав і в усьому звинувачував мене і сервіс на якому я придбала квиток ! Коли я почала вимагати кошти назад, місце все ж знайшлося, але з погрозами в мій адрес та приниженням моєї гідності ! Людина дозволила собі назвати мене шахрайкою при всіх! То в мене питання, хто з нас дійсно шахрай ?

Кошмар ???

Гость
15 сентября, 2024 год
Купили квиток завчасно з Липової Долини до Полтави. Автобус виявився забитим. Їхали стоячи. Валізи і сумки висіли на головах. Забитий настільки, що ми їхали прижаті до скла. Я натерла собі кісточку тазову, бо билась об сидіння, як стрибали по ямах. Боже, зробіть щось. Налагодьте систему з диспетчером та автовокзалом. Це ж не перший раз. Гроші берете за сидячі... Читать отзыв Купили квиток завчасно з Липової Долини до Полтави. Автобус виявився забитим. Їхали стоячи. Валізи і сумки висіли на головах. Забитий настільки, що ми їхали прижаті до скла. Я натерла собі кісточку тазову, бо билась об сидіння, як стрибали по ямах. Боже, зробіть щось. Налагодьте систему з диспетчером та автовокзалом. Це ж не перший раз. Гроші берете за сидячі місця, а люди мають їхати стоячи. Прошу прийняти міри.
Достоинства:
  1. Відсутні
Недостатки:
  1. Написала вище, просто Жах.

Москворота музика, серйозно?

Олена
15 сентября, 2024 год
Водій бидлуватий, але то ще ладно, питання в іншому: якого біса в салоні грає москворота музика? У 2024 році це просто огидно, скаржитимусь омбудсмену. Рейс 554 Водій бидлуватий, але то ще ладно, питання в іншому: якого біса в салоні грає москворота музика? У 2024 році це просто огидно, скаржитимусь омбудсмену. Рейс 554

Рейс 554 Харків-Чернігів 02.07.24

Антоній
4 июля, 2024 год
Водій - хамовите бидло, ніби з 90-х вилізло. Сідали з квитком в Полтаві до Опішні. Квиток показували. Він понабивав людей по яких-ось замовленнях за телефоном та людей без квитків за готівку. Був дуже невдоволений, що люди прийшли з квитками купленими в касі автовокзалу. Хотів щоб сідали ті хто платив готівкою, а з квитками стояли (або йшли нафіг мабуть). Якийсь треш,... Читать отзыв Водій - хамовите бидло, ніби з 90-х вилізло. Сідали з квитком в Полтаві до Опішні. Квиток показували. Він понабивав людей по яких-ось замовленнях за телефоном та людей без квитків за готівку. Був дуже невдоволений, що люди прийшли з квитками купленими в касі автовокзалу. Хотів щоб сідали ті хто платив готівкою, а з квитками стояли (або йшли нафіг мабуть). Якийсь треш, ніби машина часу в початок 90-х. Потім проїхав автостанцію Опішня і не висадив нас. Відкрив двері десь в посадці за населеним пунктом і хотів там висадити. Прийшлось підіймати скандал - після чого повернувся і завіз на автостанцію. Жалкую, що не було можливості набити пику цьому недоумку, бо люди поспішали та й сам на відпочинок їхав. Як таке бидло можна брати на роботу, я не знаю, це дічь. В жодному разі не користуйтесь цим перевізником!!!
Недостатки:
  1. Водій - бидло хамовите

Жахлива якість. Не рекомендую.

Гость
4 июля, 2024 год
Навіщо продавати квитки, коли немає місць, їхали з Полтави до Харкова, купили квитки, при посадці виявилося що немає місць. Нас стояло 5 людей. Водій хам, відповів не подобається, можете вийти.... Шановний перевізник, можливо щось потрібно змінити, та працювати відповідально та з повагою до людей, як не є, але це безпека пасажирів. Навіщо продавати квитки, коли немає місць, їхали з Полтави до Харкова, купили квитки, при посадці виявилося що немає місць. Нас стояло 5 людей. Водій хам, відповів не подобається, можете вийти.... Шановний перевізник, можливо щось потрібно змінити, та працювати відповідально та з повагою до людей, як не є, але це безпека пасажирів.

Купила квиток,міст не оказалося,сказали стояти з Л.Д.до Харкова,навіщо продавати квитки.Жах

Гость
12 июня, 2024 год
Купила квиток з Липової Долини до Харкова, прийшовши на вокзал,виявилося що автобус повний і багато стоячих людей,показавши квиток водій сказав нічого не знаю стійте можливо хтось встане і звільниться місто,навіщо продавати квитки якщо міст немає,це немаленька відстань і мамі пенсіонерові прийшлося стояти до самого Харкова, самий найгірший перевізник. Купила квиток з Липової Долини до Харкова, прийшовши на вокзал,виявилося що автобус повний і багато стоячих людей,показавши квиток водій сказав нічого не знаю стійте можливо хтось встане і звільниться місто,навіщо продавати квитки якщо міст немає,це немаленька відстань і мамі пенсіонерові прийшлося стояти до самого Харкова, самий найгірший перевізник.

Ужасная поездка.

Наталья
11 мая, 2024 год
В автобусе очень тесно.Ноги девать некуда.Зачем продавать билеты с местами,если их нет в принципе.Водитель хамовитый.По пути набрал людей.Я понимаю,что это его шабашка,но я платила хотя бы за минимальный комфорт.А не за то,чтобы на меня опирались.Короче,ужас ужасный.Категорически не советую. В автобусе очень тесно.Ноги девать некуда.Зачем продавать билеты с местами,если их нет в принципе.Водитель хамовитый.По пути набрал людей.Я понимаю,что это его шабашка,но я платила хотя бы за минимальный комфорт.А не за то,чтобы на меня опирались.Короче,ужас ужасный.Категорически не советую.
Недостатки:
  1. Сплошной минус.

Жахлива поїздка Хіжніченко М.С.

Гость
28 февраля, 2024 год
28.02.24 їхали Зіньків-Харків. Водій за кермом з 8:00 до 17:00 без зміни! риторичне питання, яка в нього буде уважність на дорозі після такого тривалого часу без відпочинку. І це виражалось в тому, що він жахливо керував, дуже поспішав, ями він не оминав, а просто перелітав їх. Їхати було страшно! Пропозиції:1) спланувати заміну водія кожні 4 години, він людина... Читать отзыв 28.02.24 їхали Зіньків-Харків. Водій за кермом з 8:00 до 17:00 без зміни! риторичне питання, яка в нього буде уважність на дорозі після такого тривалого часу без відпочинку. І це виражалось в тому, що він жахливо керував, дуже поспішав, ями він не оминав, а просто перелітав їх. Їхати було страшно! Пропозиції:1) спланувати заміну водія кожні 4 години, він людина і має право відпочивати! 2) помити автобус, як мінімум! а краще відремонтувати, бо тяжко сказати, що там не торохтить! 3) врахувати якість доріг і змінити тривалість поїздки, щоб водій при знаку швидкості 50, не їхав 90!!!4) додайте в автобус підлокітники до сидінь і паски безпеки! Сподіваюсь, з цим перевізником більше не доведеться їхати! Дякую, що доїхали живі!
Читать все отзывы