"Моя книжкова полиця". Книгарня - кав'ярня. Відгук про роботу в данному закладі. Безпосередньо про заклад, що знаходиться на Срібнокільській. Оскільки засновниця - директор під час воєнного стану перебуває у Франції, на локаціях - кав'ярнях по Києву свої керуючі. На Лівому березі кожні півроку змінюються адміністратори, вони ж керуючі. Чому? Молоді дівчата хочуть мати запис управлінця, щоб далі працювати по професії,... Читать отзыв "Моя книжкова полиця". Книгарня - кав'ярня. Відгук про роботу в данному закладі. Безпосередньо про заклад, що знаходиться на Срібнокільській. Оскільки засновниця - директор під час воєнного стану перебуває у Франції, на локаціях - кав'ярнях по Києву свої керуючі. На Лівому березі кожні півроку змінюються адміністратори, вони ж керуючі. Чому? Молоді дівчата хочуть мати запис управлінця, щоб далі працювати по професії, для хорошого подальшого працевлаштування. Останні адміністратори не відповідали навіть професії, на які навчалися або навчаються ще... Тому досвіду 0, лише ставлення до тебе, як до найманця, який повинен купувати засоби для прибирання, навіть не в свій робочий час. На Срібнокількій особливі вимоги: те, що повинні робити спеціальні компанії - почистити меблі, подушки в залі, то це покладається на прибиральницю. Хоча на початку не обговорювали з попередніми керуючими - адміністраторами, а вони були більш досвідченими, на відміну від останніх. Коли в закладі є ремонт, а тут він не зроблений давно, від того павутиння - то як мавпа без драбини потрібно дістати те, що навіть при зрості 2 метри людина не дістане. Без оформлення, без договору сюди не можна влаштовуватися, оскільки не буде доказів після звільнення. Так і сталося. Затримки по виплаті зарплати понад двух місяців, а потім недоплата 5 тисяч гривень, мотивуючи, що погано виконувалася робота. А хіба адміністратор закладу не повинен був перевіряти роботу обслуговуючого персоналу? Вказувати на помилки, якщо були. Засновниця та головна керуюча Наталія, приїзджаючи раз на рік чи півроку в Україну, робить ревізію і має не зрозумілі претензії, які просто не можна "натягти на вуха", тобто зверхньо та не тактично себе веде, перевіряє чистоту по залах закладу так, ніби знаходиться у лабораторії. Так, чистота - запорука здоров'я! Але треба мати хороший ремонт у закладі харчування, а не тільки робити акцент на продажах книг... як читальні... тощо. Де інколи бігають "менші друзі", а потім треба залучати всі сили для виведення їх. Треба не тільки розвивати бізнес за кордоном, а й тут, у Києві, брати в штат досвідчених адміністраторів та інших кваліфікованих працівників. Бо гарно все написано про заклади, як кав'ярню, українську книгарню... Але яка "кухня" всередині, то просто жах. Тобто, під час роботи обов'язки збільшуються, вимоги по роботі не по кваліфікації, недоплата після звільнення. А персонал, який буде Вами керувати - адміністратор, може бути такий спеціаліст, а саме студент, що навчається на артистку акробатичного жанру...) Який не розуміє суті справ, а лише вимоги і збільшення обсягів роботи. Тому не раджу працевлаштовуватися в "Моя книжкова полиця". А те, що недоплатили декілька тисяч - киньте як донати ЗСУ, бо то немалі кошти. Або українським дітям на ласощі. Все в житті бумерангом. )
Достоинства:
Хороше поєднання: кав'ярня - книгарня.
Недостатки:
Персонал змінюється часто. Некваліфіковані адміністратори. Власниця, яка "не чує", "не слухає". Віддалене керування - не дає результатів.