Я не думала, що на стільки покупці можуть бути не потрібними магазину! Від слова ЗОВСІМ. Скільки б не дзвонила і скільки б не зверталась - жодного разу не почула ніякої вичерпної відповіді! Більш того - по моєму замовленню, його відправленню, жодного разу не сказали правду: "Так, є замовлення, ми його відправили, так, очикуйте...". Насправді, ніхто не збирався ні відправляти,... Читать отзыв Я не думала, що на стільки покупці можуть бути не потрібними магазину! Від слова ЗОВСІМ. Скільки б не дзвонила і скільки б не зверталась - жодного разу не почула ніякої вичерпної відповіді! Більш того - по моєму замовленню, його відправленню, жодного разу не сказали правду: "Так, є замовлення, ми його відправили, так, очикуйте...". Насправді, ніхто не збирався ні відправляти, ні продавати. А справа стосується, на хвилиночку, медичного трикотажу. І нам цей товар був необхідний, що називається, "на вчора". Я в шоці від магазину, від його "менеджерів", "комірників", "операторів" - від спілкування самий негатив. Нікому не рекомендую цей магазин. Надурять!
Достоинства:
на сторінці інтернет-магазину є можливість вибрати необхідний товар.
Недостатки:
Товар не відправляють, але на який би телефон не зверталась, всюди повідомляли, що відправили. Потім: відправимо. Моє відчуття, що вони торгівлею не займаються.
Олена, вітаю Вас!Перш за все хочемо принести свої вибачення щодо ситуації, яка, нажаль, склалась у Вашому випадкуМи проаналізували Ваш відгук і дійшли висновку, що враховуючи період, в який Ви здійснювали замовлення, а це ПЕРЕДНОВОРІЧНИЙ ТИЖДЕНЬ (22 грудня 2022), така прикра ситуація справді могла мати місцеВсі ми знаємо, що саме В ПЕРЕДНОВОРІЧНИЙ ПЕРІОД активність покупців ЗРОСТАЄ В РАЗИТакож зростає маркетингова активність практично по всім виробникам - це Новорічні акції, розпродажі і тому подібнеВідповідно зростає навантаження НА ВСЮ ЛАНКУ ЕТАПІВ ПРОДАЖУ - від оператора телефонної лінії до працівників служби доставкиІ повірте, всі ми працювали на межі можливостей, проте навіть це, нажаль, не дозволяє в такі святкові періоди закрити всі 100% звернень наших ПокупцівЦе загальновідомий факт - і тут мало що можна вдіяти, оскільки моментально збільшити КВАЛІФІКОВАНИЙ ПЕРСОНАЛ в рази на відносно нетривалий період передноворічних свят РЕАЛЬНОЇ МОЖЛИВОСТІ ПРАКТИЧНО НЕ МАЄ ЖОДЕН РИТЕЙЛЕРМожемо запевнити Вас, що коли Ви звернетесь до нас повторно, Ви зможете переконатись в нашій компетенції та відповідальності щодо кожного ПокупцяА також отримати максимальну знижку на Ваше замовлення - в якості невеличкої "моральної компенсації" )))Дозвольне ще раз принести свої вибаченняЗ повагою, персонал спеціалізованого магазину компресійного трикотажу та ортопедії Medist.com.ua