Дуже задоволений поїздкою. Водій професійно керував автобусом, всередині було зручно й чисто. Усі зупинки були за розкладом. Давно шукав перевізника такого рівня, і тепер зупинив свій вибір на них. Дуже задоволений поїздкою. Водій професійно керував автобусом, всередині було зручно й чисто. Усі зупинки були за розкладом. Давно шукав перевізника такого рівня, і тепер зупинив свій вибір на них.
Водій 37 автобуса, двері задні не відчиняє. Буває невспіваєш зайти у автобус, як двері зачиняє і їде... і бачить, що стоїть людина, яка невспіла зайти з-за натовпу, пофіг йому, внаглу їде Водій 37 автобуса, двері задні не відчиняє. Буває невспіваєш зайти у автобус, як двері зачиняє і їде... і бачить, що стоїть людина, яка невспіла зайти з-за натовпу, пофіг йому, внаглу їде
П'ятниця, 18.08.2023, 14:34.Розташування автобусів маршруту номер 56...Бардак...Наx... звільнити того, хто робить такі проміжки між автобусами. П'ятниця, 18.08.2023, 14:34.Розташування автобусів маршруту номер 56...Бардак...Наx... звільнити того, хто робить такі проміжки між автобусами.
Не думала, що колись скажу подібне проте чому б не вернути кондукторів? Якщо ви перевели систему в онлайн, то вже підв‘яжіть туди не тільки цифровий, а й епо чи гугл пей. Чому я маю зранку від ваших працівниць-хабалок вислуховувати купу дайна через те, що в мене не грузить ваш додаток? Це мої проблеми що саме київ цифровий не прогружався в... Читать отзыв Не думала, що колись скажу подібне проте чому б не вернути кондукторів? Якщо ви перевели систему в онлайн, то вже підв‘яжіть туди не тільки цифровий, а й епо чи гугл пей. Чому я маю зранку від ваших працівниць-хабалок вислуховувати купу дайна через те, що в мене не грузить ваш додаток? Це мої проблеми що саме київ цифровий не прогружався в той момент? Для мене не проблема і штраф оплатити. Але вважаю, що хочаб у водія мають продаватись паперові qr-коди. І дуже мені цікаво чи почала б в такому тоні ваша працівниця розмовляти з чоловіком під два метри і хаяти його на весь тролейбус, як мене маленьку і дрібну дівчину. Стоїть не компетентна тітка в тричі більша і старша, але вважає що їй все дозволено і тим паче хамити. Не виходить, нехай скаже мені вийти, проконтролює вихід і так далі! А не стоїть, наче я щось вкрала і верещить. Не проблема і штраф оплатити для мене (яким вона так гучно вже після оплати мені погрожувала, якщо я не перестану прирікатись із нею). Чи в обов‘язки таких хабалок входить ще й принижувати людей? Чи як? Наберіть на роботу вже нормальний і адекватний персонал, а не цю бидлоту! І добрацюйте систему оплати!
Другий автобус теж поїхав раніше на 2 хвилини. У деяких людей 1-3 хвилини це теж час, тому нехай автобуси їздять як положено. Другий автобус теж поїхав раніше на 2 хвилини. У деяких людей 1-3 хвилини це теж час, тому нехай автобуси їздять як положено.
Достоинства:
Добре, що працюють
Недостатки:
Автобуси їздять не по розкладу. Керівництво на це закриває очі
На протязі двох років жаліюся на роботу автобусів 37 маршруту-диспетчерська не реагує взагалі. На постійній основі автобус виїзжає раніше з кінцевої Святошино. Сьогодні 3 липня о 12.12 знову уїхав(повинен їхати в 12.15).Багато людей жаліються саме на цього водія-він працює давно. Ще окремо є скарга на то, що деколи водій не відчиняє задні двері. На протязі двох років жаліюся на роботу автобусів 37 маршруту-диспетчерська не реагує взагалі. На постійній основі автобус виїзжає раніше з кінцевої Святошино. Сьогодні 3 липня о 12.12 знову уїхав(повинен їхати в 12.15).Багато людей жаліються саме на цього водія-він працює давно. Ще окремо є скарга на то, що деколи водій не відчиняє задні двері.
Недостатки:
Два автобуса це зараз замало для пасажирів-автобус забит в часи пік до нельзя. Водій точно одного автобуса виїзжає не по розкладу - раніше. Інколи не відчиняють задні двері
Мне очень не нравится, когда контролёры своим проверочным аппаратом не могут считать карту в бейдже. Почему нельзя брать и закупить оборудование с чувствительностью как у аппаратов оплаты проезда? Это не единичная проблема. Меня сегодня даже хотели выгнать с троллейбуса, хотя в программе «Киев цифровой» я показала, что проезд оплачен. На что контролёр отвернулся и сказал, что не видит ничего. Это... Читать отзыв Мне очень не нравится, когда контролёры своим проверочным аппаратом не могут считать карту в бейдже. Почему нельзя брать и закупить оборудование с чувствительностью как у аппаратов оплаты проезда? Это не единичная проблема. Меня сегодня даже хотели выгнать с троллейбуса, хотя в программе «Киев цифровой» я показала, что проезд оплачен. На что контролёр отвернулся и сказал, что не видит ничего. Это нормально? Улучшайте сервис, и делайте его удобнее, иначе таких конфликтных ситуаций будет очень много.Бесит одним словом
Користуватись послугами цієї компанії - це принижувати власну гідність, кондуктори ведуть себе з пасажирами як з бидлом, дозволяють собі матюкатись і верещати на весь тролейбус. На скаргу компанія ніяк не реагує, користуються тим, що під час карантину вони єдині можуть перевозити людей. Мабуть в свинарнику до свиней краще ставлення ніж до людей в тролейбусі. Користуватись послугами цієї компанії - це принижувати власну гідність, кондуктори ведуть себе з пасажирами як з бидлом, дозволяють собі матюкатись і верещати на весь тролейбус. На скаргу компанія ніяк не реагує, користуються тим, що під час карантину вони єдині можуть перевозити людей. Мабуть в свинарнику до свиней краще ставлення ніж до людей в тролейбусі.
Достоинства:
Ніяких
Недостатки:
Хамство, зневажливе ставлення до людей, повна відсутність професійної етики
Пару раз ездила с перевозчиком КийПасТранс из Праги, могу сказать, что в общем сервис нормальный, но недочетов тоже хватало. В последний раз багажное отделение было переполнено и составило большого труда вместить туда мою сумку, а думать о том, чтобы она не испачкалась и имела нормальный вид после путешествия нечего было и думать. Еще в дороге пропадал интернет, кофе/чай/вода тоже не... Читать отзыв Пару раз ездила с перевозчиком КийПасТранс из Праги, могу сказать, что в общем сервис нормальный, но недочетов тоже хватало. В последний раз багажное отделение было переполнено и составило большого труда вместить туда мою сумку, а думать о том, чтобы она не испачкалась и имела нормальный вид после путешествия нечего было и думать. Еще в дороге пропадал интернет, кофе/чай/вода тоже не особо предлагались, но это наверное был эконом класс. Сам салон автобуса был чистый, немного тесновато было между креслами, но они были в рабочем состоянии, а самое главное - туалет работал:)