Спасибо водителю трамвая 797 за то что он подвез меня домой 5.06 поздно вечером. Огромное спасибо ❤️🔥❤️🔥❤️🔥 Спасибо водителю трамвая 797 за то что он подвез меня домой 5.06 поздно вечером. Огромное спасибо ❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Шахраї, я не користуюсь метро, але 2 поїздки були, як тільки ки ввела номер карти, почали списувати по 8 грн.Тобто я не користуюсь поїздками, а вони списують кошти собі просто так( Шахраї, я не користуюсь метро, але 2 поїздки були, як тільки ки ввела номер карти, почали списувати по 8 грн.Тобто я не користуюсь поїздками, а вони списують кошти собі просто так(
Достоинства:
-
Недостатки:
Списують кошти без відома людини, коли ти не користуєшся їх послугами.Але данні зафіксували карти((
Ви якщо щось робите з вашим додатком то повідомляйте завчасно, через вас я заблокувала карту і закрила її в банку, бо думала, що хтось скопіював мої дані і зняв за проїзд 8 грн, коли я в цей час була вдома!!!!!! Через вас я маю йти до банку знову і робити нову картку, дурні безголові, рукожопі!!!! Ви якщо щось робите з вашим додатком то повідомляйте завчасно, через вас я заблокувала карту і закрила її в банку, бо думала, що хтось скопіював мої дані і зняв за проїзд 8 грн, коли я в цей час була вдома!!!!!! Через вас я маю йти до банку знову і робити нову картку, дурні безголові, рукожопі!!!!
Система открыто ворует деньги за проезд, списывая с карточных счетов деньги просто так. Банк отсылает в Киев Цифровой, а там полный беспредел. Человека водят за нос, а потом просто исчезают. Мошенническая схема на уровне города. Система открыто ворует деньги за проезд, списывая с карточных счетов деньги просто так. Банк отсылает в Киев Цифровой, а там полный беспредел. Человека водят за нос, а потом просто исчезают. Мошенническая схема на уровне города.
Гірше застосунку ще не зустрічав.Постійні глюки.Інколи зайти в цей інвалід просто неможливо.Краще не використовувати назву міста в цьому недоробленому страхітті, щоб не ганьбити столицю. Гірше застосунку ще не зустрічав.Постійні глюки.Інколи зайти в цей інвалід просто неможливо.Краще не використовувати назву міста в цьому недоробленому страхітті, щоб не ганьбити столицю.
Завантажила Київ цифровий щоб поповнювати карту. Мені написала що номер телефона (видно тільки останні 2 цифри) вже підвязан і вони би видвязали, якщо я назову цей номер! Назову скритий номер! Це просто жах! це невідповідально . І при цоьму: "Ми хочемо щоб Ви відчували нашу підтримку". Підтримка-це "пішла нафік собака бешена". Завантажила Київ цифровий щоб поповнювати карту. Мені написала що номер телефона (видно тільки останні 2 цифри) вже підвязан і вони би видвязали, якщо я назову цей номер! Назову скритий номер! Це просто жах! це невідповідально . І при цоьму: "Ми хочемо щоб Ви відчували нашу підтримку". Підтримка-це "пішла нафік собака бешена".
Чому відсутня можливість заплатити за проїзд з гаманця транспортної карти? Поповнила транспортну карту на 50 грн, а виявилося що треба не поповнювати карту а купувати квитки? Гроші на карті - їхати не можна! Що за бред! А навіщо тоді гроші на ТРАНСПОРТНІЙ карті як не для оплати проїзду? Чому відсутня можливість заплатити за проїзд з гаманця транспортної карти? Поповнила транспортну карту на 50 грн, а виявилося що треба не поповнювати карту а купувати квитки? Гроші на карті - їхати не можна! Що за бред! А навіщо тоді гроші на ТРАНСПОРТНІЙ карті як не для оплати проїзду?
Довелось платити штраф так, як валідатор не списав за проїд. На гарячій лінії Київ цифровий відмовились приймати скаргу! Довелось платити штраф так, як валідатор не списав за проїд. На гарячій лінії Київ цифровий відмовились приймати скаргу!
Встановив додаток, придбав за гроші віртуальну електронну картку через додаток. Користувався карткою майже рік (може і більше) а потім …. додаток сам перезапустився і почав спочатку, тобто з 0. І знов заповнюй, авторизуйся, знов купуй картку…Спілкування з групою підтримки нічого не дало. Нікому не порекомендую щось купувати у додатку Київ цифровий. Встановив додаток, придбав за гроші віртуальну електронну картку через додаток. Користувався карткою майже рік (може і більше) а потім …. додаток сам перезапустився і почав спочатку, тобто з 0. І знов заповнюй, авторизуйся, знов купуй картку… Спілкування з групою підтримки нічого не дало. Нікому не порекомендую щось купувати у додатку Київ цифровий.
В додатку "Київ цифровий" купила квитки, як завжди. Написало що є неполадки, мов платіжна система не працює, але гроші списано. Виходить так, що гроші сплачені, а кудись поїхати я не можу. Сервіс жахливий, якщо є проблема, то напевно людей треба попереджати В додатку "Київ цифровий" купила квитки, як завжди. Написало що є неполадки, мов платіжна система не працює, але гроші списано. Виходить так, що гроші сплачені, а кудись поїхати я не можу. Сервіс жахливий, якщо є проблема, то напевно людей треба попереджати
Чому через погано працюючий додаток я повинна витрачати свій час та нерви? Не коректно сканується транспорта карта, а хамовиті контролери - це взагалі норма. Чому через погано працюючий додаток я повинна витрачати свій час та нерви? Не коректно сканується транспорта карта, а хамовиті контролери - це взагалі норма.
простояв на парковуці на 70 грн, а зняли з картки 420 грн. типу не закінчив парковку, коли довіряєш -)) з'ясовується що тебе просто....... і головне подзвонити пожалітись нема кому... отстой повний, простояв на парковуці на 70 грн, а зняли з картки 420 грн. типу не закінчив парковку, коли довіряєш -)) з'ясовується що тебе просто....... і головне подзвонити пожалітись нема кому... отстой повний,
Неважливо на скільки поповнив картку всеодно вийде по 8 грн.Поїздки знімаються просто так!!!!!! Навіть якщо не їздив!!!!!Жах просто! Неважливо на скільки поповнив картку всеодно вийде по 8 грн.Поїздки знімаються просто так!!!!!! Навіть якщо не їздив!!!!!Жах просто!
украли 2 поездки ,пока ничего не доказала,бесплатного номера нету только стационар,в общем жульё ,верните житоны ,зачем убирать то что работало без сбоев украли 2 поездки ,пока ничего не доказала,бесплатного номера нету только стационар,в общем жульё ,верните житоны ,зачем убирать то что работало без сбоев
Самий ганебний цифровий Київ який обкрадує людей і не хоче повертати кошти це невеликі кошти які вкрали Київ цифровий в метро Києва але не тільки я сам потрапив в таку ситуацію зняло кюєр код і списало кошти з банківської картки один сполшний мінус хочеться проклинати а не благословляти Самий ганебний цифровий Київ який обкрадує людей і не хоче повертати кошти це невеликі кошти які вкрали Київ цифровий в метро Києва але не тільки я сам потрапив в таку ситуацію зняло кюєр код і списало кошти з банківської картки один сполшний мінус хочеться проклинати а не благословляти
Крадії. Від цього додатку прийшло якейсь сповіщення, а потім з картки "моно" списалися гроші і прийшло повідомлення, що я в них купив якусь "транспортну картку". Терміново видаляю цей додаток, бо крадуть гроші. Крадії. Від цього додатку прийшло якейсь сповіщення, а потім з картки "моно" списалися гроші і прийшло повідомлення, що я в них купив якусь "транспортну картку". Терміново видаляю цей додаток, бо крадуть гроші.
Шо за капец, що це? я заплатив у метро три рази пройшов один.Два рази відмовило на картку, потім мені прийшло повідомлення з банку за сплату і я знову заплатив Шо за капец, що це? я заплатив у метро три рази пройшов один.Два рази відмовило на картку, потім мені прийшло повідомлення з банку за сплату і я знову заплатив
ДА СКОЛЬКО МОЖНО!!!!! НИКОГДА НЕТ ЗДАЧИ!!! На мобильный тоже уже не кидает третий день. Выдаёт ошибку. Только благотворительность. И так с этим всем жрать нечего, а еще благотворительность нашим чинушам. Кто должен контролировать наличие здачи и работоспособность автоматов???? ДА СКОЛЬКО МОЖНО!!!!! НИКОГДА НЕТ ЗДАЧИ!!! На мобильный тоже уже не кидает третий день. Выдаёт ошибку. Только благотворительность. И так с этим всем жрать нечего, а еще благотворительность нашим чинушам. Кто должен контролировать наличие здачи и работоспособность автоматов????
Второй месяц езжу бесплатно, а главное всё честно 😂Спасибо кодерам за отлично распиленый бюджетПобольше бы таких плюшек за наши налоги Второй месяц езжу бесплатно, а главное всё честно 😂Спасибо кодерам за отлично распиленый бюджетПобольше бы таких плюшек за наши налоги
Что за фокусы по оплате, сдача не выдается, плюс ко всему списывается большая комиссия (м.Черниговская), кому из чиновников не хватает «на хлебушек», мер Киева, вам на что не хватает? Что за фокусы по оплате, сдача не выдается, плюс ко всему списывается большая комиссия (м.Черниговская), кому из чиновников не хватает «на хлебушек», мер Киева, вам на что не хватает?
Валидатор не всегда с первого раза сканирует QR билет. Только через несколько минут в приложении Цифровом понятно просканирован билет или нет. Такое постоянно, неужели нельзя сделать чтоб быстрее обновлялась информация? Ехали в трамвае только зашли и сразу просканирован 2 билета, не прошло и 2х минут как зашли контролёры и сразу закрыли валидаторы. Через несколько минут оказалось что один билет просканирован,... Читать отзыв Валидатор не всегда с первого раза сканирует QR билет. Только через несколько минут в приложении Цифровом понятно просканирован билет или нет. Такое постоянно, неужели нельзя сделать чтоб быстрее обновлялась информация? Ехали в трамвае только зашли и сразу просканирован 2 билета, не прошло и 2х минут как зашли контролёры и сразу закрыли валидаторы. Через несколько минут оказалось что один билет просканирован, а другой нет. 2 женщины контролёра на 12 трамвае некорректно работают, не разбираются и сразу оскорбляют, называют непорядочными людьми, не разбираются вообще кто только ввошел и уверяют что у них все отлично работает, никто не жаловался. Ничего вообще не слушают, заставили выйти с маршрута, хотя мы спешили, ничего им не докажешь, сразу оскорбления сразу угрожают и оскорбляют, нервы испорчены, время упущено. Нормальные контролёры слушают хотя бы и вообще пытаются хоть разобраться, хоть какое-то время ждут, наблюдают, смотрят кто только ввошел. А все из-за того что валидаторы не всегда сканируют с первого раза, но даже если бы в Цифровом сразу бы билет горел серым, что использован, а не через время, все время приходится обновлять, были случаи что ждать обновления нужно долго больше 5 минут....
Їхав транвай оператор тяне на спілкування 0 с 10 лишній проїзд возрат незробити і тривоги на 5 3 мінути пізніше .тим саме оплата проїзда хлилин5 проводитця .оцінка 2 Їхав транвай оператор тяне на спілкування 0 с 10 лишній проїзд возрат незробити і тривоги на 5 3 мінути пізніше .тим саме оплата проїзда хлилин5 проводитця .оцінка 2
Достоинства:
1 проїзд
Недостатки:
За 2 проїзда один возрат зробить неможу тільки дарма 16 грн 1 за дарма купив і нспекція +
На метро Арсенальна автомати не приймають оплати одноразового квитка.Гроші просто вибрасує.Неможливо купити 1 разовий квиток.Не буду користуватися метро. На метро Арсенальна автомати не приймають оплати одноразового квитка.Гроші просто вибрасує.Неможливо купити 1 разовий квиток.Не буду користуватися метро.
Прочитавши коментарі, розумієш, наскільки багато глюків з електронними квитками. Але я розповім про ті, з якими зіштовхнулась я. Ситуація 1. Коли у додатку "Київ Цифровий" я маю квиток, куплений не в день використання (але він все ще дійсний та невикористаний), і намагаюся просканувати його валідатором - такий квиток дуже часто не сканується та оплата проїзду не проходить. Через що... Читать отзыв Прочитавши коментарі, розумієш, наскільки багато глюків з електронними квитками. Але я розповім про ті, з якими зіштовхнулась я. Ситуація 1. Коли у додатку "Київ Цифровий" я маю квиток, куплений не в день використання (але він все ще дійсний та невикористаний), і намагаюся просканувати його валідатором - такий квиток дуже часто не сканується та оплата проїзду не проходить. Через що мені доводиться купувати новий квиток і сканувати заново (хоча я й так мала квиток, але через якість незрозумілі глюки маю купити ще один). В результаті перший квиток так і не зможе пройти через жодний валідатор і чекатиме закінчення строку дійсності, до останнього знаходячись у розділі КУПЛЕНИХ ТА НЕВИКОРИСТАНИХ квитків. Ситуація 2. Просканувала куплений раніше (за день до цього) дійсний та ще невикористаний квиток, екран валідатора показав зелену галочку та напис "Квиток дійсний". Але навіть через 15 хвилин сповіщення у додатку "Київ Цифровий" про використання квитка не прийшло. Зате зайшли контролери, які відсканували мій квиток і сказали, щоб я платила штраф, адже по їх системі він не проходить. Я заново відсканувала цей же квиток в їх присутності і на цей раз валідатор повідомив, що "Квиток недійсний" (хоча все ще знаходився у розділі куплених та невикористаних). Через 5 хвилин сварок ми не дійшли до порозуміння, адже контролери впевнені, що їх система ідеально справна і проблема виключно у тому, що я просто не хотіла платити за проїзд. І ти ніяк їм не доведеш, що ти реально сканував квиток. При будь-якій несправності їх системи винним будеш виключно ти.
Київ цифровий - рідкісне гімно. Помилково сплачені кошти повернути неможливо.Оператори нервовослабі люди,кидають слухавку Київ цифровий - рідкісне гімно. Помилково сплачені кошти повернути неможливо.Оператори нервовослабі люди,кидають слухавку
Перестали приходить тревоги уже неделю.... написал им...пришел ответ ... просто вкл сигнал оповещения.. они даже невникают в суть проблемы Перестали приходить тревоги уже неделю.... написал им...пришел ответ ... просто вкл сигнал оповещения.. они даже невникают в суть проблемы
На карті показує 22 грн., но на валідаторі грошей нема. Скільки разів не дзвонив, вирішим питання, вже пройшов місяць, нічого, говорити не хочуть кидають трубку. Кожний раз на карті різні суми, які з реальними коштами не співпадають. Чисте кидалово і всім насрати, нічого не роблять... На карті показує 22 грн., но на валідаторі грошей нема. Скільки разів не дзвонив, вирішим питання, вже пройшов місяць, нічого, говорити не хочуть кидають трубку. Кожний раз на карті різні суми, які з реальними коштами не співпадають. Чисте кидалово і всім насрати, нічого не роблять...
21.12.22 зайшла в метро і не змогла пройти турнікети який написав поїздки відсутні, що для мене стало новиною бо попереднього дня їх там було 27. Процґвникметрополітену перевірила картку і підтвердила відсутність поїздок, сказала дзвонити на горячую лінію, і що таке вже не в перше. Зателефонувавша на горячую лінію і поясни Ши свою проблему. Дізналась дуже цікаву інформацію що картку останній... Читать отзыв 21.12.22 зайшла в метро і не змогла пройти турнікети який написав поїздки відсутні, що для мене стало новиною бо попереднього дня їх там було 27. Процґвникметрополітену перевірила картку і підтвердила відсутність поїздок, сказала дзвонити на горячую лінію, і що таке вже не в перше. Зателефонувавша на горячую лінію і поясни Ши свою проблему. Дізналась дуже цікаву інформацію що картку останній раз я поповнила в липна, а останній раз користувалась в серпні. Дивина тай годі. При тому, що картку мені поповнює підприємство і всі чеки на поповнення в мене є. Телефонували я ще туди три рази і кожен раз розповідала історію знов і знов, на надану ел.адресу надіслала чеки. Сказали чекайте....... Хоча в мене відчуття що не дочекаюсь. "чудовий сервіс!"
Перед поїздкою в метро перевірила на терміналі кількість поїздок. Там було 43. Коли проходила вертушку показало вже 41, тобто за одну поїздку зарахувало 2. Браво аферисти! Перед поїздкою в метро перевірила на терміналі кількість поїздок. Там було 43. Коли проходила вертушку показало вже 41, тобто за одну поїздку зарахувало 2. Браво аферисти!
Рік надсилають проїздний учнівський квиток і це по Києву, з Китаю приходять товари за 2 тиждня "Цифрова країна " ! Рік надсилають проїздний учнівський квиток і це по Києву, з Китаю приходять товари за 2 тиждня "Цифрова країна " !