Це найгірший провайдер, який тільки можна придумати.Заявку на підключення інтернету дали ще 2 місяці тому, так званий майстер голову морочить, щоразу розказує, що хтось винен у тому, що він не може доїхати , на гарячій лінії грублять, не відповідають чітко на запитання, загалом найгірший провайдер Це найгірший провайдер, який тільки можна придумати.Заявку на підключення інтернету дали ще 2 місяці тому, так званий майстер голову морочить, щоразу розказує, що хтось винен у тому, що він не може доїхати , на гарячій лінії грублять, не відповідають чітко на запитання, загалом найгірший провайдер
Достоинства:
Жодного
Недостатки:
Будьте готові до того, що вашу заявку виконуватимуть по три місяці
Знахабніли від слова взагаліСлужба підтримки нульоваЯкість бажає кращогоСаме головне те,що керівництво цієї конторки не звертає увагу на сервіс Знахабніли від слова взагаліСлужба підтримки нульоваЯкість бажає кращогоСаме головне те,що керівництво цієї конторки не звертає увагу на сервіс
Компания работает не добросовестно,с 30 апреля не могут найти плату за интернет.1 мая квитанция была отправлена на электронную почту.Сегодня 5 мая,а интернета нет.На горячей линии не могут дать нормального ответа,бросили трубку. Компания работает не добросовестно,с 30 апреля не могут найти плату за интернет.1 мая квитанция была отправлена на электронную почту.Сегодня 5 мая,а интернета нет.На горячей линии не могут дать нормального ответа,бросили трубку.
Інтернет пропадає мінімум раз на тиждень, додзвонитися на ГЛ практично неможливо, а якщо якимось чудом це і вдається - оператори нічого не знають і розмовляють так, ніби вони зробили тобі послугу, що взагалі взяли слухавку. Тарифи піднімають без попередження, проте відключають від інтернету день в день-хвилина в хвилину. Неодноразово платили заздалегідь з банківської картки - платежі вони шукають тиждень, при... Читать отзыв Інтернет пропадає мінімум раз на тиждень, додзвонитися на ГЛ практично неможливо, а якщо якимось чудом це і вдається - оператори нічого не знають і розмовляють так, ніби вони зробили тобі послугу, що взагалі взяли слухавку. Тарифи піднімають без попередження, проте відключають від інтернету день в день-хвилина в хвилину. Неодноразово платили заздалегідь з банківської картки - платежі вони шукають тиждень, при цьому поки шукають, то інтернет відключений. Якби у людей в даному населеному пункті була альтернатива, то з ними розірвали б договір мало не всі клієнти.
Доступ отсутствует 6 дней, горячая линия рекомендует перезагрузить модем и обещает прислать мастера в течении трех дней.Техподдержка работает отвратительно, проблем не признают и не устраняют. На вопрос, почему-же мастер не пришел и даже не позвонил за шесть дней, ответ- не знаю, меня это не касается. Причем с железом проблем нет, пинг идет до их сервера, далее пропадает. Доступ отсутствует 6 дней, горячая линия рекомендует перезагрузить модем и обещает прислать мастера в течении трех дней.Техподдержка работает отвратительно, проблем не признают и не устраняют. На вопрос, почему-же мастер не пришел и даже не позвонил за шесть дней, ответ- не знаю, меня это не касается. Причем с железом проблем нет, пинг идет до их сервера, далее пропадает.
Інтернету немає цілий день,все проплачено,телефоную-постійно «лінія занята»,а якщо ідуть гудки -слухавку ніхто непідіймає Інтернету немає цілий день,все проплачено,телефоную-постійно «лінія занята»,а якщо ідуть гудки -слухавку ніхто непідіймає
Интернет га**о, кол-центр тоже самое! Звонил по поводу проблемы 82 раза подряд когда дозвонился пропала связь . Так и сижу без интернета !!! Интернет га**о, кол-центр тоже самое! Звонил по поводу проблемы 82 раза подряд когда дозвонился пропала связь . Так и сижу без интернета !!!
третій місяць підряднемає інтернету від 3 до 14 днів в службі підтримки нічого конкретного сказати не можуть окрім того що за певний рперіод буде перерахунок,а про відшкодування штрафу по закону за несвоєчасне надання послуг мови навіть немає. Стаття 40. Відповідальність операторів, провайдерів телекомунікацій:6) у разі неусунення протягом однієї доби із зафіксованого моменту подання абонентом заявки щодо пошкодження телекомунікаційної мережі, яке... Читать отзыв третій місяць підряднемає інтернету від 3 до 14 днів в службі підтримки нічого конкретного сказати не можуть окрім того що за певний рперіод буде перерахунок,а про відшкодування штрафу по закону за несвоєчасне надання послуг мови навіть немає. Стаття 40. Відповідальність операторів, провайдерів телекомунікацій:6) у разі неусунення протягом однієї доби із зафіксованого моменту подання абонентом заявки щодо пошкодження телекомунікаційної мережі, яке унеможливило доступ споживача до послуги або знизило до неприпустимих значень показники якості телекомунікаційної послуги, абонентна плата за весь період пошкодження не нараховується, а оператор телекомунікацій у разі неусунення пошкодження протягом п'яти діб із зафіксованого моменту подання абонентом відповідної заявки сплачує споживачу штраф у розмірі 25 відсотків добової абонентної плати за кожну добу перевищення цього терміну, але не більше ніж за три місяці.
никому не рекомендую, скорость нормальная когда есть интернет . Но по той причине что его нет больше чем есть то измерить его невозможно. Техническая служба поддержки нет на них управы и к сожалению и заменить кроме спутникового из тоже не кем. Вот так мучаюсь никому не рекомендую, скорость нормальная когда есть интернет . Но по той причине что его нет больше чем есть то измерить его невозможно. Техническая служба поддержки нет на них управы и к сожалению и заменить кроме спутникового из тоже не кем. Вот так мучаюсь
Вчора було 2 місяці як інтернет відсутній. Шкода витрачених коштів на підключення. На гарячу лінію звонтимо всією вулицею, всім відповідають що про нашу проблему передають, та віз і нині там. Вчора було 2 місяці як інтернет відсутній. Шкода витрачених коштів на підключення. На гарячу лінію звонтимо всією вулицею, всім відповідають що про нашу проблему передають, та віз і нині там.
якщо хочете оплачувати послугу, але не мати інтернету, то Вам сюди. А якщо погода погана, дощ, чи сильний вітер - потерпите без інтернету, Ваші проблеми. Оператори хамовиті якщо хочете оплачувати послугу, але не мати інтернету, то Вам сюди. А якщо погода погана, дощ, чи сильний вітер - потерпите без інтернету, Ваші проблеми. Оператори хамовиті
Очень рады пользоваться компанией ведекон, скорость соответствует заявленной, все работает без задержек. Благодарим создателя компании. Очень рады пользоваться компанией ведекон, скорость соответствует заявленной, все работает без задержек. Благодарим создателя компании.
Начну с основного. Данный интернет говно редкое. Диспетчеры из колцентра хамки и грубиянки, говорить со мной отказываются ровно с того момента, когда я начинаю высказывать своё недовольство интернетом и его отсутствием. Либо бросают трубку, либо хамят и так же бросают трубку.Обьяснять что либо тоже не хотят, и вечно нихрена не знают. О том что интернет пропадает при любой перемене погоды... Читать отзыв Начну с основного. Данный интернет говно редкое. Диспетчеры из колцентра хамки и грубиянки, говорить со мной отказываются ровно с того момента, когда я начинаю высказывать своё недовольство интернетом и его отсутствием. Либо бросают трубку, либо хамят и так же бросают трубку.Обьяснять что либо тоже не хотят, и вечно нихрена не знают. О том что интернет пропадает при любой перемене погоды я вообще молчу. Хотелось бы выразить свое недовольство на прямую начальству этого гадюшника, но увы и ах, девочки из колцентра отказывают мне и в этом. Когда спросила оператора имя и фамилию, она в хамской форме назвалась Иваном Ивановичем Ивановым. В общем сучья говняная контора. У меня все.
когда можно получить ответ в любом виде а не деньги зашибать подключением новых абонентов когда можно получить ответ в любом виде а не деньги зашибать подключением новых абонентов
Скорость интернета после 17 часов в Сагайдак на первом секторе практически нолевая 650 килобит хотя плачу за 2 мегобита на неоднократные требования о разьяснении руководство не дает ответа . Руководители и служба поддержки не обращает на негативность клиентов Скорость интернета после 17 часов в Сагайдак на первом секторе практически нолевая 650 килобит хотя плачу за 2 мегобита на неоднократные требования о разьяснении руководство не дает ответа . Руководители и служба поддержки не обращает на негативность клиентов
Користуюсь ним вже 3 роки, висновок один: провайдер користується тим, що в нього нема конкурентів, за підключення здер шалені гроші, за користування теж, а якість послуг гірше нікуди, тех.підтримка нічого не вирішує, на листи не відповідають. В селі вже 4-ий місяць нема інтернету, а вони тільки ЗАВТРАками годують, і кожного місяця нова версія, чого нема інтернету. Якби була можливість, давно... Читать отзыв Користуюсь ним вже 3 роки, висновок один: провайдер користується тим, що в нього нема конкурентів, за підключення здер шалені гроші, за користування теж, а якість послуг гірше нікуди, тех.підтримка нічого не вирішує, на листи не відповідають. В селі вже 4-ий місяць нема інтернету, а вони тільки ЗАВТРАками годують, і кожного місяця нова версія, чого нема інтернету. Якби була можливість, давно б на ін.перейшла! Нікому не рекомендую!!!!
Николай
27 июля, 2016 год
Хороший провайдер, пользуюсь услугами Ведекон довольно долго и за это время проблем с доступом к интернету у меня не возникало. Цены и пакеты услуг хорошие, мало кто предоставляет клиенту такие приятные предложения. Поддержка у интернет-провайдера Ведекон круглосуточная, по необходимости тех помощь будет оказана и ночью. Хороший провайдер, пользуюсь услугами Ведекон довольно долго и за это время проблем с доступом к интернету у меня не возникало. Цены и пакеты услуг хорошие, мало кто предоставляет клиенту такие приятные предложения. Поддержка у интернет-провайдера Ведекон круглосуточная, по необходимости тех помощь будет оказана и ночью.