Взяли онлайн талон на перереєстрацію, просиділи 3 годин і черга не продвинулась. Визивають тільки талони по правам. Не раджу їхати в це мрео на перереєстрацію авто. Взяли онлайн талон на перереєстрацію, просиділи 3 годин і черга не продвинулась. Визивають тільки талони по правам. Не раджу їхати в це мрео на перереєстрацію авто.
Виявляється доки не здаєш на права, то ти ще живеш своє нормальне життя. Є події, які стаються З тобою, а не Для тебе. Після ПТСР ще той виклик здавати на права, але знайдуться способи як ускладнити тобі життя до неможливості. Ходиш як тінь по сервісних рік часу і навіть не пахне тими омріяними правами, а потім ще й перездача теорії... Читать отзыв Виявляється доки не здаєш на права, то ти ще живеш своє нормальне життя. Є події, які стаються З тобою, а не Для тебе. Після ПТСР ще той виклик здавати на права, але знайдуться способи як ускладнити тобі життя до неможливості. Ходиш як тінь по сервісних рік часу і навіть не пахне тими омріяними правами, а потім ще й перездача теорії через рік часу. А це ще не кінець, виявляється твоя математика в школі нічого тобі не дала, бо ти не вмієш порахувати 10 календарних днів. Якщо карма існує, то хай знайде тих, хто створює для інших 9 кіл пекла на землі. В мене нема вже ні здоров'я, ні роботи, нічого. Дякую за покращення в країні
Сайт непотріб. Сайт існує собі окремо від всього. Реєструє собі на коли хоче, а ти приходиш в сервісний центр і тобі кажуть "не можемо сформувати заявку, не пройшло 10 календарних днів". Від 10 до 20 числа наче якраз і минуло 10 календарних днів. Помилка сайту, а витрачені мої нерви, час і кошти на добирання. А що змінить взагалі 10 днів??... Читать отзыв Сайт непотріб. Сайт існує собі окремо від всього. Реєструє собі на коли хоче, а ти приходиш в сервісний центр і тобі кажуть "не можемо сформувати заявку, не пройшло 10 календарних днів". Від 10 до 20 числа наче якраз і минуло 10 календарних днів. Помилка сайту, а витрачені мої нерви, час і кошти на добирання. А що змінить взагалі 10 днів?? Тільки час тягне. 9 життів лише для сервісних центрів нема. Гаряча лінія теж невідомо для чого, просто щоб вислухати і не більше. З талонами на практику теж проблема, бо знову ж таки сайт. Нахера ускладнювати життя?
Вибачте але це вже не в які рамки , талон був взятий на 9:20 , я простояла 5 години після чого мене викликали, поки я спустилася в їх подвал із вулиці вони анолювали талон вона спитала раз чі є такій талон, Конотопське МВС , після чого почали людей викликати по талонах і чекати 2-3 хвилини ціх людей, хіба це можна... Читать отзыв Вибачте але це вже не в які рамки , талон був взятий на 9:20 , я простояла 5 години після чого мене викликали, поки я спустилася в їх подвал із вулиці вони анолювали талон вона спитала раз чі є такій талон, Конотопське МВС , після чого почали людей викликати по талонах і чекати 2-3 хвилини ціх людей, хіба це можна таке відношення до людей. Люди їдуть до ваз з далеку щоб здати а у вас відношення як до тварин , коли я зайшла в кабінет після того як покликали то мені жінка за комп'ютером сказала що вона анолювала його . Я спитала чому на що отримала відповідь бо ви не прийшли коли вас кликали , я спустилася після токо як покликали це пройшло 20 секунд а вони анолювали, будь ласка зробіть що небудь з цим.
Почините наконец-то тормоза в своих машинах. Скоро какой-то из инспекторов окажется в лобовом , ужасные колодки , притронуться нельзя... Почините наконец-то тормоза в своих машинах. Скоро какой-то из инспекторов окажется в лобовом , ужасные колодки , притронуться нельзя...
Ну що сказати, думати, що з цифровізацією суспільства покращаться послуги в державних установах, це марна справа. Машину на облік ставили 3 дні, і то тільки після того, як допомогли знайомі. По-перше, нащо ті онлайн талони, коли на час заначений в них, всеодно тебе не приймуть. І, вишенка на торті, твій талон тютю, вважаться що ти не прийшов, а отже більше... Читать отзыв Ну що сказати, думати, що з цифровізацією суспільства покращаться послуги в державних установах, це марна справа. Машину на облік ставили 3 дні, і то тільки після того, як допомогли знайомі. По-перше, нащо ті онлайн талони, коли на час заначений в них, всеодно тебе не приймуть. І, вишенка на торті, твій талон тютю, вважаться що ти не прийшов, а отже більше не маєш права брати талон онлайн. Схема з "рішалами", як працювала так і працює. Окремий квест, здати практичний іспит. Спотачку візьміть білет - я вважаю, якщо ти той білет вже взяв, то ти вже молодеть і великий розумник, бо це НЕ РЕАЛЬНО. У них навіть Шумахер не здасть з першого разу, то на розміті під снігом розвернеться, то на врозший в асфальт бардюр наіде, то діда, який за 50 метрів від "зебри" не пропустить. Ви багато бачили водіів, які все життя проіздили за кермом жигулів, а потім пересіли на тайоту і одразу розібралися, як світло включати, як щеплення працює, як реагує педаль газу, електропривід дзеркал та інше. А ось новачки повинні одразу розібратися). 9 кіл пекла - нікому не рекомендую.
Учора здавав практичний іспит)))) моя щира подяка інспектору Руденко, за підняття настрою, доброзичливість і віру у мене, що я здам) ви найкращі!!!! Учора здавав практичний іспит)))) моя щира подяка інспектору Руденко, за підняття настрою, доброзичливість і віру у мене, що я здам) ви найкращі!!!!
Я вже не буду казати про те який квест просто хоча б узяти собі талон , це вже всі знають. Але після сьогодні в мене психо-травма просто яку треба з психологом лікувати, я думаю. В 10:30 прийшла до центру на Павла Усенка 8 , по талону на екзамен з водіння практичний. Більш менш за годину всю бюрократію пройшла і пішла... Читать отзыв Я вже не буду казати про те який квест просто хоча б узяти собі талон , це вже всі знають. Але після сьогодні в мене психо-травма просто яку треба з психологом лікувати, я думаю. В 10:30 прийшла до центру на Павла Усенка 8 , по талону на екзамен з водіння практичний. Більш менш за годину всю бюрократію пройшла і пішла на майданчик чекати чергу щоб здати сам тест. Якщо коротко, про мене забули або прогавили моє прізвище , тому що вся моя група з 30 людей десь, здали і пішли, прийшла вже друга група з 30 осіб і вони вже половина здали, а я все стою, шосту годину, на холоді, без можливості відійти в туалет навіть, чи поїсти, і поки я сама не почала в усіх питати, шукати свого інспектора, нічого б не зрушилось. Зрештою спина відвалювалася, ноги боліли, голодна, холодна, сіла в машину і як в тумані зробила 3 помилки не виїхавши навіть з території. Яка людина , якщо вона не робот, щось зможе адекватно здавати після такого квест на виживання довжиною в 6 годин? Моє прізвище пропустили, через це я чекала 6 годин , і втомлена , виснажена просто не змогла вже нічого, і ці всі 6 годин просто стрес і переживання. І було вже не до іспиту. Це не нормально. Прийти на 10у ранку а сісти за кермо в 16тій
Уже 2 месяца охочусь на талон, безуспешно, в терминале если и дают то 1-2 талона и их нереально взять потому что очередь выстраивается с 5 утра! Пол онлайн талон я вообще молчу, ситуация ещё хуже. Пока возьмешь талон - забудешь как управлять транспортом Уже 2 месяца охочусь на талон, безуспешно, в терминале если и дают то 1-2 талона и их нереально взять потому что очередь выстраивается с 5 утра! Пол онлайн талон я вообще молчу, ситуация ещё хуже. Пока возьмешь талон - забудешь как управлять транспортом
Менеджер яка мене обслуговувала робочий стіл 8 в ТСЦ8043 манера спілкування не відповідає ніяким нормам при цьому намагається обвінуватити кліента в недостатньої повазі до неї професіоналізм на низькому рівні богато зайвих запитань не додержуєиться процедури намагається брати на себе зайві функції а потрібні не виконає. Окрема справа в віконці на видачу документів мало того що на клієнтів ... Читать отзыв Менеджер яка мене обслуговувала робочий стіл 8 в ТСЦ8043 манера спілкування не відповідає ніяким нормам при цьому намагається обвінуватити кліента в недостатньої повазі до неї професіоналізм на низькому рівні богато зайвих запитань не додержуєиться процедури намагається брати на себе зайві функції а потрібні не виконає. Окрема справа в віконці на видачу документів мало того що на клієнтів 0 уваги так ще вимагають паспорта і кажуть що ДіЯ для них (держслужбовців) не є документ. Дуже неприємне враження від обслуговання.
Достоинства:
Красивий сучасний центр за бюджетні гроши для людей
Недостатки:
Але за наши бюджетні гроши обслуговування неяке постійно враження що тобі показуючи що ти шось винен, хоча звісно зайві требовання це перший крок до корупції
Вівторок, будній день, електронний талон на 11-47 (взяли за тиждень). Приїхали за 10 хвилин раніше. В залі багато очікуючих людей. Половина віконець не працює. На моніторах не відображаються номери взагалі (ні ті, що в роботі, ні наступні). На інформаційній стійці сидить хам, який каже чекайте і дивіться на монітори, на яких нічого не пишеться. На будь-які обурення починає підіймати голос... Читать отзыв Вівторок, будній день, електронний талон на 11-47 (взяли за тиждень). Приїхали за 10 хвилин раніше. В залі багато очікуючих людей. Половина віконець не працює. На моніторах не відображаються номери взагалі (ні ті, що в роботі, ні наступні). На інформаційній стійці сидить хам, який каже чекайте і дивіться на монітори, на яких нічого не пишеться. На будь-які обурення починає підіймати голос і хамити. Очікуємо прийому вже півтори години і досі сидимо.
Час вказаний в талоні не на що не вліяє.Треба бути готовим,що на роботі,де ви "відпросилися" прийдеться пояснювати, як ви спасали світ тому й запізнилися.Навіщо вказувати час прицому за 7-9 днів, коли воно не працює.Фахуйци(я не помилився), попивають каву ,теревенять, а в тебе час йде.Постає до себе питання, чому ти змінився та бажаєшь робити свою роботу якісно та вчасно, а хтось... Читать отзыв Час вказаний в талоні не на що не вліяє.Треба бути готовим,що на роботі,де ви "відпросилися" прийдеться пояснювати, як ви спасали світ тому й запізнилися.Навіщо вказувати час прицому за 7-9 днів, коли воно не працює.Фахуйци(я не помилився), попивають каву ,теревенять, а в тебе час йде.Постає до себе питання, чому ти змінився та бажаєшь робити свою роботу якісно та вчасно, а хтось як заробляв(не робив, а заробляв), так і продовжує.
Неможливо додзвонитися на телефон про надання подяк та відгуків, вказаний всюдий в центрі та на сайті.Графік прийому запланований не дотримується.На запитання чому так?Відповідь:"До нас з Житомира приїздять та дякують після 4-х годин очикування, бо в них взагалі тижнями не приймають".А навіщо ви таки потрібні взагалі, шановні?
18.05.2024 року були на реєстрації авта за столом # 10 у Олексія. Визвали с запізненням по часу але все сподобалося, людина дійсно працює на своєму місці, дуже хороший працівник, побільше би саме таких працівників! +++++ 18.05.2024 року були на реєстрації авта за столом # 10 у Олексія. Визвали с запізненням по часу але все сподобалося, людина дійсно працює на своєму місці, дуже хороший працівник, побільше би саме таких працівників! +++++
Достоинства:
Працівник Олексій гарний працівник.
Недостатки:
Не дублюється інформація голосового оповіщення з монітором у приміщенні 2343, мікрофон працював лише на пів приміщення.
Незважаючи на повітряну тривогу, по їх закінченні, прийом відновився швидко. Невеличкі затримки. Але, окреме дякую спеціалісту Тетяні за столиком 15, все швидко, чітко, зрозуміло. Незважаючи на повітряну тривогу, по їх закінченні, прийом відновився швидко. Невеличкі затримки. Але, окреме дякую спеціалісту Тетяні за столиком 15, все швидко, чітко, зрозуміло.
Все сподобалось. Швидко, чітко, зрозуміло. Окреме дякую фахівцю Тетяні за столиком ном.15. Майстер своєї справи, роз'яснила, розказала. Залишились приємні враження. Буду рекомендувати всім своїм знайомим Все сподобалось. Швидко, чітко, зрозуміло. Окреме дякую фахівцю Тетяні за столиком ном.15. Майстер своєї справи, роз'яснила, розказала. Залишились приємні враження. Буду рекомендувати всім своїм знайомим
Сервісний центр неймовірно жахливий. Гіршого сервісного центру не бачив. Хамське відношення. В черзі очікували 3 години. Е (мабудь від Ебаний) Талон був на 11:03 на переоформлення транспортного засобу, в результаті прийняли нас о 14:50, гарна робота МВС. Немає необхідності вказувати в талонах час тому, що це не має сенсу. Дякую за втрачений час. Шкода що у нас в МВС працюють... Читать отзыв Сервісний центр неймовірно жахливий. Гіршого сервісного центру не бачив. Хамське відношення. В черзі очікували 3 години. Е (мабудь від Ебаний) Талон був на 11:03 на переоформлення транспортного засобу, в результаті прийняли нас о 14:50, гарна робота МВС. Немає необхідності вказувати в талонах час тому, що це не має сенсу. Дякую за втрачений час. Шкода що у нас в МВС працюють такі ідіоти. Поставив би 0 зірок але не можу.
Сервісний центр біля трц рктровіль повне болото! Поставили час на 15.28 по факту викликали 16:30.. сидить куча вільних спеціалістів і всім пох.. на довідці теж сидить тормоз нічого не може пояснити тільки чекайте!()(Зате йдеш до рішили за двушку скрізь все вчасно і всі привітні. Якось так. Сервісний центр біля трц рктровіль повне болото! Поставили час на 15.28 по факту викликали 16:30.. сидить куча вільних спеціалістів і всім пох.. на довідці теж сидить тормоз нічого не може пояснити тільки чекайте!()(Зате йдеш до рішили за двушку скрізь все вчасно і всі привітні. Якось так.
Постійні затримки в черзі час не відповідає номеру талона ,зайшовши до керівництва сказали що зараз викличуть,викликали через півтори години хоча три робочих місця були вільні працівники просто сиділи або займалися своїми справами це просто жах ,воно має бути насправді прозоро а не за закритими дверима Постійні затримки в черзі час не відповідає номеру талона ,зайшовши до керівництва сказали що зараз викличуть,викликали через півтори години хоча три робочих місця були вільні працівники просто сиділи або займалися своїми справами це просто жах ,воно має бути насправді прозоро а не за закритими дверима
Хочу висловити своє обурення жахливою якістю надання послуг у сервісному центрі МВС на перший погляд в зовсім простеньких питаннях з якими звертаються громадяни. Впевнена, я не одна така. Звернулася в сервісний центр для отримання довідки про вартість продажу ( оціночна вартість) проданого автомобіля для заповнення річної декларації про доходи. Я була впевнена що таку довідку можна отримати не виходячи з... Читать отзыв Хочу висловити своє обурення жахливою якістю надання послуг у сервісному центрі МВС на перший погляд в зовсім простеньких питаннях з якими звертаються громадяни. Впевнена, я не одна така. Звернулася в сервісний центр для отримання довідки про вартість продажу ( оціночна вартість) проданого автомобіля для заповнення річної декларації про доходи. Я була впевнена що таку довідку можна отримати не виходячи з дому. За аналогією, як це просто можна зробити на сайтах податкової та пенсійного фонду. Проте, виявляється це «ЖЕСТЬ!» Виявляється, щоб отримати просту довідку треба відпроситися з роботи, витратити свій час та кошти на дорогу, та ще й виявляється, що відразу ту довідку тобі не дадуть. Бо за нею треба приїхати ще раз, на мейл вони її скинути не можуть. Чому автомобіль можна продати-переоформити не виходячи з дому, а за довбаною довідкою треба по два рази їздити і місяць чекати. ІТІ-НИКИ зробіть щось з тим, бо це ДНО.
Люди пишуть реальні відгуки! Я місяць не можу потрапити на практичний екзамен. Мені сказали що я не потрапляю на екзамен і відмінили , заявили знову брати талон. Тиждень не можу зловити. Ставлю будильники на кожну год вночі і все одно не можу зловити талон. Ви можете прислухатись до наших прохань і виправити це? Жахливо! Я поки отримаю талон забуду як... Читать отзыв Люди пишуть реальні відгуки! Я місяць не можу потрапити на практичний екзамен. Мені сказали що я не потрапляю на екзамен і відмінили , заявили знову брати талон. Тиждень не можу зловити. Ставлю будильники на кожну год вночі і все одно не можу зловити талон. Ви можете прислухатись до наших прохань і виправити це? Жахливо! Я поки отримаю талон забуду як їздити. Приїхала в чергу за годину до відкриття, мала бути пʼчтою, а потім якісь мужики вийшли з тачки поза чергою і забрали всі талони! Кому скарги писати - не ясно. Як отримати талон - наші проблеми. Найжахливіша контора яку я колись бачила. Я вже лисіти почала за місяць черг і пошуку онлайн. Вінниця. Жах і тільки так.
Сьогодні у м. Миколаїв здавала практичний іспит)))) моя щира подяка адміністратору Пилипу Яковлєву, за підняття настрою, доброзичливість і віру у мене, що я здам. І щира подяка інструктору Галай Олександру))) ви найкращі!!!! Сьогодні у м. Миколаїв здавала практичний іспит)))) моя щира подяка адміністратору Пилипу Яковлєву, за підняття настрою, доброзичливість і віру у мене, що я здам. І щира подяка інструктору Галай Олександру))) ви найкращі!!!!
Умови за яких я здавала іспит унеможливлюють успішність здачі. Всі 20 хв поки я намагаласть пройти теоритичний іспит відбавався галдьож між екзаменатором (контролюючим) та новими клієнтами. Весь час постійно заводили, реєстрували та пояснювали куди йти та що робити. Все це значно відволікає і тормозить проходження іспиту. Враховуючи ціну в 290 грн, чергу та повітряні тривоги, при яких ти точно... Читать отзыв Умови за яких я здавала іспит унеможливлюють успішність здачі. Всі 20 хв поки я намагаласть пройти теоритичний іспит відбавався галдьож між екзаменатором (контролюючим) та новими клієнтами. Весь час постійно заводили, реєстрували та пояснювали куди йти та що робити. Все це значно відволікає і тормозить проходження іспиту. Враховуючи ціну в 290 грн, чергу та повітряні тривоги, при яких ти точно не склав, це просто жах!Систему прийому теоретичних іспитів треба терміново привести у якийсь порядок, а не розводити балаган під час іспиту!!!
Недостатки:
Балаган під час теоретичного іспиту. Ціна не відповідає якості.
Взял талон на 3.30 , уехал домой так и не дождавшись. Потратил деньги на такси , потратил время. На завтра на утром билет на поезд. СПАСИБО сервисному центру 1242 Взял талон на 3.30 , уехал домой так и не дождавшись. Потратил деньги на такси , потратил время. На завтра на утром билет на поезд. СПАСИБО сервисному центру 1242
Приїхав замінити номера,талон на 15:31,а по факту взяли в роботу в 16:30,за послуги комісія незрозумілого банку (80грн) який стоїть в середині будівлі,обслуговування працівників на високому рівні.Талонів вільних майже ніколи немає,і саме головне питання для чого це довбане правило з одним талоном одна операція? Якщо за один візит в сервісний центр можливо вирішити всі питання,але ж ні бо в мене... Читать отзыв Приїхав замінити номера,талон на 15:31,а по факту взяли в роботу в 16:30,за послуги комісія незрозумілого банку (80грн) який стоїть в середині будівлі,обслуговування працівників на високому рівні.Талонів вільних майже ніколи немає,і саме головне питання для чого це довбане правило з одним талоном одна операція? Якщо за один візит в сервісний центр можливо вирішити всі питання,але ж ні бо в мене один талон і так як мене прийняли в 16:30 то наступний талон можливо взяти через тиждень((Не дуже логічно продумані процедури!
Дно розпочинаєтьсч ще з е-запису. Ні через дія-підпис ні через банк який мене обслуговує записатись неможливо, завжди пише помилку. Дно розпочинаєтьсч ще з е-запису. Ні через дія-підпис ні через банк який мене обслуговує записатись неможливо, завжди пише помилку.
Реєструвала ТЗ в МРЕВ в Києві на вул.Усенка,8. Талон взяла через електронний запис (дуже легко, просто закрийте всі закладки на вашому гаджеті, і все получиться)! Оформлення з видачею технічного паспорту зайняло 23 хвилини! Не розумію інші відгуки?! Реєструвала ТЗ в МРЕВ в Києві на вул.Усенка,8. Талон взяла через електронний запис (дуже легко, просто закрийте всі закладки на вашому гаджеті, і все получиться)! Оформлення з видачею технічного паспорту зайняло 23 хвилини! Не розумію інші відгуки?!
Взяв талон через електронний запис на реєстрацію причепа. Все просто і доступно. Прибув у час визначений в талоні. За 30 хвилин вже поїхав з МРЕВ (Київ, вул.Усенка, 8) з документами! Все на вищому рівні! Майбутнє світу за Україною! Слава Україні! Взяв талон через електронний запис на реєстрацію причепа. Все просто і доступно. Прибув у час визначений в талоні. За 30 хвилин вже поїхав з МРЕВ (Київ, вул.Усенка, 8) з документами! Все на вищому рівні! Майбутнє світу за Україною! Слава Україні!
Як не прийдеш (вже не вперший раз приходжу) талонів взагалі не має теж саме і Езапис на сайті не працює відео де рекламують як правильно зробити цей запис теж туфта. Навіть коментарі під відео закриті ,щоб ніхто правди не бачив, що думають Люди про цей сервіс !!! надпис "СЕРВІСний центр." не відповідає дійсності це не сервіс це х... Знає що!!!! Як не прийдеш (вже не вперший раз приходжу) талонів взагалі не має теж саме і Езапис на сайті не працює відео де рекламують як правильно зробити цей запис теж туфта. Навіть коментарі під відео закриті ,щоб ніхто правди не бачив, що думають Люди про цей сервіс !!! надпис "СЕРВІСний центр." не відповідає дійсності це не сервіс це х... Знає що!!!!
Електронні квитки взяти просто НЕМОЖЛИВО від слова зовсім!Коли з'являється нова дата онлайн, квитки вже всі горять "сірим" - вони недоступні!Кому скаржитися - невідомо!Горяча лінія не відповідає! Електронні квитки взяти просто НЕМОЖЛИВО від слова зовсім!Коли з'являється нова дата онлайн, квитки вже всі горять "сірим" - вони недоступні!Кому скаржитися - невідомо!Горяча лінія не відповідає!
Достоинства:
Самі мінуси!
Недостатки:
Неможливо взяти електронний квиток і також у терміналі в самому сервісному центрі це теж не можливо!