Заказал процессор у данного магазина, в январе 2025 года, через пол года он сгорел, отправил его по гарантии по адресу который написали в телеграм, отправил 13 августа, забрали 18 августа, на текущий момент, 30.09.2025, замену не получил, хотя ее одобрили, как мне говорят по телефону, 17 сентября сказали что одобрили замену, с тех пор, каждый раз сроки переносятся, на законное... Читать отзыв Заказал процессор у данного магазина, в январе 2025 года, через пол года он сгорел, отправил его по гарантии по адресу который написали в телеграм, отправил 13 августа, забрали 18 августа, на текущий момент, 30.09.2025, замену не получил, хотя ее одобрили, как мне говорят по телефону, 17 сентября сказали что одобрили замену, с тех пор, каждый раз сроки переносятся, на законное требование об возврате средств за товар некачественный, а именно который имеет существенный недостаток(8 статья 1 часть), указывают что я не имею права требовать возврат средств, говорят ожидать замену, каждый раз переносят сроки. Никому не советую, отношение ужасное.
Продали Ecoflow, яка була або сіра, або скоріше за все відновлена. Нажаль зарядка, а в гарантії чи повернені коштів відмовили. Продали Ecoflow, яка була або сіра, або скоріше за все відновлена. Нажаль зарядка, а в гарантії чи повернені коштів відмовили.
Це жахливий магазин, який працює абсолютно недобросовісно. Відправлений товар був зламаний, а коли я звернувся щодо гарантійного обслуговування, мені відмовили. Вони не ремонтують, не замінюють товар і не повертають гроші, попри те, що він на гарантії.Натомість, у всіх своїх проблемах магазин звинувачує покупця. Крім того, вони відкрито працюють "в сіру" і не платять податки. Їхня діяльність — це шахрайство.... Читать отзыв Це жахливий магазин, який працює абсолютно недобросовісно. Відправлений товар був зламаний, а коли я звернувся щодо гарантійного обслуговування, мені відмовили. Вони не ремонтують, не замінюють товар і не повертають гроші, попри те, що він на гарантії.Натомість, у всіх своїх проблемах магазин звинувачує покупця. Крім того, вони відкрито працюють "в сіру" і не платять податки. Їхня діяльність — це шахрайство. Категорично не рекомендую!
Категорично не рекомендую цей «магазин».Мені надіслали несправний екофлоу, а замість гарантійного обслуговування — відмовки та перекладання провини на покупця. Жодного ремонту, заміни чи повернення грошей.Складається враження, що працюють «у сіру» — жодних офіційних документів чи чеків.Для них дефектний товар — проблема клієнта, а не продавця.Тримайтеся подалі від цих людей, щоб не стати наступною жертвою! Категорично не рекомендую цей «магазин».Мені надіслали несправний екофлоу, а замість гарантійного обслуговування — відмовки та перекладання провини на покупця. Жодного ремонту, заміни чи повернення грошей.Складається враження, що працюють «у сіру» — жодних офіційних документів чи чеків.Для них дефектний товар — проблема клієнта, а не продавця.Тримайтеся подалі від цих людей, щоб не стати наступною жертвою!
Замовляв у Game Zone PlayStation 5 – все пройшло на вищому рівні! Надіслали за добу, коробка неушкоджена, а подарункова упаковка взагалі приємно здивувала. Чат-менеджер Ірина відповідала швидко, пояснила, як підключити подарунковий код і навіть підказала, які ігри зараз зі знижкою. Ціни тут справді нижчі, ніж на інших сайтах, а ще додали наклейку з логотипом магазину – дрібниця, але приємно. Тепер... Читать отзыв Замовляв у Game Zone PlayStation 5 – все пройшло на вищому рівні! Надіслали за добу, коробка неушкоджена, а подарункова упаковка взагалі приємно здивувала. Чат-менеджер Ірина відповідала швидко, пояснила, як підключити подарунковий код і навіть підказала, які ігри зараз зі знижкою. Ціни тут справді нижчі, ніж на інших сайтах, а ще додали наклейку з логотипом магазину – дрібниця, але приємно. Тепер Game Zone – мій улюблений магазин для всього геймерського.
Замовив у Game Zone навушники SteelSeries – прийшли за 1,5 доби, упаковані на совість, а ще з подарунком-пакетиком цукерок :) Менеджери відповідають миттєво, консультують як друзі, а ціни нижчі, ніж у конкурентів. Тепер купую тільки тут і всім раджу! Замовив у Game Zone навушники SteelSeries – прийшли за 1,5 доби, упаковані на совість, а ще з подарунком-пакетиком цукерок :) Менеджери відповідають миттєво, консультують як друзі, а ціни нижчі, ніж у конкурентів. Тепер купую тільки тут і всім раджу!
Замовив у Game Zone геймпад PS5 і «Spider-Man 2» – привезли вже наступного дня, упаковано крутіше, ніж у подарункових боксах. Ціни адекватні, консультант у чаті за хвилину підібрав підставку й знижку для студентів. Коробки не м’яли, навушники поклали у подарунок – приємний сюрприз. Післяплата, безкоштовна доставка від 1000 грн, відстеження кур’єра в реальному часі – все як годиться. Вже рекомендую... Читать отзыв Замовив у Game Zone геймпад PS5 і «Spider-Man 2» – привезли вже наступного дня, упаковано крутіше, ніж у подарункових боксах. Ціни адекватні, консультант у чаті за хвилину підібрав підставку й знижку для студентів. Коробки не м’яли, навушники поклали у подарунок – приємний сюрприз. Післяплата, безкоштовна доставка від 1000 грн, відстеження кур’єра в реальному часі – все як годиться. Вже рекомендую друзям, бо сервіс по-справжньому дбає про геймерів!
Замовляв PlayStation 5 у Game Zone — швидко оформили, через день уже мав кур’єра на порозі. Коробка ідеальна, всі пломби на місці, приставка працює як годинник. Плюс додали знижку на другий джойстик та подарунковий код на місяць PS Plus — приємно. Підтримка відповідає майже миттєво, дівчина порадила топові ігри для старту. Ціни нижчі за конкурентів, а якість сервісу — на... Читать отзыв Замовляв PlayStation 5 у Game Zone — швидко оформили, через день уже мав кур’єра на порозі. Коробка ідеальна, всі пломби на місці, приставка працює як годинник. Плюс додали знижку на другий джойстик та подарунковий код на місяць PS Plus — приємно. Підтримка відповідає майже миттєво, дівчина порадила топові ігри для старту. Ціни нижчі за конкурентів, а якість сервісу — на висоті. Вже рекомендую друзям!
Замовляв у Game Zone PlayStation 5 – все пройшло на ура! Замовлення оформив за три хвилини, менеджер зателефонував через 10 хвилин, уточнив комплект і запропонував безкоштовну доставку «Новою поштою» на наступний день. Коробка прийшла ідеально запакована, всі пломби цілі, гарантійний талон із печаткою всередині. Додали приємний бонус – набір стікерів PlayStation та знижку 5 % на наступну покупку. Сайт інтуїтивно... Читать отзыв Замовляв у Game Zone PlayStation 5 – все пройшло на ура! Замовлення оформив за три хвилини, менеджер зателефонував через 10 хвилин, уточнив комплект і запропонував безкоштовну доставку «Новою поштою» на наступний день. Коробка прийшла ідеально запакована, всі пломби цілі, гарантійний талон із печаткою всередині. Додали приємний бонус – набір стікерів PlayStation та знижку 5 % на наступну покупку. Сайт інтуїтивно зрозумілий: фільтри працюють швидко, ціни актуальні, а залишки не «висмоктані» з пальця. Чат-підтримка відповідає навіть увечері, порадили, яку гарнітуру вибрати для 3D-звуку, і не пхали «впарити» найдорожчу модель. Чесно кажучи, давно не отримував такого позитивного досвіду онлайн-шопінгу – тепер Game Zone мій головний геймерський магазин!
ОМИНАЙТЕ ДАНИЙ МАГАЗИН ДЕСЯТОЮ ДОРОГОЮ!Вперше пишу негативний відгук, не полінувався цього зробити).Оформив замовлення та оплатив 7 липня. При оформленні обіцяли відправку протягом 3–5 днів. Реальність — шахрайство, затримки, ігнорування законодавства.15 липня я звернувся до магазину з питанням, чому замовлення не відправлено. У відповідь отримав "геніальне" пояснення — доставка затримується через посилені перевірки на кордоні. Причина?... Читать отзыв ОМИНАЙТЕ ДАНИЙ МАГАЗИН ДЕСЯТОЮ ДОРОГОЮ!Вперше пишу негативний відгук, не полінувався цього зробити).Оформив замовлення та оплатив 7 липня. При оформленні обіцяли відправку протягом 3–5 днів. Реальність — шахрайство, затримки, ігнорування законодавства.15 липня я звернувся до магазину з питанням, чому замовлення не відправлено. У відповідь отримав "геніальне" пояснення — доставка затримується через посилені перевірки на кордоні. Причина? — везуть контрабанду і ухиляються від сплати митних платежів. Магазин прямо визнав своїми словами, що працює "в сіру". Це вже мало б бути сигналом не зв'язуватись, але було трохи запізно тому що не було часу перезамовляти в когось іншого дану колонку, це був подарунок.21 липня звернувся в магазин повторно — відповіли, що ще "плюс-мінус тиждень". На цьому етапі я вирішив відмовитись від замовлення. Оплата була з мого ФОПа, тому 22 липня надіслав їм офіційну заяву на повернення коштів. У відповідь ці "спеціалісти" повідомили, що повернення відбувається протягом 30 календарних днів.Закон України каже інше:Стаття 9 Закону "Про захист прав споживачів": кошти повертаються в день розірвання договору, а якщо це неможливо — не пізніше ніж протягом 7 календарних днів за домовленістю сторін.Натомість магазин, щоб прикрити порушення, посилається на статтю 12, пункт 4, яка взагалі стосується повернення коштів при купівлі поза межами торговельних приміщень, тобто для кур'єрів чи вуличної торгівлі. До інтернет-замовлень це не має жодного стосунку.Стаття 12, пункт 4 Закону України "Про захист прав споживачів" стосується строків задоволення вимог споживача в разі придбання неякісного товару, а я товару не отримав!Це все я повідомив магазину, але вони далекі від реальності та знають лише свою позицію, після чого я вже розжував ситуація та кажу запитайте час ДЖПТ (відносно законів та термінів повернення коштів), після чого у відповідь отримав мавчання і за декілька хвилин відповіли що порадились з керівництвом та зможуть протягом тижня зробити повернення, мене таке не влаштовує тому з принципової позиції робитиму все можливе, та не одноразово це робитиму, тому що такі продавці на ринку не можуть існувати.Раніше формував ще замовлення на радіосистему, мені доставили курєром по місто та не надали фіскального чеку, сьогодні я їх попросив щоб відправили копію фіскального чеку на що у відповідь отримав "Ви маєте талон замовлення" ахах, раніше не звертав уваги на цей папірець, але сьогодні звернув, фіскального чеку не отримав тому звертатимусь в ДПС.В жодному випадку не рекомендую цей магазин, це трата часу та нервів.Скріншоти переписок прикріпляю.
Шахраї. Придбав EcoFlow delta pro 09.24. Пів року стояла з зарядкою 70% по інструкції, коли прийшов час повторного заряджання - не увімкнулася. Звернувся до їх чат боту, кажуть, відправляйте на нову пошту, фізичної адреси не мають, відправляєш якомусь дяді без гарантій і пояснень це взагалі хто. Вирішив перестрахуватись, звернувся до офіційного сервісного центру EcoFlow, які приймають будь які еко з... Читать отзыв Шахраї. Придбав EcoFlow delta pro 09.24. Пів року стояла з зарядкою 70% по інструкції, коли прийшов час повторного заряджання - не увімкнулася. Звернувся до їх чат боту, кажуть, відправляйте на нову пошту, фізичної адреси не мають, відправляєш якомусь дяді без гарантій і пояснень це взагалі хто. Вирішив перестрахуватись, звернувся до офіційного сервісного центру EcoFlow, які приймають будь які еко з офіційних магазинів, але не цього. Пробили по коду і сказали, що ця станція була завезена в «сіру» значить контрабандно, і не факт взагалі, що нову, можливо взагалі реф якийсь. Провели діагностику і сказали, що відновленню не підлягає, але гарантійно можна було би замінити, якщо б в Україну станція була завезена легально.Нічого було робити, відправляю цьому дяді, на новій пошті засвідчив, що станція в ідеальному стані. Пишуть через тиждень, що станція не підлягає ремонту, деградація батареї і у мене було порушення правил експлуатації. Яких? Вони не кажуть, бо ще не придумали. Ви просто уявіть, станція за 2500$, яка у офіційних магазинів має ТРИ роки гарантії, за пів року простою ПО ІНСТРУКЦІЇ, вийшла з ладу і не підлягає гарантійному річному сервісу від магазину, бо вони так вирішили. Кажу, добре поверніть станцію - добре, завтра відправимо. Так було два тижні «завтра відправляють». Прийшла нарешті, коробка була навіть не закрита, на станції механічні подряпини і удари, одразу видно відношення цих упирів до клієнта і техніки, і звичайно ж ніякого гарантійного заключення вони не вклали, все на «словах»А все чому, тому що ніякого гарантійного сервісу в них немає, є якийсь дядя з підставним фопом і своїм «чорним» сервісом в гаражі, який до ніяких офіціалів не має відношення.Фейкова адреса, фейковий ФОП у дяді, немає банківських реквізитів, фейкове гарантійне забезпечення, фейковий чек, бо немає фіскального. Магазин фейк. До попереднього коментаря не маю відношення, схожа ситуація, а тактика «магазину» та ж.
Я зробив замовлення в магазині GameZone 30 червня 2025 року. Оплатив 45 475 грн за ноутбук, але товар так і не отримав.Протягом 3 тижнів мені постійно обіцяли, що “відправимо завтра”, “чекайте ще трохи”, але нічого не робили.Коли я попросив повернути гроші, почалося затягування — “форс-мажор”, “бухгалтер не працює”, “в черзі”.Більше того, мені відкрито написали, що повернуть кошти... Читать отзыв Я зробив замовлення в магазині GameZone 30 червня 2025 року. Оплатив 45 475 грн за ноутбук, але товар так і не отримав.Протягом 3 тижнів мені постійно обіцяли, що “відправимо завтра”, “чекайте ще трохи”, але нічого не робили.Коли я попросив повернути гроші, почалося затягування — “форс-мажор”, “бухгалтер не працює”, “в черзі”.Більше того, мені відкрито написали, що повернуть кошти лише після того, як я видалю негативний відгук. До чого це може призвести:• Ви можете втратити велику суму грошей без гарантій доставки.• Вас можуть тримати тижнями без товару і без грошей.• Вас можуть шантажувати — “видали відгук, тоді отримаєш повернення”.• Ви будете змушені захищати себе через публічність, скарги, банк і поліцію. Не рекомендую цей магазин нікому. Надто багато ризиків, відповідальності — нуль.
Мой предыдущий отзыв меня путем шантажа заставили удалить, поэтому я пишу второй дополненный отзыв После отправки первого отзыва, со мной 3 июня связался менеджер этого магазина, и мы по звонку договорились что в ТОТ ЖЕ ДЕНЬ отправят замену, и ЕСЛИ она будет полностью исправна то я удалю предыдущий отзыв.Через час мне снова звонит менеджер, и сказал"Ну нам же... Читать отзыв Мой предыдущий отзыв меня путем шантажа заставили удалить, поэтому я пишу второй дополненный отзыв После отправки первого отзыва, со мной 3 июня связался менеджер этого магазина, и мы по звонку договорились что в ТОТ ЖЕ ДЕНЬ отправят замену, и ЕСЛИ она будет полностью исправна то я удалю предыдущий отзыв.Через час мне снова звонит менеджер, и сказал"Ну нам же нужны гарантии от вас", и мне в мягкой манере сказали что напишут они отделу отправки только после удаления отзыва, ТО ЕСТЬ ЭТО БУКВАЛЬНО ШАНТАЖ, просто в мягкой форме, и подразумевается если я не удалю отзыв, то мне Meta Quest никогда не отправят. Я от отчаяния согласился, ибо хотел как можно быстрее просто получить шлем, и мне пообещали в тот же день отправить. У меня есть запись этого разговора(и других), и я опубликую его в случае необходимости.Через 2 часа мне снова пишет менеджер, и говорит что не получится отправить потому что якобы лимит по новой почте превышен в тот день... А нельзя было заранее уточнить есть лимит или нет?Получается мне солгали в 9 раз.4 июня мне наконец отправили замену шлема и оплатили за свой счет, что вселяет надежду в меня, и вот 5 июня я забираю шлем, и он ОПЯТЬ оказывается бракованным. в тот же день я отправил его обратно, за счёт магазина(спасибо конечно, но мне от того что товар 2 раз бракованный никак не легче), Менеджер мне сказал что процедура займет до 7 дней и что они проверят, ЧТОБЫ СИТУАЦИЯ НЕ ПОВТОРИЛАСЬ!!!! . Я говорю что наиболее актуальным будет возврат средств, мое предложение смело игнорируют.Через 8 дней, 13 июня я спрашиваю как проходит процесс ремонта, и мне говорят что отправят только в начале следующей недели, то ли постначальник виноват, то производитель, меня это не волнует, ибо по закону именно Gamezone мне продал товар, и несет ответственность именно он. И они даже не извинились. Обманули в 10 раз.16 июня я поинтересовался что со шлемом, 17 июня, в начале следующей недели, кто-бы сомневался, срок ОПЯТЬ срывается и передо мной опять даже не извиняются, будто никакой ответственности за слова Gamezone нет, и они могут вам наобещать чего угодно, а на следующий день сказать что передумали, и самое главное, МНЕ НИКТО НИЧЕГО сам не пишет и не предупреждает о срывах сроков, они пишут только тогда, когда я уже напрямую задаю вопрос почему срывают срок. Обещают в четверг(19 июня). Обманули в 11 раз.На следующий день, 18 июня я снова пишу, отправят ли его или нет, и тут ОПЯТЬ срыв сроков, в четверг не получится, далее прямая цитата"ми точно відправимо на цьому тижні, але скоріше за все це буде на вихідних." ТОЧНО!!! Обманули в 12 раз.21 июня снова пишу им, сказали 22 июня (Воскресенье) смогут отправить. Пишу 22 июня, и уже пишут что до 23 июня (Понедельник) включительно, БУДЕТ реализована отправка до меня. 22 июня мне так ничего и не отослали. соответственно меня опять обманули насчет "ТОЧНО" на той неделе. И в этом же сообщении мне написали что специалисты ПРОВЕРЯЮТ шлем чтобы не было брака, и именно как я понимаю поэтому будет задержка. Обманули в 13 раз.23 июня я снова пишу по поводу заказа, и уже "БУДЕТ" стало "постараємося встигнути". Так и не отправили, никто не извинился, обманули в 14 раз.24 июня я снова пишу и мне говорят что этого числа СМОГУТ отправят посылку и предоставят ТТН... И того же числа меня решили за 4 минуты до конца их рабочей смены(19:00) спросить, правильные ли данные для посылки. Я как только вижу что через 25 минут, сразу отвечаю, но мое сообщение конечно-же никто не читает и в этот день я так и не получаю посылку. Обманули в 15 раз.25 июня ночью Gamezone решили наконец отправить, но "забыли" оплатить, на следующий день посылка приходит, но обещанных денег для оплаты посылки мне так и не приходит, и только утром 27 мне переводят деньги на оплату доставки, благо спасибо что вообще перевели и оплатили.Забираю шлем.. И... он никогда не вскрывался и не проверялся специалистами, мне наврали в 16 раз, он опять бракованный, но не как второй, с бесконечным бутлупом, а как первый, с неисправным дисплеем.По вине gamezone, из-за того что они его не проверили как они обещали, мне опять попался брак.Я пишу в gamezone 28 июня, они сказали отправлять, диагностируют в течении 1-2 дней, на вопрос - почему не проверили, сказали" не можемо підказати"....ну я и отправляю сегодня, на момент написания этого второго отзыва, 29 июня. И тут мне открывается еще один "сюрприз"- "Дякую за відповідь, проте, наразі доставка оплачується за Ваш рахунок". То есть gamezone мне 2 недели откровенно врали, и сказали что УЖЕ ПРОВЕРЯЕТСЯ шлем специалистами, и из-за этого просрочили сроки, но на самом деле его никто никогда не проверял, и несмотря на то что я раньше попросту попросил возврат средcтв, они все равно его отправили непроверенным, и теперь требуют с меня деньги за доставку в 3!!! раз(1 доставка ко мне за мой счет, 2 доставка от меня за мой счет, и теперь еще раз мне второй раз надо заплатить за отправку на "гарантийное обслуживание" потому что они мне дали бракованную замену?) при том что ни об отсутствии на самом деле проверки(и вообще нагло солгали про то что её якобы проводили), ни об необходимости оплаты доставки меня заранее никто не предупредил, и сказали только после того как я уже отправил в последний момент...Я спросил по этому вопросу менеджера, и менеджер сказал что товар не проверяли, потому что не хотели чтобы он выглядел как Б/У... А зачем надо было 2 недели подряд говорить о том что специалисты проверят и ПРОВЕРЯЮТ , чтобы в итоге оказалось что его даже не пытались проверить, чтобы не испортить упаковку? А как же слова про что проверка для того ЧТОБЫ СИТУАЦИЯ НЕ ПОВТОРИЛАСЬ? И она ПОВТОРИЛАСЬ, и теперь с меня требуют еще раз деньги за доставку.Может в других магазинах также? Вот я покупал себе блок питания, например в MTA (Он сам присутствует на сайте Hotline, не реклама), мне тоже попался брак, но уже прошло 20 дней, и очевидно у товара были следы использования. Но я им его отправил, и они мне просто вернули деньги, несмотря на следы использования и то что прошло больше 14 дней, вот это действительное уважение и забота о комфорте клиентов. Gamezone мне же еще до истечения 14 дней отказал возвращать средства, по какой-то надуманной причине.Далее менеджер магазина начал говорить якобы это полностью новый заказ, и с него надо всё сначала делать, вот только в комплекте со шлемом никаких документов, о том что это новый заказ не было, и у меня на руках всё те-же самые первые документы, и никто меня не предупреждал о том что такое может быть, и почему-то в прошлый раз когда был новый шлем, там не надо было всё начинать с начала, но в этот раз видимо жмотство магазина вышло на новый уровень.Худшее отношение к покупателям что я видел.
Заказывал у них видеокарту rtx4060. Попросили предоплату 1000 грн, обещали выслать в течении недели. Неделя прошла ни слуху ни духу. Позвонил им сказали вышлют через 2-3 дня и в итоге сношали мозги 2 недели пока я не плюнул и не отменил заказ. Благо хоть тыщу вернули. Причем это не еденичный случай, а такая проблема с ними у многих и... Читать отзыв Заказывал у них видеокарту rtx4060. Попросили предоплату 1000 грн, обещали выслать в течении недели. Неделя прошла ни слуху ни духу. Позвонил им сказали вышлют через 2-3 дня и в итоге сношали мозги 2 недели пока я не плюнул и не отменил заказ. Благо хоть тыщу вернули. Причем это не еденичный случай, а такая проблема с ними у многих и возникают большие подозрения к качеству такого товара. Лучше не тратьте на них время и заказывайте в надежных магазинах.
найгірше відношення до клієнта з усіх з яким я стикався: брешуть на кожному кроці замовлення і домтавки, нахабно і не прикрито, менеджерам на вас абсолютно байдуже, як і на свої обов'язки. конкретика:- ноут доставили з затримкою в більше ніж тиждень, кожні 1-2 дні називали нові сроки. їде-їде, ти дурачок чекай- ноут привезли в неробочому стані. а ти шо,... Читать отзыв найгірше відношення до клієнта з усіх з яким я стикався: брешуть на кожному кроці замовлення і домтавки, нахабно і не прикрито, менеджерам на вас абсолютно байдуже, як і на свої обов'язки. конкретика:- ноут доставили з затримкою в більше ніж тиждень, кожні 1-2 дні називали нові сроки. їде-їде, ти дурачок чекай- ноут привезли в неробочому стані. а ти шо, хотів щоб він ще й прауював?- ремонт НОВОГО ноута +3 дніМАКСИМАЛЬНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ НЕ МАТИ НІЧОГО СПІЛЬНОГО З ЦІЄЮ ПОМИЙКОЮ
Ukrainian Geek Pavlo ещё рекламируют этот проблемный магазин!) В магазине самые странные цены и долгие сроки доставки в Украине, что уже вызывает подозрения в добросовестности. Ukrainian Geek Pavlo ещё рекламируют этот проблемный магазин!) В магазине самые странные цены и долгие сроки доставки в Украине, что уже вызывает подозрения в добросовестности.
Достоинства:
Наличие людей, но не товара
Недостатки:
Отсутствие товаров, информация не соответствует сайту
пытался заказать ноутбук за 700 у.е.скинул аванс 1000грн, неделя времени проходит - оказывается ноутбука нет у поставщика, начинают вешать лапшу о синхронизации сайта с поставщиками и сейчас убирают его наличие на сайте, НО он как был так и есть НО за выше ценой... звоню с другого номера - все так же предлагают его привезти за аванс.... полное безответсвие, лживость... Читать отзыв пытался заказать ноутбук за 700 у.е.скинул аванс 1000грн, неделя времени проходит - оказывается ноутбука нет у поставщика, начинают вешать лапшу о синхронизации сайта с поставщиками и сейчас убирают его наличие на сайте, НО он как был так и есть НО за выше ценой... звоню с другого номера - все так же предлагают его привезти за аванс.... полное безответсвие, лживость и лицимерие суппорта который отвечает
Достоинства:
нету
Недостатки:
вранье, утраченное время, не факт что вернут аванс
Короче , заказал у них ноут. На сайте есть в наличии - по факту нету. Окей , звоню Скок ждать ? 4-6 дня Отлично , заказываю, скидываю залог в 1к грн. Жду 5 дней , жду 10 дней. Звоню , говорю , где ноут ? А они мне отвечают , мол жди ! Чего вообще набрал ?... Читать отзыв Короче , заказал у них ноут. На сайте есть в наличии - по факту нету. Окей , звоню Скок ждать ? 4-6 дня Отлично , заказываю, скидываю залог в 1к грн. Жду 5 дней , жду 10 дней. Звоню , говорю , где ноут ? А они мне отвечают , мол жди ! Чего вообще набрал ? Говорю , вы не выполнили условия , давайте деньги обратно. Но никто ниче не отправил , ни ноут ни деньги. Вывод:Обходите стороной
Достоинства:
Нету
Недостатки:
Вранье , грубияны, деньги не вернули , товара нету
Чекаю на своє замовлення вже другий тиждень.Обіцяли вислати замовлення 5.12.2024 , не вислали, позвонив уточнити 6.12.2024, сказали завтра післязавтра вишлють, не вислали, подзвонив 9.12.2024, те саме, сказали завтра післязавтра вишлють, не вислали, звонив 12.12.2024, і тут неочікуваний поворот, теж сказали завтра післязавтра відправлять товар. постійно кажуть завтра післязавтра, не раджу цей магазин, постаріти можна поки щось оотримаєш, і не факт... Читать отзыв Чекаю на своє замовлення вже другий тиждень.Обіцяли вислати замовлення 5.12.2024 , не вислали, позвонив уточнити 6.12.2024, сказали завтра післязавтра вишлють, не вислали, подзвонив 9.12.2024, те саме, сказали завтра післязавтра вишлють, не вислали, звонив 12.12.2024, і тут неочікуваний поворот, теж сказали завтра післязавтра відправлять товар. постійно кажуть завтра післязавтра, не раджу цей магазин, постаріти можна поки щось оотримаєш, і не факт що отримаєш, я покищо нічого не отримав. Хоча скинув передоплату відразу. 12.12.2024 ще і якийсь менеджер попався, порадив, якщо хочу отримати товар - то чекати)) Номер замовлення #2407869 згорнути
амовив ноутбук та ПО своїй дитині на День Народження. Продавець пообіцяв доставку на протязі 5 днів і в якості задатку захотів 1000 грн. передплати + сплатити авансом 2500 грн. за ПО. В строки не вклався навіть за 10 днів. Повертати аванс і гроші за ПО відмовився. На питання, чому я повинен платить гроші за невиконання замовлення в строк по їх... Читать отзыв амовив ноутбук та ПО своїй дитині на День Народження. Продавець пообіцяв доставку на протязі 5 днів і в якості задатку захотів 1000 грн. передплати + сплатити авансом 2500 грн. за ПО. В строки не вклався навіть за 10 днів. Повертати аванс і гроші за ПО відмовився. На питання, чому я повинен платить гроші за невиконання замовлення в строк по їх же провині, нічого відповісти не зміг. В результаті треба було терміново купляти ноутбук в іншому місті і за інші гроші, щоб не зіпсувати свято дитині.Раджу не зв'язуватись з цим ненадійним магазином. Ні в якому разі не сплачуйте передплату, ви її не отримаєте ні при яких умовах.
Замовив у цьому магазині процесор Ryzen 9 7900X через екаталог. Оператор одразу зателефонував, сказав, що доставка буде протягом 5-7 днів (замовлення № 2405580 від 21.09.2024). Моя помилка, що я повірив позитивним відгукам на пром, тому вніс передплату.Після цього прочитав негативні відгуки і зрозумів, що магазин ненадійний, затримують замовлення до місяця, а клієнтів годують обіцянками. Через 5 днів процесор не... Читать отзыв Замовив у цьому магазині процесор Ryzen 9 7900X через екаталог. Оператор одразу зателефонував, сказав, що доставка буде протягом 5-7 днів (замовлення № 2405580 від 21.09.2024). Моя помилка, що я повірив позитивним відгукам на пром, тому вніс передплату.Після цього прочитав негативні відгуки і зрозумів, що магазин ненадійний, затримують замовлення до місяця, а клієнтів годують обіцянками. Через 5 днів процесор не доставили, я уточнив терміни — сказали, що привезуть через 7-8 днів. Сьогодні 7-й день, і оператор пише, щоб я чекав до вівторка. Коли попросив повернути кошти, мені відповіли, що процедура займає 30 днів.Усі комплектуючі прийшли, окрім процесора. Враження від першого ПК зіпсовані. Дякую, Game Zone.
Достоинства:
Єдиним плюсом буде, якщо нарешті доставлять замовлення, але я вже сумніваюсь, якщо чесно. Оператори швидко відповідаю і дуже классно кормлять завтраками.