​Ассоль - интернет-магазин бытовой техники отзывы

Отзывы покупателей
1.4
13 отзывов / 1 614 просмотров
5
4
3
2
1
Написать отзыв

Прислали б/в сматрфон за ціною нового

Ольга
14 часов 40 мин назад
По фото можна побачити стан коробки якою грали в футбол, захисної плівки яка вся подряпана, чого у нового смартфона не має бути Кривої наліпки і самого смартфона у клею та відбитках На сайті не було вказано що він б/в, заплатита 9501, це вартість нового Запропонували легке повернення,... Читать отзыв По фото можна побачити стан коробки якою грали в футбол, захисної плівки яка вся подряпана, чого у нового смартфона не має бути Кривої наліпки і самого смартфона у клею та відбитках На сайті не було вказано що він б/в, заплатита 9501, це вартість нового Запропонували легке повернення, Але Нова пошта не регулює процес, тобто магазин отримає гроші за товар і товар, а назад прийшле на свій розсуд, а довіри такому магазину нема. Бажаю таких клієнтів, як і ви, що можу сказати

Вимагають гроші

Гость
30 июля, 2025 год
Вимагають гроші наперед ,хоча в замовленні вказано накладний платіж ,мошенники гроші віддати за товар якого не мае в наявності або несправний Вимагають гроші наперед ,хоча в замовленні вказано накладний платіж ,мошенники гроші віддати за товар якого не мае в наявності або несправний

Отправили другой товар, игнорирую письма в поддержку

Dmitro
20 декабря, 2024 год
Купил весы на подарок xiaomi-body-composition-scale 2, по чеку все правильно по факту положили коробку с другой более дешевой моделью, на почте жена забирала не проверила, обнаружили когда уже подарили, написали в техподдержку, тупо игнорят неделями, крайне не рекомендую этот магазин, кидают клиентов. Купил весы на подарок xiaomi-body-composition-scale 2, по чеку все правильно по факту положили коробку с другой более дешевой моделью, на почте жена забирала не проверила, обнаружили когда уже подарили, написали в техподдержку, тупо игнорят неделями, крайне не рекомендую этот магазин, кидают клиентов.
Достоинства:
  1. Что-то прислали
Недостатки:
  1. Прислали модель в два раза дешевле чем я оплатил

Втрачений ноутбук

Гость
11 декабря, 2024 год
18 листопада у мене був день народження, мої батьки купили в подарунок ноутбук в магазині Ассоль - техніка для всієї сім'ї. Отримали його 15.11., а 18.11 я отримала його в руки, включила на нп, але особливо глибоко не перевіряла його роботу по всім ключовим аспектам. Вдома я вирішила перевірити камеру - вона не спрацювала, подзвонила в тех.підтримку, де Олексександр вічливо... Читать отзыв 18 листопада у мене був день народження, мої батьки купили в подарунок ноутбук в магазині Ассоль - техніка для всієї сім'ї. Отримали його 15.11., а 18.11 я отримала його в руки, включила на нп, але особливо глибоко не перевіряла його роботу по всім ключовим аспектам. Вдома я вирішила перевірити камеру - вона не спрацювала, подзвонила в тех.підтримку, де Олексександр вічливо намагався вирішити це питання видалено, але на жаль не вийшло, він порекомендував мені відправити його в сервісний центр. Але так як 21.11 я їхала з міста і хотіла взяти ноутбук з собою, а поверталась 26.11, ми домовилися, що відправлю по поверненню. Так, як в цілому непрацююча камера не заважала мені його взяти з собою. 22.11 ноутбук просто більше не включився, зовнішніх передумов для припинення роботи не було. Я знову звернулася до менеджера тех.підтримки, мені порадили відправити його в сервіс. Тепер я вже очікувала повернення додому, так як для відправки потрібна коробка і все, що з ним було в момент отримання. 26.11 вранці, я відправила його на сервіс за вказаними даними на ФОП Костюковський Олександр, через нову пошту, 27.11 він уже був у відділенні. Забрали його через тиждень 03.12. Я відразу попросила, як тільки буде знайдена причина несправності - повідомити. Через тиждень, після того, як його забрали (10.12), я написав у тех.підтримку уточнювати причину несправності, та отримала відповідь, що наберуть із сервісу і відповідають на мої запитання. Через 20 хвилин мені перетелефонували з сервісу, та попросили надати інформацію що до моделі, марки, номеру ттн, номеру телефону з якого робили замовлення, я пояснила ситуацію, що хотіла б дізнатися причину несправності. І тут постало питання, а чому я відправила саме на фоп (хоча так мені сказали в повідомленні), і потім я дізналась що його не можна знайти на сервісі . У них відображається 1 ноутбук аналогічної моделі, який відправив Максим, а мого немає. Сервіс за моїм проханням не надав термінів вирішення ситуацій, бо вони не знають, скільки це займе часу. Я написала у тех.підтримку з проханням повернути кошти, на що мені відповили, що сервіс випадково переплутав посилки та відправив мій ноутбук кудись і в них його не має, а повернення коштів може бути лише за заключенням сервісного центру, а ремонт ще не починався. Якщо на початку мені казали, що терміни гарантійного обслуговування 14 днів, після того як я зіслалась на захист прав споживачів, де вказані ці ж терміни - мені почали казати, що терміни у військовий стан збільшуються до 90 днів, я попросила в них надіслати номер закону на який вони посилаються, менеджери магазину Ассоль надіслаи мені скрін, де зазначено, що терміни можетть бути збільшені до 30 днів у зв'язку з очікуванням детелй. Але якщо очікувати деталі для ремонт, то треба було б хоча б діагностувати проблему, чого зроблено не було. І на даний момент де знаходиться ноутбук
Достоинства:
  1. Чемність Олександра
Недостатки:
  1. Вся інша коммунікація з цим магазином, втрата ноутбуку

Жахливий магазин

Анастасія Щербина
13 октября, 2024 год
Купили планшет, одразу був бракований , проблеми з батареєю,здали в сервіс,місяць чекали. Забрали,не працює сенсор,знову здали , забрали,а через день знову не працює сенсор. Магазин ніяк не вирішує проблеми. Купили планшет, одразу був бракований , проблеми з батареєю,здали в сервіс,місяць чекали. Забрали,не працює сенсор,знову здали , забрали,а через день знову не працює сенсор. Магазин ніяк не вирішує проблеми.
Достоинства:
  1. Ніяких
Недостатки:
  1. Жах,а не магазин

Не рекомендую

arnidze@gmail.com
12 сентября, 2024 год
Заказал 2 настольных лампы, оплатил, одна пришла в нерабочем состоянии. Менеджеры магазина сказали отправить ее назад и предложили взамен новую. Нерабочую я отправил, а вот новую мне не шлют. Каждый день менеджеры кормят сказками и какими-то рассказами. Не рекомендую этот магазин , потеряете деньги Заказал 2 настольных лампы, оплатил, одна пришла в нерабочем состоянии. Менеджеры магазина сказали отправить ее назад и предложили взамен новую. Нерабочую я отправил, а вот новую мне не шлют. Каждый день менеджеры кормят сказками и какими-то рассказами. Не рекомендую этот магазин , потеряете деньги

Магазин асоль не рекомендую парять замість нових бушні тіліфони

Сергій
20 ноября, 2023 год
Купив телефон на другий день згорів дінамік думав по мої вині ну ладно відремонтували кошти не взяли .прийшов тіліф. непрацює нфс проблема за проблемою сказали пнх. Короче 10.000 в жопу асоль кидали Купив телефон на другий день згорів дінамік думав по мої вині ну ладно відремонтували кошти не взяли .прийшов тіліф. непрацює нфс проблема за проблемою сказали пнх. Короче 10.000 в жопу асоль кидали
Достоинства:
  1. Дірьмо магазин
Недостатки:
  1. Дірьмо магазин

Не виконання ремонту техніки

Вікторія
29 апреля, 2023 год
Купили пилосос через пів року не частого користування почав смердіти пласмасою...здали по гарантії на ремонт, місяць був ремонті нічого не змінилося..віддали ще раз все ж те саме...на смс не відповідають...змарнували 2 місяці свого часу і нічого магазин не вирішив...не рекомендую Купили пилосос через пів року не частого користування почав смердіти пласмасою...здали по гарантії на ремонт, місяць був ремонті нічого не змінилося..віддали ще раз все ж те саме...на смс не відповідають...змарнували 2 місяці свого часу і нічого магазин не вирішив...не рекомендую

Жахливий персонал

Гость
3 марта, 2023 год
Усім привіт, хочу поділитися зі своєю історією про цей "недомагазин" точніше про персонал, купувала техніку,по-перше через некваліфікованих працівників встановили неправильно віндовс, через це були проблеми з батареєю, думали що брак, віднесли назад, по-друге, через пару годин після так званого "ремонту" побачили що вони видалили майнкрософт який встановила мені інша людина набагато дешевше чим в магазині Асоль, на це питання мене... Читать отзыв Усім привіт, хочу поділитися зі своєю історією про цей "недомагазин" точніше про персонал, купувала техніку,по-перше через некваліфікованих працівників встановили неправильно віндовс, через це були проблеми з батареєю, думали що брак, віднесли назад, по-друге, через пару годин після так званого "ремонту" побачили що вони видалили майнкрософт який встановила мені інша людина набагато дешевше чим в магазині Асоль, на це питання мене ігнорують, по-третє, це персонал, особливо хочу відмітити Керуйочого магазина, крім хама і понтів нічого немає. Тому нікому не раджу щось купувати саме в магазині Асоль, м.Звенигородка, тільки через персонал!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Працівники, керуючий.

Гарантія на товар

Гость
19 февраля, 2023 год
Купив електро чайник через два місяці на кришці вздулася краска в магазині сказали що по гарантії нічого зробить неможуть Купив електро чайник через два місяці на кришці вздулася краска в магазині сказали що по гарантії нічого зробить неможуть

Проблеми з гарантією.

Вячеслав
18 сентября, 2022 год
Купував телефон, магазин обрав тому що за покупку давали подарунок. В подарунок дали зламану колонку, зразу не перевірив, коли приніс, міняти відмовились, бо подарунки ніби не на гарантії. Скидочні купони на наступну покупку тєж частково лохотрон. Мова йде про магазин у місті Первомайськ. Купував телефон, магазин обрав тому що за покупку давали подарунок. В подарунок дали зламану колонку, зразу не перевірив, коли приніс, міняти відмовились, бо подарунки ніби не на гарантії. Скидочні купони на наступну покупку тєж частково лохотрон. Мова йде про магазин у місті Первомайськ.

Кошти при покупці товара.

Володимир
22 декабря, 2021 год
В листопаді в магазині Ассоль купляв телевізор LG за 19000грн на ціннику було повернем 950грн на кассі при оплаті відповіли що кошти зарахують через 15днів пройшло вже більше місяця коштів так і не має.При зверненні на гарячу лінію мені відповіли що розбирайтесь з магазином так що допомоги ви не дочекаєтесь.В магазині відповіли що нарахованно 250грн тоб то як сказав продавець... Читать отзыв В листопаді в магазині Ассоль купляв телевізор LG за 19000грн на ціннику було повернем 950грн на кассі при оплаті відповіли що кошти зарахують через 15днів пройшло вже більше місяця коштів так і не має.При зверненні на гарячу лінію мені відповіли що розбирайтесь з магазином так що допомоги ви не дочекаєтесь.В магазині відповіли що нарахованно 250грн тоб то як сказав продавець 1процент від ціни товару а тепер саме цікаве як при цінні телевізора 19000 і один процент і виходить 250грн.В мене така думка що працівники ці всі кошти оформлюють на себе або своїх родичів.Так що те що вони пишуть на цінниках це все брехня,може по інших містах і по другому але в нас в П'ятихатках саме так
Недостатки:
  1. Обман.

Быстро доставили холодильник

Света
17 июня, 2021 год
Выбрала магазин Ассоль» для приобретения холодильника домой так как давно с ним сотрудничаю, он наверное самый известный магазин у нас в регионе. Ребята давно работают на рынке бытовой техники, плохого товара на разу не предлагали, в магазине хорошие специалисты и помогли мне выбрать именно ту модель холодильника, которая бы мне подходила и по техническим характеристиками и цене. А еще быстрое... Читать отзыв Выбрала магазин Ассоль» для приобретения холодильника домой так как давно с ним сотрудничаю, он наверное самый известный магазин у нас в регионе. Ребята давно работают на рынке бытовой техники, плохого товара на разу не предлагали, в магазине хорошие специалисты и помогли мне выбрать именно ту модель холодильника, которая бы мне подходила и по техническим характеристиками и цене. А еще быстрое оформление заказа, без задержек доставка и товар без дефектов, предоставляют гарантию, спасибо магазину «Ассоль» в очередной раз, рада своему приобретению.
Читать все отзывы