Компанія продовжує нараховувати ,за спожиту електроенергію,якою люди не користувалися з 22березня2022р.так як евакуювалися з донецької обл.не одноразово представники компанії в телефонному режимі,були проце повідомленні .Що в квартирі ніхто не перебуває ,тому по послідніх показах лічильника ,які надавалися 20березня поточного року .Оператори компанії не до слухаються до клієнтів ,на томість хамлять ,дають не вірні номера ,з якими пропонують зв'язатися ,для вирішення питання .Не рекомендую їх нікому !!! В тяжкий час під час війни ,компанія та іх працівники ,просто знущаються з ВПО ,та вимушеним переселенцям нараховують кошти за спожиту електроенергію,яку ніхто в донецькій області не споживав.Розмова з оператором Людмилою запам'ятається на довго ,вислухати не має наміру ,хамить ,гонором відповідає в м.Києв на горячі лінії .Тай ще дає не достовірні номери тел.для вирішення питання !!! Компанія у війну вирішила на житися ,на горі людей з Донбасу ,які евакуювалися і не користувалися іх послугами ......
Достоинства:
Плюсів на жаль не має !!!
Недостатки:
Компанія під час війни вирішила на житися,на Вимушених переміщених осібах ,які евакуювалися з донецької області,продовжують нараховувати за спожиту електроенергію яку ніхто не споживав з 22березня поточного року.Оператори надають не достовірні номери тел.для вирішення даного питання ,хамлять і гонором відповідають ......Перебиваючи клієнта постійно в розмові .....Питання не вирішують,на томість ,кожного місяця ,приходить повідомлення,про заборгованості за спожиту електроенергію, яку ніхто не споживав!!!!!
Перепрошуємо за негативний досвід спілкування з оператором. Поведінка, про яку ви написали, недопустима для нашої компанії. Завдяки вашому відгуку ми зможемо покращити наші процеси.
Щоб отримувати коректні нарахування у платіжках за світло, варто вчасно передавати показання лічильника. Якщо в помешканні ніхто не проживає і немає споживання електроенергії, все одно слід передавати показання – останні, зафіксовані клієнтом. Жителі Донеччини можуть передати показання постачальнику YASNO через:
Актуальні дати передачі показань для наших клієнтів у Донецькій області: 1-3 число кожного місяця.
Якщо у вас ще залишились запитання, будь ласка, зверніться до постачальника YASNO в особисті повідомлення на сторінці Facebook або за телефоном контакт-центру.
Жахливе відношення до клієнтів!!! - Отзывы о YASNO
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за негативний досвід спілкування з оператором. Поведінка, про яку ви написали, недопустима для нашої компанії. Завдяки вашому відгуку ми зможемо покращити наші процеси.
Щоб отримувати коректні нарахування у платіжках за світло, варто вчасно передавати показання лічильника. Якщо в помешканні ніхто не проживає і немає споживання електроенергії, все одно слід передавати показання – останні, зафіксовані клієнтом. Жителі Донеччини можуть передати показання постачальнику YASNO через:
Сайт YASNO - https://bit.ly/3z97uY8
Особистий кабінет - https://bit.ly/3BmscGJ
Мобільний додаток YASNO - https://bit.ly/3JcQd4M
Чат-бот у Viber YASNO-online - https://bit.ly/3drTmC6
Телефони контакт-центру - https://bit.ly/3OCnmYU
Приватні повідомлення на сторінці у Facebook - https://bit.ly/3C70zBW
Актуальні дати передачі показань для наших клієнтів у Донецькій області: 1-3 число кожного місяця.
Якщо у вас ще залишились запитання, будь ласка, зверніться до постачальника YASNO в особисті повідомлення на сторінці Facebook або за телефоном контакт-центру.