Микола: Нова пошта. Ви якось реагуєте на неодноразові звернення чи ні. На п'ять звернень через зворотній зв'язок не отримав жодної відповіді. Тут мені представник нової пошти відповів ще 6 числа що вже вирішують питання стосовно заблокованого вами доступу в особистий кабінет і нададуть відповідь стосовно замовлення (нагадую я сплатив за товар... 10.11.2025
Микола: Скажіть будь ласка а скільки часу потрібно вам щоб розібратися? Я розумію десь Нова пошта втратила посилку...не додала потрібні документи...це буває людський фактор. А тут я переказав гроші напряму Новій пошті (може вам вислати копію платіжки і ви через фінансовий відділ побачите куди і в чий карман вони пішли?). Хтось... 06.11.2025
Микола: Скористався послугою викупу товару новою поштою. Два тижні в кабінеті статус замовлення був викуплено у продавця (навіть не відправлено на склад викупу). Після звернення через зворотній зв'язок. Вхід в особистий кабінет через фейсбук заблокували. Відстеження тренінгу через Глобал також не працює... NPBU00000004304184NPG Доступ до кабінету відсутній 04.11.2025
Микола: Скористався послугою викупу товару новою поштою. Два тижні в кабінеті статус замовлення був викуплено у продавця (навіть не відправлено на склад викупу). Після звернення через зворотній зв'язок. Вхід в особистий кабінет через фейсбук заблокували. Відстеження тренінгу через Глобал також не працює... 04.11.2025