Oleg Ali: Нижче побачив негативний відгук від якогось персонажа. Власники торгової марки цьому персонажу не подобаються, бачте... А мені байдуже, хто власник, де роблять, і таке інше. Це - дрібниці. Головне, - який товар, як він на здоров'я впливає. Брав ортопедичний матрац на Великій Васильківській. Спасибі менеджеру Наталії, - все розповіла, пояснила.... 19.09.2022
Oleg Ali: Зробив перше замовлення. До цього 15 років замовляв в іншому, більш розрекламованому магазині. На жаль, часи змінюються, - за півдня звідти жодна людина не зателефонувала, хоча я наполегливо просив. Скасував усе, - нерви. Буває таке... Замовляв ситуативно, як для мене, важливу річ, акумулятор для мого Envy. І ще всякі дрібниці,... 06.07.2022