Аліна: Раніше писала про те, що статус замовлення змінився на «Вантаж не прибув до України». Так от, статус обновився майже через три тижні. Щодо роботи служби підтримки, думка трохи змінилась. Попри те, що інформацію щодо посилки потрібно, в прямому сенсі, силоміць витягати, мені надали правдиву інформацію (щоправда без чітких... 12.05.2022
Аліна: Ризикнула замовити доставку посилки через нову пошту. Результат - втрачені кошти. Посилка (NP40000001893810NPG) була доставлена на склад ще 12 квітня, було все добре до 22 квітня. Наразі «вантаж не прибув до України». Дізнатись інформацію щодо місця перебування посилки нереально. Кол-центр надати такої інформації неможе, оскільки зв’язку з міжнародними... 02.05.2022
Аліна: Замовлення зробила в польському магазині 13.01.22. Сам магазин доставив посилку розділивши її на 2-ї частини 14.01 та 15.01. Я думала, що прийдеться платити вдвічі більше за доставку речей. Проте, у NP Shopping є можливість менше платити за доставку посилки яка важить менше 1 кг. До прикладу, у служби доставки... 24.01.2022