Мира Рязанцева: Вирішила перейти на еСім-картку від Київстар через додаток Монобанк. Процес активації був простим: я зайшла у додаток, обрала опцію і отримала QR-код. Проте, коли спробувала активувати еСім, з’явилося повідомлення про помилку. Після кількох невдалих спроб я звернулася до служби підтримки Київстара, але там не змогли допомогти і перенаправили мене до... 21.11.2024
Мира Рязанцева: Мы заботимся о вас - это явно не про киевтсар и их службу поддержки. Такого аофигистического отношения я не встречала ни в одном операторе. Либо у того оператора (имя не запомнила) был плохой вечер, либо он увольнялся и решил отыграться. Просто другого объяснения я не нахожу, их же прослушивают и... 30.10.2021