Daryna Kozoriz: Про зміни в маршруті і затримці графіків прибуття на нічний рейс в 9 годин! ніхто не попередив. При цьому водій спілкувався фамільярно з військовим. Ні водій ні менеджери в подальшій тактовній переписці не удостоїлись перепросити за незручності. При цьому оплата задвоїлась і щодо повернення коштів відсилають на службу підтримки BUSFOR... 26.12.2022
Daryna Kozoriz: Дивним чином повелась на красиву рекламу і розмову з ввічливою освіченою дівчинкою з кол-центру. Заплатила 995 грн за диск з якоюсь мега-неякісною туфтою, жодних супровідних матеріалів не надійшло, контактів жодних, куди б можна було поскаржитись чи звернутися, ніде немає. Як можна було не перевірити і промоніторити це до того? В... 10.06.2021