лео: Перерахували суму мита з 2800 на 2150 , всерівно на 130 грн більше в їхню сторону (треба ж за чийсь рахунок премії платити), 09,01 була здійснена оплата, подивимось чи цього разу будуть документи , митна декларація cn 23 і наскільки швидко виконають доставку в аж таке... 09.01.2020
лео: ВАРТІСТЬ ПОСИЛКИ 355 ЄВРО ПО ЗАМОВЛЕНЮ ВЖЕ ДАВНО ПЕРЕВЕДЕНИЙ В ГОТІВКУ КЕШ БЕК 4% КУРС НА 21 ЛИСТОПАДА ДОЛАР 24,183603 ЄВРО 26,744647 ЄВРО / ДОЛАР 1.1059 409,18 -4% ЦЕ 392,81 ДОЛАРІВ 392,81 ДОЛАРІВ ЦЕ 392,81/1,1059 355 ЄВРО • Мито — 10% від суми перевищення ліміту у 150... 09.01.2020
лео: посилку отримав, не пройшло і 2х місяців як привезли з Львова в Франківськ (молодці), кур'єр не дозволив відкрити і перевірити цілісність, з посилкою не було НІЯКИХ документів про оплату мною мита 2268 грн, гроші просто пішли в нікуди, посилку вартістю 424 доларів (хоча Росан оцінив в 500 щоб здерти... 31.12.2019
лео: брехливі , моральні уроди, тупо знущаються над клієнтом, більше місяця не можуть доставити посилку , кожний день обіцяють що завтра, нервів вже немає, щоб вам так зарплату платили вчасно , свині! 30.12.2019
лео: Посилка МІСЯЦЬ їде з Львова в Франківськ, вирахували 2300 грн податків з посилки, і то заокруглили на 150 грн більше в свою сторону, людина оплатила, в кінцевому результаті нічого, "очікуйте", просто дно 26.12.2019
лео: посилку затримали 27 листопада на митниці з того часу не можуть правильно вирахувати розмір мита, то вираховують з суми більше 100 доларів а не 100євро, по телефону сказали шо це не велика різниця шо євро шо долар , то вираховують з суми 459 доларів при оплаченеих 424, кешбек вони не... 20.12.2019
лео: CG014655706DE посилка з 27,11 на вияснені вартості , заплатив за неї 424 долари + мені повернули кешбек 4% з леті шопс кінцева сума 407 доларів, скинув всі платіжки , сказали шо потрібно знімати на відео мій особистий кабінет де видно вартість посилки, пройшов тиждень а суму податків вираховують з... 18.12.2019
лео: компанія міст експрес не повідомляє своїм клієнтам що посилка затримана на митниці, нагло брешучи шо відправник не вказав номер телефону і так з всіма посилками з закордону, по їх логіці їхній клієнт сам має шукати свою посилку, сам доказувати її вартість і сам її забрати навіть якщо оплачена курєрська доставка... 13.12.2019