Голос країни(Голос страны) відгуки / страница 21

Відгуки глядачів
Голос країни(Голос страны)
2.3 5
1148 відгуків / 409802 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються
Образованный Образованный 15 квітня, 2012 год
Голос страны-2 меня разочаровал.
7 згодні
Неграматный Неграматный 12 квітня, 2012 год
Причом здесь даманьський с ляпамми. там всьо по блатю ы всьо догаворьоносты, Голас краини-2 не чем нелутше первово сесона. мария яремчюк самяя хьерньовая пивица на юкраине. а катя Асадчяя мая любимяя попачка каторуюю хочеца пакусать, п.с. х-фактар не чем не лутше.
3 згодні 3 не згодні
Ириша Ириша 12 квітня, 2012 год
Половина текста ведущих это импровизация, потому что в прямые эфиры берут тех, кто может молоть языком экспромтом, но у Доманского и Осатчей, это не очень получается грамотно!!! не зря Арбенина никогда не отвечает на их вопросы! Потому что некоторые реальный бред...что в голову первое пришло, то и ляпнул!!!!
6 згодні 4 не згодні
Таня Таня 12 квітня, 2012 год
Доманский иногда говорит не думая,мне так кажется.В пршлом сезоне он сказал,что Сытник нас баловал и оперой,и роком,и попом.Отреагировал на это только Пьеха,остальные промолчали(хотя на такую глупость не знаешь как ответить)
2 згодні 6 не згодні
Наташа Наташа 12 квітня, 2012 год
Интересно, а кто-нибудь, читает текст, который пишут для ведущих. Фраза Доманского, о том, что в Смирнова вселился дух Магомаева - это просто ужас. Он говорит и никогда не думает. Это не этично.
5 згодні 4 не згодні Показати 1 відповідь
Таня Таня 12 квітня, 2012 год
Правильно,сейчас уже другой сезон.
Смотрела интенет-голосование,впереди всех Табаков и Онофрийчук.Если предположить,что победит Онофрийчук,то можно поверить в относительную честность шоу(судя по сюжетам,он с группой сам, без продюссера),а если кто-то другой,то на 99% с чьей-то помощью.Это мое мнение.
9 згодні 1 не згоден Показати 1 відповідь
Виссарион Виссарион 12 квітня, 2012 год
Я не говорю, что Ганзера плохо пел. Я даже считаю, что он хорошо поет, но если бы он не был слепым то его бы тренеры даже в полуфинал не допустили. А Тоня Матвиенко прошла по блату. Просто было бы несправедливо если бы победу одержала противная Тоня, а не Ганзера. P. S. В наше время все по блату это мое... Читати відгук Я не говорю, что Ганзера плохо пел. Я даже считаю, что он хорошо поет, но если бы он не был слепым то его бы тренеры даже в полуфинал не допустили. А Тоня Матвиенко прошла по блату. Просто было бы несправедливо если бы победу одержала противная Тоня, а не Ганзера. P. S. В наше время все по блату это мое личное реалистическое мнение.
8 згодні 1 не згоден
Ириша Ириша 12 квітня, 2012 год
С чего такая уверенность, что Матвиенко уболтали и она так прямо легко отдала победу???) Это, извините меня, но бред. Ваня победил, во-первых потому что у него очень светлый голос и поет он душой! Очень многие за него голосовали. Плюс в финале многие, кто голосовал за других участников, отдавали ему голоса свои лишь бы не победила Матвиенко!!!
Да и, что тут... Читати відгук
С чего такая уверенность, что Матвиенко уболтали и она так прямо легко отдала победу???) Это, извините меня, но бред. Ваня победил, во-первых потому что у него очень светлый голос и поет он душой! Очень многие за него голосовали. Плюс в финале многие, кто голосовал за других участников, отдавали ему голоса свои лишь бы не победила Матвиенко!!!
Да и, что тут уже говорить, это было и прошло. Уже другой сезон и другие участники!
4 згодні 5 не згодні Показати 2 відповіді
Виссарион Виссарион 12 квітня, 2012 год
Люди, сейчас Сытник тут совершенно не причем. Да у него есть голос согласен, но таких как он много, а сейчас прогресируют новые участники например бездарная Маша Яремчук, а Иван Ганзера победил за то, что он слепой. Организаторы уболтали бездарную Тоню Матвиенко, чтоб она уступила место победителя именно Ганзере.
2 згодні 4 не згодні Показати 1 відповідь
Гость Гость 12 квітня, 2012 год
У Сытника продюсера не было!!!!Это точно!!! просто есть талант, плюс ему импонировал Пономарев. Вот и все!
А на счет продюсеров...согласна, что сногие проходят и благодаря им, но некоторых даже и это не спасает... Если даже Фалеса не смог своего чудо мальчика пропихнуть)))
1 згоден 1 не згоден
Dimkina_mama Dimkina_mama 11 квітня, 2012 год
Карнавал бездарностей и лицемеров. Желание смотреть дальше это шоу отсутствует.
8 згодні 1 не згоден Показати 1 відповідь
Семен Семен 11 квітня, 2012 год
Прошлый сезон пробный, блатных было меньше, и конкурентов у Сытника было меньше. Хотя в батлах с Сытником был очень достойный молодой человек, но продюссера у него не было.
4 згодні 1 не згоден
Таня Таня 11 квітня, 2012 год
Сытник очень достойный исполнитель и он по-справедливости дошел до финала(с продюссером или без),но ведь победил Ганзера.А был ли у него денежный помощник?Не похоже на то.
5 згодні 2 не згодні Показати 1 відповідь
 Юля Юля 11 квітня, 2012 год
полностью с вами согласна, уверенна, что до финала дойдут только "блатные". В прошлом проекте, поскольку шоу только стартовало, "блатных" было меньше, но Сытник был точно с продюссером, а в следующем сезоне борьба будет только среди продюссерских кошельков, так как это сделали с "Новой Волной" в России.
4 згодні
 Игорь Игорь 11 квітня, 2012 год
В продолжение темы, думаю, что деньги имеют место быть у тех у кого есть продюссер, они то скорее всего и договариваюся. что б их протеже подольше пиарили на центральном канале. Здесь прямая выгода. А таких как Ковалева( молодых, талантливых, не известных) берут для фона, чтобы шоу выглядело правдоподобно.
3 згодні 1 не згоден
Алиса Алиса 11 квітня, 2012 год
Знаю Ковалеву, она точно не могла ничего говорить по поводу каких-либо денег, она сама ничего не платила и не обладает какой-либо информацией по этому поводу.
Таня Таня 11 квітня, 2012 год
По-поводу больших денег за конкурс сказала девочка от Скрипки,кажется Ковалева,но может как раз потому,что ее "ушли"в первом же прямом эфире.
Микола Микола 11 квітня, 2012 год
Голосзнароду, я трішки вашу думку не дочитав. З мене пиво.
2 згодні
Микола Микола 11 квітня, 2012 год
Голосзнароду, ви кажете, що в Моняк артикуляція в нормі. Я побачив, що вона блефує. Я сам особисто був на концерті і сам замітив, що вона фонограмить. Пізніше я кілька разів передивився в ютубі і побачив як її рот не співпадає з голосом. А оператор зразу віддалився. Згідний з шановним Людвігом, що опера-це у першу чергу високе мистецтво, а мистецтво потрібно... Читати відгук Голосзнароду, ви кажете, що в Моняк артикуляція в нормі. Я побачив, що вона блефує. Я сам особисто був на концерті і сам замітив, що вона фонограмить. Пізніше я кілька разів передивився в ютубі і побачив як її рот не співпадає з голосом. А оператор зразу віддалився. Згідний з шановним Людвігом, що опера-це у першу чергу високе мистецтво, а мистецтво потрібно виконувати у живу. Франузький тенор Роберто Аланья також самоучка, але він і оперу і навіть попсу співає живим голосом, а не під фанеру. А Моняк втратила сором і фонограмить.
Голосзнароду Голосзнароду 11 квітня, 2012 год
=Микола= та інші, хто вважає, що Моняк співала під фанеру: передивився, але явного "невпападу" не побачив, хоч мені і видається якоюсь підозрілою легкість, з якою вона співає, тобто, дійсно, є якась неспівмірність сили і якості звуку та зовнішніх проявів зусиль Моняк з їх народження. Проте артикуляція більш-менш в нормі, мені так здається. Принаймні, щоб судити про це, треба бути безпосередньо... Читати відгук =Микола= та інші, хто вважає, що Моняк співала під фанеру: передивився, але явного "невпападу" не побачив, хоч мені і видається якоюсь підозрілою легкість, з якою вона співає, тобто, дійсно, є якась неспівмірність сили і якості звуку та зовнішніх проявів зусиль Моняк з їх народження. Проте артикуляція більш-менш в нормі, мені так здається. Принаймні, щоб судити про це, треба бути безпосередньо пов'язаним з вокальними виконавцями і часто бачити виконання вживу. От якщо професіонали так будут стверджувати, тоді так. А те, як її знімав оператор, то, мені здається, там усе у нормі; а от якщо б не було тої ТУФЕЛЬКІ і віповідного сценарію, тоді б було підозріло. (За Моняк не вболіваю, скоріше проти).
4 згодні
Голосзнароду Голосзнароду 11 квітня, 2012 год
Пономарьов знову про "земляків" (він радо привітав би і кумів, якщо б вони там були, і навіть не спробував би це приховати). Хоча друга половина його коментарів, як правило, по суті, робить професійний аналіз. -- Скрипка потроху-потроху розчаровує: спочатку показував свій смак і високу професійність при аналізі виступів, але зараз відбрехується парою загальних фраз, скомпрометував себе (з А.Лорак) явною, мені... Читати відгук Пономарьов знову про "земляків" (він радо привітав би і кумів, якщо б вони там були, і навіть не спробував би це приховати). Хоча друга половина його коментарів, як правило, по суті, робить професійний аналіз. -- Скрипка потроху-потроху розчаровує: спочатку показував свій смак і високу професійність при аналізі виступів, але зараз відбрехується парою загальних фраз, скомпрометував себе (з А.Лорак) явною, мені так здається, заангажованістю по відношенню до дітей колишніх укр."зірок".-- Арбєніна йде все своїм шляхом, називає себе гордо (невідомо чому) рокєршею, але принаймні намагається бути об'єктивною (зі своєї, "рокерської", точки зору, що заперечує її намагання). -- Валерія часто дає дуже професійні коментарі, завжди рада сама щось заспівати (і класно!), але став проглядати її не-пісенний інтерес.
totti totti 11 квітня, 2012 год
Таня, кто же дал это интервью о больших деньгах? Думаю все это ложь. При отборе на шоу - вообще все честно. А дальше, увы, уже идут симпатии тренеров, их узкая "специализация", как у Скрипки или давят авторитеты родителей ( Маша Яремчук).
Что касается Нилу - да слабовата, но милашка. Я вообще считаю,... Читати відгук
Таня, кто же дал это интервью о больших деньгах? Думаю все это ложь. При отборе на шоу - вообще все честно. А дальше, увы, уже идут симпатии тренеров, их узкая "специализация", как у Скрипки или давят авторитеты родителей ( Маша Яремчук).
Что касается Нилу - да слабовата, но милашка. Я вообще считаю, раз "Голос Країни" - нечего участвовать не жителям Украины. Ну какие у нее украинские корни.
А вот Федоренко - ну без души парень, робот и все. Да и харизмы нет вообще.
2 згодні 8 не згодні Показати 2 відповіді
анеЛ анеЛ 10 квітня, 2012 год
Цілком згідна із Діаною. Мені цікаво як будуть розвиватися події із Рожденом, бо він має свою неповторну індивідуальність та велику харизму, її немає у Смірнова. Я цілком на стороні Діани, вона молодець гарно захищає своїх конкурсантів, і ганьба цього разу Скрипці, бо дійсно, що це за коментарі професіонала " гарний метелик"....
6 згодні 7 не згодні
ОЛЕГ из ДНЕПРОПЕТРОВСКА ОЛЕГ из ДНЕПРОПЕТРОВСКА 10 квітня, 2012 год
ПЕРЕСТАЛ ТРАТИТЬ ВРЕМЯ НА ЭТО ГАВНО-ШОУ!
8 згодні 1 не згоден
Таня Таня 10 квітня, 2012 год
Полностью согласна с предыдущими отзывами.Но мне интересно другое-ни один из участников первого и второго сезона не сказал ничего плохого про конкурс в своих интервью,несмотря на явные несправедливости.Может с ними подписывают какие-то договора о неразглашении.
Сергей Сергей 10 квітня, 2012 год
Я в шоке от Дианы Арбениной она принимая решения кто покинет шоу руководствуется личными пристрастиями напрочь игнорируя качество выступления . Она заявила так как Рожден Ануси идет против системы он проходит дальше , а Павел Смирнов который спел лучше его вылетает . Также меня бесит когда звездные тренеры заявляют , что участник пел не подходящую для него песню и ему... Читати відгук Я в шоке от Дианы Арбениной она принимая решения кто покинет шоу руководствуется личными пристрастиями напрочь игнорируя качество выступления . Она заявила так как Рожден Ануси идет против системы он проходит дальше , а Павел Смирнов который спел лучше его вылетает . Также меня бесит когда звездные тренеры заявляют , что участник пел не подходящую для него песню и ему нужно дать шанс у меня возникает вопрос ,а кто ему выбирал эту песню неужели сразу не было видно ,что песня ему не подходит. Поэтому очень хотелось бы , чтобы звездные тренеры делали свой выбор не взирая на лица , а только пользуясь критерием качество выступления .
8 згодні 4 не згодні
Генрих-классический певец, самоучка Генрих-классический певец, самоучка 10 квітня, 2012 год
Позор всем фонограммам.
4 згодні
Генрих-классический певец, самоучка Генрих-классический певец, самоучка 10 квітня, 2012 год
Лала, что то тема не туда пошла.
1 згоден
Мистецтвознавець Мистецтвознавець 10 квітня, 2012 год
По перше до чого тут у Застільній з опери Травіата каблук від Прада... По сюжету в опері спочатку співає тост Альфредо, а потім продовжує тост Віолетта, а у фіналі вони разом доспівують тост. У мене таке відчуття, що режисери і постановники не знають сюжету опери Травіата. Я також замітив, що Ангеліна співає під фонограмму.
6 згодні
Голос країни(Голос страны)
"Голос страны"("Голос країни") снимается по формату "The Voice of ...", который сейчас подходит к финалу на голландском канале RTL и бьет все рекорды популярности среди зрителей. Украина - первая страна после Нидерландов, адаптировать этот формат.
Главная особенность проекта в том, что участие в шоу гарантирует только исключительный талант и высокий... детальніше

Рейтинг 2.3 з 5 на підставі 1148 відгуків
Шоу-програми
Дизель шоу
Дизель шоу

Рейтинг: 1.9
169 відгуків
​МастерШеф 16 сезон 2025
​МастерШеф 16 сезон 2025

Рейтинг: 1.9
16 відгуків
Холостяк 14 сезон (2025)
Холостяк 14 сезон (2025)

Рейтинг: 3.8
46 відгуків
Абзац на Новом канале
Абзац на Новом канале

Рейтинг: 4.1
178 відгуків
«Зважені та щасливі» 10 сезон (2025)
«Зважені та щасливі» 10 сезон (2025)

Рейтинг: 3.7
7 відгуків
МастерШеф
МастерШеф

Рейтинг: 2.7
965 відгуків
Зважені та щасливі
Зважені та щасливі

Рейтинг: 2.9
131 відгук
​Проект «Зі своїми по суті» 2025
​Проект «Зі своїми по суті» 2025

Рейтинг: 4.5
2 відгука
Лига смеха. 10 лет (2025)
Лига смеха. 10 лет (2025)

Рейтинг: 3
2 відгука
​Шоу «Я люблю Украину» 2025
​Шоу «Я люблю Украину» 2025

Рейтинг: 5
1 відгук