У мене дизель, почав помічати, що на холостих двигун працює грубо, при підйомах відчувається втрата потужності, лампа Check Engine миготить. Підозрюю, що EGR забився, але не впевнений. Хто стикався з подібним і як зрозумів, що проблема саме в ньому? Потрібні конкретні поради, щоб не зіпсувати клапан.
Рекомендую перевіряти канали та сам клапан без поспіху. Спершу знімаєш і дивишся на сажу, при необхідності чистиш прохідні канали. Перевіряєш вакуум або електросигнал, щоб виключити електропроблеми. Після прочистки двигун має відреагувати, якщо ні, потрібна заміна. Також варто виконати тест відкривання клапана вручну, дивитись на зміну роботи мотора. Про це можна більш детально почитати у блозі, там є покрокова інструкція, як перевірити клапан EGR на дизелі, щоб не зламати нічого, комп'ютерна діагностика автомобіля https://oiler.pro/ua-ua/blog/kak-proverit-klapan-egr-na-dizele-poshagovaya-instrukciya/ Раджу робити чистку акуратно і обов'язково перевіряти адаптації після чищення або заміни клапана, щоб мотор працював рівно і не було повторних помилок.
Я перевіряв вакуум і електросигнал, все працювало, але клапан відкривався частково, двигун на холостих троїв, потім ручне відкривання клапана відразу змінювало поведінку мотора. Потужність піднялась, економія палива трохи покращилась, але після кількох тижнів симптоми повертались. Замінив клапан на новий, все стабільно. Симптоми однозначно показують забитий EGR, грубий холостий хід, зниження потужності, підвищене споживання палива, лампа Check Engine, невеликі детонації при навантаженні.
У мене була така ж ситуація. Машина тупила на низьких обертах, прискорення повільне. Відразу думав на датчики, але сканер показав помилку P0401. Потім подивився на сам клапан, там була суцільна сажа, він ледве рухався. Прочистив канали, поставив назад, поведінка двигуна змінилась одразу, це точно був EGR.
Ответы на вопрос
Після прочистки двигун має відреагувати, якщо ні, потрібна заміна. Також варто виконати тест відкривання клапана вручну, дивитись на зміну роботи мотора. Про це можна більш детально почитати у блозі, там є покрокова інструкція, як перевірити клапан EGR на дизелі, щоб не зламати нічого, комп'ютерна діагностика автомобіля https://oiler.pro/ua-ua/blog/kak-proverit-klapan-egr-na-dizele-poshagovaya-instrukciya/
Раджу робити чистку акуратно і обов'язково перевіряти адаптації після чищення або заміни клапана, щоб мотор працював рівно і не було повторних помилок.
Симптоми однозначно показують забитий EGR, грубий холостий хід, зниження потужності, підвищене споживання палива, лампа Check Engine, невеликі детонації при навантаженні.
Прочистив канали, поставив назад, поведінка двигуна змінилась одразу, це точно був EGR.