Я оформив замовлення з повною передоплатою, але, на жаль, не підійшов розмір, і я оформив повернення. Проте повернення коштів було здійснене не на той IBAN, який я надав і магазин зробив подвіне повернення. Після цього я самостійно зв'язався з обома банками (Райфайзен і Монобанк) і виявив, що обидва рахунки належать мені. В результаті я отримав кошти двічі — помилку допустила... Читать отзыв Я оформив замовлення з повною передоплатою, але, на жаль, не підійшов розмір, і я оформив повернення. Проте повернення коштів було здійснене не на той IBAN, який я надав і магазин зробив подвіне повернення. Після цього я самостійно зв'язався з обома банками (Райфайзен і Монобанк) і виявив, що обидва рахунки належать мені. В результаті я отримав кошти двічі — помилку допустила бухгалтерія магазину.
Я чесно повернув надлишкову суму в повному обсязі, не утримавши навіть вартість доставки (хоча в шаблоні від магазину було зазначено "сума до сплати: 0", що логічно свідчить про її включення в оплату). Замість елементарної вдячності я отримав у відповідь пасивно-агресивні повідомлення від представниці магазину з натяками на мою "непорядність", звинуваченнями на кшталт "ви залишаєте собі гроші, які вам не належать" — хоча саме я знайшов і виправив помилку, допущену їхньою бухгалтерією.
На додачу, відповідальність за ситуацію спробували перекласти на "технічну помилку банку", хоча насправді було просто некоректно вказано реквізити. Знаючи банківську систему зсередини, можу впевнено сказати — це людський фактор, а не техніка.
Замість подяки — звинувачення. Замість вибачення — зневажливий тон.
Кошти я повернув повністю, хоча не мав жодного юридичного чи морального обов’язку компенсувати чужу помилку за свій рахунок.
На жаль, залишився дуже поганий осад. Сподіваюся, компанія зробить висновки і покращить якість комунікації та сервісу. Бо з таким ставленням — точно не хочеться мати справу вдруге.
Достоинства:
попередня пара взуття якісна
Недостатки:
оператор веде себе дуже зневажливо коли ідуть назустріч вирішенню їх проблем
Відгук про досвід взаємодії з магазином «Стимул Взуття»
Я чесно повернув надлишкову суму в повному обсязі, не утримавши навіть вартість доставки (хоча в шаблоні від магазину було зазначено "сума до сплати: 0", що логічно свідчить про її включення в оплату). Замість елементарної вдячності я отримав у відповідь пасивно-агресивні повідомлення від представниці магазину з натяками на мою "непорядність", звинуваченнями на кшталт "ви залишаєте собі гроші, які вам не належать" — хоча саме я знайшов і виправив помилку, допущену їхньою бухгалтерією.
На додачу, відповідальність за ситуацію спробували перекласти на "технічну помилку банку", хоча насправді було просто некоректно вказано реквізити. Знаючи банківську систему зсередини, можу впевнено сказати — це людський фактор, а не техніка.
Замість подяки — звинувачення. Замість вибачення — зневажливий тон.
Кошти я повернув повністю, хоча не мав жодного юридичного чи морального обов’язку компенсувати чужу помилку за свій рахунок.
На жаль, залишився дуже поганий осад. Сподіваюся, компанія зробить висновки і покращить якість комунікації та сервісу. Бо з таким ставленням — точно не хочеться мати справу вдруге.