В мене два підключення в різних населених пунктах. Ціна,якість на належному рівні. Дуже подобається той факт,що в них база заживлена автономно і коли немає світла інтернет подається,головне заживити обладнання. Працюю вдома та не відчуваю ніякого дискомфорту. Дякую хлопцям за роботу в такий важкий час.
підключався в кінці 22-го року, підключили швидко, якісно проклали оптику - не заважає у квартирі, пояснили що з нею потрібно бути обережним, спочатку був старенький роутер, тому інтернет по вечорам іноді працював нестабільно, телефонував в тех.підтримку, все пояснили, після заміни на новий з 5 Ггц - все працює відмінно, це те шо потрібно для життя та роботи, дуже дякую за... Читать отзыв підключався в кінці 22-го року, підключили швидко, якісно проклали оптику - не заважає у квартирі, пояснили що з нею потрібно бути обережним, спочатку був старенький роутер, тому інтернет по вечорам іноді працював нестабільно, телефонував в тех.підтримку, все пояснили, після заміни на новий з 5 Ггц - все працює відмінно, це те шо потрібно для життя та роботи, дуже дякую за інтернет під час вимкнення світла - заживив онушку та роутер і працює все, поки в мене тримає акумулятор
Достоинства:
адекватна вартість тарифів, швидке підключення, інтернет працює при відключенні світла
Недостатки:
проблем суттєвих не було, окрім того що колись не встиг сплатити, та заблокували доступ, але то мій косяк
В наших сьогоднішніх реаліях, коли відключається інтернет та відключається світло і немає зв’язку навіть викликати пожежну, скору та тд. Ви не надаєте цілодобової техпідтримки. Коли зв’язуєшся з вашою «підтримкою», ніхто не може конкретно сказати, коли проблема буде усунена — лише розмахує руками і повторює: «дзвоніть з 09:00 до 21:00». Якщо збій стається поза цими годинами — вас це взагалі не... Читать отзыв В наших сьогоднішніх реаліях, коли відключається інтернет та відключається світло і немає зв’язку навіть викликати пожежну, скору та тд. Ви не надаєте цілодобової техпідтримки. Коли зв’язуєшся з вашою «підтримкою», ніхто не може конкретно сказати, коли проблема буде усунена — лише розмахує руками і повторює: «дзвоніть з 09:00 до 21:00». Якщо збій стається поза цими годинами — вас це взагалі не цікавить. Персонал не надає якісної підтримки, не орієнтований на клієнта і поводиться так, ніби вони королі, бо буцімто єдиний провайдер у районі. Це неприйнятно.
Якщо протягом 7 робочих днів ви не запровадите реальну цілодобову техпідтримку або не надасте чіткий, письмовий план з конкретними термінами та відповідальними особами, ми: • залишимо негативний відгук з оцінкою 1 зірка на всіх доступних майданчиках; • проінформуємо мешканців нашої громади у місцевих чатах і соцмережах про ненадійність ваших послуг; • звернемося до відповідних контролюючих органів та захисту прав споживачів; • організуємо збір людей, які шукають альтернативні канали підключення, щоб не залежати від одного ненадійного провайдера.
Чекаємо на конкретні дії — не на відписки й відмовки. Якщо вам не важливі клієнти — ми самі подбаємо про те, щоб про це дізналися всі.
Добрий день. Згідно чинного законодавства постачальники послуг мають добу часу з моментуподачі заявки абонентом на виправлення аварійних ситуацій https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/761-2025-%D0%BF#Text Навіть коли ви звернетеся в період між 21 та 9 годинами наша система зафіксує заявку про відсутність послуги за вашою адресою і технічна підтримка опрацює вашу заявку, а за потреби відправлять аварійну бригаду. Дякуємо за розуміння.
Працює до поки не стануться якісь трабли. Потім на вас забивають. Стався розрив через негоду у четвер по пятій. На тех пітримці сказали, що вже пізно, сьогодні не полагодять. У пятницю кол центр вже просто не відповідає... У всіх "буває" ...алеж, будьте на звязку, дайте відгук... скільки чекати?!
До компанії відношусь не погано ,але до сервісу є дуже багато запитань! Обслуга по роботі камер дорівнює 0. При підписанні договору розповідали одне , а по факту розповідають інше.
Достоинства:
Нащот швидкості інтернету покищо неможу нічого сказати бо ним недуже користуюся
Недостатки:
Але хочу розповісти про відео спостереження. Насамом початку я повністю увас заказав камери з підключенням інтернету та в становлення їх. Домовлялися що в обонплату вас входе оплата інтернету сховище в області 7 діб, та пренеобхідності обслуговуванні. На даний час звернувся до оператора нащо зразу без встановлення причини поломки відповідає що...
Устранить неполадку целая проблема,назначили на вторник 9утра,но естественно никто не пришел не перезвонили не предупредили .....такая же история была и с подключением-переносили со дня на день с утра на вечер с ночи на утро-нет сервиса,что-то непонятное
Добрий день. Шановний клієнте, просимо повідомити в деталях вашу ситуацію та повідомити номер вашого договору на електронну пошту [email protected] Дякуємо
Добрий вечір! Не витрачайте свій час, не підключайтесь до цього провайдера. Інтернету у вечері взагалі немвє, дякую київстару. Але хіба це справедливо? Плачу вчасно, переплата 500 грн, а обслуговування 0.
Подключения ждать ТРИ НЕДЕЛИ. В дом интернет заведён, подключить только в квартиру. Хорошие отзывы пишут за деньги, сейчас это называется акция. Неужели за 150 грн. все продаются.
Добрий день. Нам прикро, що у вас склалося таке враження. Дійсно намомент ажіотажу з причин перебоїв з електропостачанням було багато бажабючих підключитися до наших послуг. Наразі черга зменшилася, якщо буде потреба можете звернутися повторно.
Дізнались від сусідів, що в нашому квартирному будинку є провайдер Iport, який підключає оптичним кабелем. Одразу подали заявку на підключення, декілька днів чекали на підключення. За цей час чоловік замовив в інтернеті блок безперебійного живлення і аккумулятор. Хлопці, які приїхали на підключення, швидко все зробили та якісно. Тепер, коли в місті немає світла інтернет працює. Всім рекомендую Iport.
Користуюсь цим провайдером вже багато років, раніше була задоволена, а зараз дуже розчарована. Зникає світло і зникає інтернет. Чому звичайні люди готуються до тривалих відключень, а бізнес ні? Я сплатила за послугу, якої не отримала. Про можливі відключення попереджали давно, невже не було часу підготуватись? Безвідповідальне ставлення до своїх клієнтів.
Підтримка слабка, ремонтують поломки дуже повільно. В перший день звернення пообіцяли майстра. На дугий день відповіли що навіть невідомо коли буде майстер. Нажаль в теперішній час коли навчання і робота пов'язані на пряму з інтернетом, два дні на ремонт це забагато.
Хороший интернет-провайдер. Не плохая скорость, хороший сервис и отличная служба поддержки - расскажут, подскажут, подключат. Временами скорость скачет. В целом рекомендую!
Пропал интернет и заодно телевидение в 22.00. Связаться с тех поддержкой не реально, отвечает автоответчике, что рабочее время закончилось. У всех провайдеров есть на эти случаи технари, которые устраняют проблему, а у вас нет и без интернета приходится сидеть до следующего дня, это не правильно.
на сайте тест выдаёт космическую скорость, а в реальности видео с ютуба загрузить не можно, в тех поддержке говорят каждый раз- перезагрузите роутер)). (мой роутер уже устал от вас).
Дякую за намагання бути кращими!
чудовий провайдер
Не клієнтоорієнтовані, поганий звʼязок
Якщо протягом 7 робочих днів ви не запровадите реальну цілодобову техпідтримку або не надасте чіткий, письмовий план з конкретними термінами та відповідальними особами, ми:
• залишимо негативний відгук з оцінкою 1 зірка на всіх доступних майданчиках;
• проінформуємо мешканців нашої громади у місцевих чатах і соцмережах про ненадійність ваших послуг;
• звернемося до відповідних контролюючих органів та захисту прав споживачів;
• організуємо збір людей, які шукають альтернативні канали підключення, щоб не залежати від одного ненадійного провайдера.
Чекаємо на конкретні дії — не на відписки й відмовки. Якщо вам не важливі клієнти — ми самі подбаємо про те, щоб про це дізналися всі.
Згідно чинного законодавства постачальники послуг мають добу часу з моментуподачі заявки абонентом на виправлення аварійних ситуацій https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/761-2025-%D0%BF#Text
Навіть коли ви звернетеся в період між 21 та 9 годинами наша система зафіксує заявку про відсутність послуги за вашою адресою і технічна підтримка опрацює вашу заявку, а за потреби відправлять аварійну бригаду.
Дякуємо за розуміння.
Неадекватність техпідтримки
Провайдер пізнається в негоду.
У всіх "буває" ...алеж, будьте на звязку, дайте відгук... скільки чекати?!
Баришівский р-н с.Волошинівка
Сервиса просто нет!
Нет сервиса
Дякуємо
Отсутствие сети с. Затишне
Це просто жах, а не провайдер
Устанешь ждать подключения.
Хорошие отзывы пишут за деньги, сейчас это называется акция. Неужели за 150 грн. все продаются.
Нам прикро, що у вас склалося таке враження.
Дійсно намомент ажіотажу з причин перебоїв з електропостачанням було багато бажабючих підключитися до наших послуг. Наразі черга зменшилася, якщо буде потреба можете звернутися повторно.
Відмінний інтернет без світла
Дякуємо за вашвідгук
Безвідповідальні
Другий день інтернет відсутній.
Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ви можете у будь-який час звертатися на нашу лінію підтримки абонентів 0800755345
Супер інтернет
Несвязывайтесь
Прошу Вас повідомити ваш номер договору на yp(@) iport.net.ua для того, аби ми змогли розібратися.
Хороший сервис, отличная техподдержка
Дякуємо за відгук
Тех поддержка
Нам искренне жаль, что у Вас сложилась такая ситуация.
Можете подробнее описать ситуацию на [email protected]?
ужас а не интернет
Просьба написатьобращение на [email protected]
IPORT отличный провайдер