Адреса:Киев, ул. Булаховского, 4 Сайт:https://plitka.kiev.ua Менеджер:Оксана Номер рахунку: 134268 Як гроші отримувати- всі хороші, як відповідальністьбрати, то ігнор! Коли купуешь товару на 23000 тебе прекрасно обслуговують. Відправила машину, щоб забрати товар самовивозом, і їх хороша ціна, на саме ту обрану плитку, мала сенс. Плитку, ніхто ніяк навіть не переклав(біла глина, настінна плитка), щоб вона безпечно могла транспортуватись, при тому, що грузили в авто, покидали, як було, в заводській,вона побилась від того, як її грузили, кидали одна на одну, може ще до була побита, бо знаходили ще биту всередині. Щоб забрати товар приїхав водій, який виконував у Києві свою іншу роботу, свята людина, чекала 3 години, бо з бухгалтерії, нам по телефону виносили мозок годину, що гроші зайшли не на тот рахунок, потом знайшли, що на тот, людина ще чекала чергу і потім погрузку. Перевіряти плитку задачі у нього не було і контролювати вантажників теж. Якщо людина -менеджер Оксана спілкується з тобою, отримуе відсоток з виконаних замовлень, як я розумію, і знає, що приїде не замовник, а просто водій!!! Вона перша має бути зацікавлена у виконанні своєї роботи нормальним чином! Або йди сама і подивись, або передзвони на склад і попроси проконтролювати нормальну погрузку!? Або на край скажи мені що ми нічим і ніяк не упаковуемо плитку для транспортування, я б тоді дійсно їхала вже сама і отримувала б її і пакувала додатково. Але ж гроші отримали, а як доїде їх не цікавить! Благо інші 22 метри плитки на підлогу, водій в той же день забирав в іншої фірми (ціна була нижче на 250 грн) і водій привіз і від них доставку, запаковану в заводську упаковку але додатково на палеті перев’язану целофаном… все ціле. В мене з 8 плиток, 4 в хлам, інші , включаючи тріснуту 120/60 можно слава Богу пристосувати. Питання 4 плиток…і репутації. Але ж мені сказали, що замінювати не будуть і надалі проігнорували … Оцінити якість нормальної організації завжди можно не по тому коли все гладко, а як організація може вирішувати проблемні питання. «Ми завжди можемо домовитись»- пишуть вони на головній сторінці сайту. Про продаж -так, про вирішення ваших клієнтських проблем- навіть і не намагатимуться. Тобто, шановні покупці , вигідно там щось купити ви зможете, якщо самі приїдете і будете стояти над вантажниками, при погрузці. Або використати Нова Почта, там вам зроблять обрешітку замовлення за шалені гроші і ще доставка. То краще зекономити нерви і час, і купити трохи дорожче або так само в єпіку чи ще де! Надалі буду звертатись до інших.
Достоинства:
Наявність товару, ціна.
Недостатки:
Пакування для транспортування. Менеджер продає, а проконтролювати замовлення СВОГО клієнта, це вже не її проблема.
Вашого водія влаштувала дана погрузка, він напевно, мовчки чекав поки його загрузили, і благополучно поїхав. Як працівники складу можуть нести відповідальність за цілісність товару, після погрузки у ваш автомобіль?
В сенсі яким боком? 😂 я приїхала ЗАБРАТИ самовивозом, мене запевнили що водія загрузять, грузчики які для цього працюють на складі! Він же просто ВОДІЙ. І перший раз так і було, мого водія загрузили на складі і все з цим же водіем доїхало. А ось другий раз вони вже на мене забили і ніхто нічого не грузив, а грузив сам водій, який не має поняття як його треба грузити. Самовивозом по вашому, це ви такий на гігантський склад заходите і кажете зараз я тут плітку заберу посуньтесь, мені тут всього навсього 500 кг треба я сама до своєї машини допру, бо в мене ж самовивозом! Ну тут реально тоді краще переплатити😂
До цього, мені агромат відповів доречі, (але не бачу тепер цієї відповіді тут), що вони ж, подивились по камерам, і мій водій( який в черзі у них ще чекав в той день 3 години) грузив плитку сам, йому на карі підвезли і все, тому я і наполягаю, що грузити мають грузчики, а не люди, які мало того, що не мають поняття, як правильно класти плитку в машину, чи потрібно, перекладувати чимось, і продавец має контролювати погрузку. Я замовила тоді ще іншу плитку, що мені ще була потрібна в іншому магазині-представнику фірми Cerrad(в них було по ціні, як в агромат зі знижкою на ту плитку, що я обрала) водій тоді її ж теж забирав після агромат, то вони відгрузили йому, 22 м2 і мені все приїхало ціле, на палеті запаковане в целофан! Тобто одна в машині плитка з агромат побилась, то водій винен, а інша чарівна мабуть, (поряд лежала нормально погружена і запакована)- не побилась… відкрию тайну - бо нормальний продавець -в обличчі менеджера з продажу, навіть після того, як гроші отримав- попіклувався про покупця! Бо продавець(менеджер по вашому) це обличчя організації блін, бо він взаємодіє з клієнтом! Грузчики на складі- це його, руки, а за руками, як кажуть, треба завжди спостерігати! 😅😂
АГРОМАТ - национальная сеть магазинов плитки и сантехники в Украине. Магазин АГРОМАТ предлагает большой выбор продукции для ремонта дома от ведущих мировых и украинских брендов. В ассортименте представлены керамическая плитка, инновационная сантехника, напольное покрытие, современная мебель для ванной комнаты, зеркала и освещение в различных ценовых сегментах: от бюджетных до премиальных... подробнее
Відношення до клієнта. - Отзывы об АГРОМАТ
Сайт:https://plitka.kiev.ua
Менеджер:Оксана
Номер рахунку: 134268
Як гроші отримувати- всі хороші, як відповідальністьбрати, то ігнор! Коли купуешь товару на 23000 тебе прекрасно обслуговують. Відправила машину, щоб забрати товар самовивозом, і їх хороша ціна, на саме ту обрану плитку, мала сенс. Плитку, ніхто ніяк навіть не переклав(біла глина, настінна плитка), щоб вона безпечно могла транспортуватись, при тому, що грузили в авто, покидали, як було, в заводській,вона побилась від того, як її грузили, кидали одна на одну, може ще до була побита, бо знаходили ще биту всередині. Щоб забрати товар приїхав водій, який виконував у Києві свою іншу роботу, свята людина, чекала 3 години, бо з бухгалтерії, нам по телефону виносили мозок годину, що гроші зайшли не на тот рахунок, потом знайшли, що на тот, людина ще чекала чергу і потім погрузку. Перевіряти плитку задачі у нього не було і контролювати вантажників теж. Якщо людина -менеджер Оксана спілкується з тобою, отримуе відсоток з виконаних замовлень, як я розумію, і знає, що приїде не замовник, а просто водій!!! Вона перша має бути зацікавлена у виконанні своєї роботи нормальним чином! Або йди сама і подивись, або передзвони на склад і попроси проконтролювати нормальну погрузку!? Або на край скажи мені що ми нічим і ніяк не упаковуемо плитку для транспортування, я б тоді дійсно їхала вже сама і отримувала б її і пакувала додатково. Але ж гроші отримали, а як доїде їх не цікавить! Благо інші 22 метри плитки на підлогу, водій в той же день забирав в іншої фірми (ціна була нижче на 250 грн) і водій привіз і від них доставку, запаковану в заводську упаковку але додатково на палеті перев’язану целофаном… все ціле. В мене з 8 плиток, 4 в хлам, інші , включаючи тріснуту 120/60 можно слава Богу пристосувати. Питання 4 плиток…і репутації. Але ж мені сказали, що замінювати не будуть і надалі проігнорували … Оцінити якість нормальної організації завжди можно не по тому коли все гладко, а як організація може вирішувати проблемні питання. «Ми завжди можемо домовитись»- пишуть вони на головній сторінці сайту. Про продаж -так, про вирішення ваших клієнтських проблем- навіть і не намагатимуться. Тобто, шановні покупці , вигідно там щось купити ви зможете, якщо самі приїдете і будете стояти над вантажниками, при погрузці. Або використати Нова Почта, там вам зроблять обрешітку замовлення за шалені гроші і ще доставка. То краще зекономити нерви і час, і купити трохи дорожче або так само в єпіку чи ще де! Надалі буду звертатись до інших.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ви товар забирали самовивозом!
Вашого водія влаштувала дана погрузка, він напевно, мовчки чекав поки його загрузили, і благополучно поїхав. Як працівники складу можуть нести відповідальність за цілісність товару, після погрузки у ваш автомобіль?