Вадим Отзыв написан 19 сентября, 2022 год48 просмотров
Несколько лет пользуюсь этим продуктом, продукт сам по себе более-менее, где-то кривой, где-то что-то бывает отваливается, где-то все ок. Но коммуникация с поддержкой, отношение к клиенту, бывало и хамство - просто сплошной кошмар, еще минусы - изменение условий договора когда им выгодно, изменение тарифов.. В самом начале до покупки уточнял у них по особенностям функционала сказали да есть в базовом функционале, после покупки - есть, но нужно доплатить))) Плюсы: работать будет при больших финансовых и/или человеческих затратах и скорее всего нервах Не рекомендую 2 согласны 1 не согласен
01.01.23 "компанія" onebox припинила "підтримку" однієї з версій, на якій моя система, і.....одразу припинили працювати декілька інтеграцій, автоматизацій в самій системі))) і в мене враження або система взагалі ледве може працювати без їх костиля або ж вони це зробили навмисно як мотивацію до "оновлення" моєї системи. Що ж мотивація спрацювала - перейду на інший продукт іншої компанії.
Про припинення "підтримки" афішували завчасно
КРАЙНЄ не рекомендую мати з ними будь-яку справу, не вірте жодному їх слову про диво-продукт
Олександре, так, попереджували, я ж про це і написав
не займайтеся маніпуляцією, система має працювати as is, а не починати буксувати після вимкнення "підтримки", в мене коробка на моєму сервері, що з нею мало трапитися після припинення "підтримки"? хіба що ваші спеціалісти буквально її підтримували як столик без однієї ніжки)
не згоден з вами і не погоджусь - рекомендую поїхати до хлопців в офіс і поговорити якщо не задоволені - я конкрентно знаю де офіс мого інтегратора/партнера/продавця називайте як завгодно.
то якщо виникнуть складнощі - то я до нього піду, а не буду писати в інтернеті який він гівнюк.
висновки робіть самі
===================
мою компанію тех хейтять клієнти жлоби (я про вас нічого не кажу і це не в вашу сторону) - то в повітряну їм товар не видали, то після закінчення робого дня не відкрили магазин - тож я завжди до такого відношусь 50/50 - без прямих доказів не повірю
"І так - ви помиляєтесь дуже сильно - покажіть історію де ви намагалися залишити свою систему не оновленою на загальних правилах і це може закінчити діалог." - підтвердження, що Ви працівник компанії
"можете подивитись кількість людей які не хотіли переходити на OS, а зараз дуже задоволені." - де можна побачити список цих людей, якщо я не працівник? ще одне підтвердження, що Ви працівник
"Людей які не можуть відкрити йти у діалог з компаніями, а писати лише на зовнішніх ресурсах вважаю щуренятами - не більше." - в реченні про діалог є правда, але незадоволений клієнт може відвернутися і піти, а може і судову справу виграти, клієнт який пішов в суд у Вас називається "щуропітеком"?і...може написати відгук, повторюся цей ресурс для цього і створений
на жаль з Вами адекватний діалог неможливий, Ви замість діалогу займаєтеся маніпуляціями, намагаєтеся образити і звинуватити/перекласти відповідальність на опонента...
Вашим коментарем про адекватний діалог, Ви, Олександре, показуєте свою неадекватність і безпосередні зв'язки з компанією не лише як клієнт
Я висловив свою думку, був їх клієнтом не один рік, відповідати на питання про "можливо я щось не так зробив" не буду, повторюся - моя думка сформована
Як би ви були б клієтом багато років - то не залиша ли б комментарі на зовнішніх площадках - можете подивитись кількість людей які не хотіли переходити на OS, а зараз дуже задоволені.
І так - ви помиляєтесь дуже сильно - покажіть історію де ви намагалися залишити свою систему не оновленою на загальних правилах і це може закінчити діалог.
Ви могли купили або коробку або залишитись на попередній версії і підтримувати її сам - проте як я розумію ви це не зробили.
Людей які не можуть відкрити йти у діалог з компаніями, а писати лише на зовнішніх ресурсах вважаю щуренятами - не більше.
дуже жаль - ви так і не зрозуміли що любу складність можна вирішити "безкоштовно" через форум і ви дивитесь через призму своєї логіки.
Після того як мені зробили декілька інвестицій безкоштовно - я став фанатом системи. Так - пряник спрацював.
список - ви вмієте користуватись форумом ? - там є теги - там є пошук - можна знайти інфо - топіки навіть не модерують )
якщо я працівник - в чому моє задоволення вести з вами діалог і витрачати час на такого клієнта ?) - немає логіки
от не вели діалоги не вели, а тут під час війни почали - смішно
вмикаємо логіку - у вас був тариф не дорогий скоріш за все (або на декілька ліцензій, чи що там ще може бути) і ви обурені змінами які вам невдобні. В наших реаліях бізнес не завжди може витягнути софт який пропонується через його вартість - шукаємо де дешевше.
наприклад розробка мобільного додатку для мого інтернет магазину - коштувала мені 6к$ в 2016 році - і що на виході ? - розробник зробив, віддав і пішов собі. Пройшов час - оновлення додатку в нього ж - це рахуй половина вартості, а якщо брати іншого - то там ще більша сумма.
А так - не у всіх поганий досвід і я вам в котре кажу - відстоюйте своє право на форумі - так ви війну не виграєте.
А я власник бізнесу який став до лав ЗСУ - бізнесом займається дружина - складнощів у неї немає. Планує ставати партнером компанії на загальних умовах.
такі ото справи - є ті хто жаліється, а є ті хто відстоює свої права - неважливо що там скаже директор компанії - якщо у мене будуть законні підстави по договору або іншому юридичному показнику - я б судився, а не розписував незадоволені комменти в інтернеті.
знову Ви пишете коментар де намагаєтеся довести, що я не правий, використовуючи припущення, а не факти
радий, що у Вас позитивний досвід співпраці з ними, я залишаюся при своїй думці
я чудово знаю що таке форум, декілька разів знаходили там рішення, бачив як відбувається надання консультації та її якість, бачив як реалізуються доопрацювання на костилях, саме про це мій відгук, а не лише про те що я незадоволений новими умовами)
"вмикаємо логіку - у вас був тариф не дорогий скоріш за все" - припущення, не дорогий це який? Ви не прочитали мій відгук
"от не вели діалоги не вели, а тут під час війни почали - смішно" - звідки така інформація? з історії комунікацій?)
"такі ото справи - є ті хто жаліється, а є ті хто відстоює свої права - неважливо що там скаже директор компанії - якщо у мене будуть законні підстави по договору або іншому юридичному показнику - я б судився, а не розписував незадоволені комменти в інтернеті." - коменти в інтернеті для ознайомлення з ними потенційних покупців а не для закидання дезінформацією, вирішив не судитися з ними, у випадку виграшу це було б не зовсім справедливо так, як певний час користувався їх продуктом, а судових справ вони програли не одну виходячи з судового реєстру
"якщо я працівник - в чому моє задоволення вести з вами діалог і витрачати час на такого клієнта ?) - немає логіки" - якраз для того щоб з мене зробити бідного, жадібного, недолугого дурника, який сам винен, а компанія має найкращий продукт на ринку - теза яку Ви і просуваєте з першого Вашого коментаря
"дуже жаль - ви так і не зрозуміли що любу складність можна вирішити "безкоштовно" через форум і ви дивитесь через призму своєї логіки." ех... Ви не прочитали мій відгук
я фанат системи і можу напхати більшості відгуків - вони облаштовані навкруги жадібності і криворукості.
наприклад оновлення - загугліть срок життя софту =)
все законно - оновлюємось і насолоджуємось роботою, або купуємо коробку + розробника = отримуємо свою систему - все просто.
а про власника компанії - покажіть інший софт де вам прямо відповідають на ваші питання - беремо той же бітрікс - всім буде начхати на ваші листи і тому подібне - дуже добре що я не купив їх коли у мене були сумніви з приводу продовження робото з onebox який раніше був ванкліком.
Всім хто побачить цю гілку спілкування - ось так приблизно, як Олександр, їх підтримка з Вами спілкуватиметься після підписання договору з ними.
З приводу жадібності і криворукості:
1. їм заплачена не одна і не 2 тис долл за фукнціонал, а на порядок більше, їм сплачувалися доробки( в тому числі за функціонал, який з їх слів був в коробці до підписання договору, а потім виявилося, що функціоналу немає), пакети послуг "за підтримку", ліцензії і тд, кожен вирішить самостійно яка сума для нього допустима в такій ситуації
2. криворукість: не користувався новою OS, про неї нічого не можу сказати, а по старим версіям - більшість інтеграцій не були повними, наприклад, ви щось підключаєте, а потім виявляється що інтеграція "базова", тобто не підтримує всього що надає провайдер - так було з НП (напр не було поля для внесення штрих-коду упаковки), CheckBox (не було можливості фіскалізувати повернення) і тд, за повну версію інтеграції потрібно було доплачувати окремо, а так дійсно правда, можна інтегруватися з декількома десятками сервісів.
Якщо у Вас є ресурс з ними безкінечно боротися, слухати/читати що вони "айфон" а ти цього не цінуєш), що сам винен), не мати адекватного консультування, деяких клієнтів навіть блокували на форумі через "погану поведінку" залишаючи без підтримки диво-срм)))))), читати як власник компанії в грубій, хамській формі мало не посилаючи "відповідає" своїм же клієнтам, прямо пише що він маніпулятор і пишається цим - не вагайтеся, підписуйте договір)))
1. в них немає відтримки ж - ви можете купити якось з партнерів - дорого буде скоріш за все - проте її як такої немає, тільки форум.
Якщо у Вас є підтримка компанії - то прохання розповісти як її придбати - бо я жлоблюся віддавати кошти партнеру на данний момент для доналаштувань по WP.
При підписанні договору можна ж корегувати пункти - раніше були пункти по вирішенню багів день в день (зараз наче немає вже).
2. по НП - помиляєтесь - фійгня в тому що для НП робили інтеграцію базово, а те що сервіс постійно міняє api, вводить нові опції і т.д - сам неодноразово звертався і до них і до ванбоксу - раніше все виправляли оперативно. На сьогоднішній день базовго функціоналу вистачає.
3. чекбокс - там взагалі біда - воно працює, але сам чекбокс завжди відправляє до ванбокса, а ванбокс відправляє до чекбокса. Користувався чекбоксом з самого зародку. Важко звичайно - проте на сьогоднішній день якщо правильно налаштовані дії в системі - то буде працювати.
А з приводу вашого боксу - навіть якщо ви мене і переконали - ви можете взяти коробку, перейти на самообслуговування і найняти своїх розробників - в чому складність ? - в тому що це дорого .....
Вивантажте собі демку OS - потестуйте - далі вже хейтіть продукт. Я думав ви тестили OS і не задоволені.
MVP то не дуже гарна версія на мій погляд.
Підтримувати софт вічно ніхто ніколи не буде в рамках одієї версії - це єкономічно не вигідно - прикладом мобільні телефони - їх міняють раз у декілька років - бо вони застарівають.
=================
Відгуки пишуть тільки ті хто не задоволені, а задоволені просто користуються. Я сам вивчав статистику перед покупкою і особисто підписував договір, на той момент була співбесіда з керівником компанії, а не якимось там Salesом.
То ж я знаю про що пишу і пережив з данною системою 3х різних власників продукту.
=================
Якщо не секрет - яким продуктом користуєтесь на данний момент ? - щоб можно було порівняти кількість функціоналу.
Оце у Вас ділог - мені тільки відлупи на пошту летят.
Вирішив написати. Підтримки там немає офіційно - форум є - можна вирішувати не складні питання. Складні то за кошти - в мене таких не було - та бачив цікаві.
Пан Евген має рацію - проте цого досвід особистий і можливо саме в нього був поганий контакт з інтегратором чи тим хто налаштовував систему.
Я взагалі на фрилансі знайшов хлопця Миколу і він все налаштував =)))
Мені не дуже сподобаловь що мене оновлють - та тут вже робити нічого (свою PS5 я теж оновлювати не хотів - та без оновлень не буде ігор в нові іграшки - мені 42 роки якщо що - не дитина).
OS то не дуже зрозуміле на перший погляд створіння - та в принципі логічний виток розвитку - треба трохи підловчитись - бо місцями не зрозуміло що і як.
Не рекомендую - Отзывы о Onebox
Плюсы: работать будет при больших финансовых и/или человеческих затратах и скорее всего нервах
Не рекомендую
2 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
01.01.23 "компанія" onebox припинила "підтримку" однієї з версій, на якій моя система, і.....одразу припинили працювати декілька інтеграцій, автоматизацій в самій системі))) і в мене враження або система взагалі ледве може працювати без їх костиля або ж вони це зробили навмисно як мотивацію до "оновлення" моєї системи. Що ж мотивація спрацювала - перейду на інший продукт іншої компанії.
Про припинення "підтримки" афішували завчасно
КРАЙНЄ не рекомендую мати з ними будь-яку справу, не вірте жодному їх слову про диво-продукт
НЕ все так погано
не займайтеся маніпуляцією, система має працювати as is, а не починати буксувати після вимкнення "підтримки", в мене коробка на моєму сервері, що з нею мало трапитися після припинення "підтримки"? хіба що ваші спеціалісти буквально її підтримували як столик без однієї ніжки)
Ви створювали десь топік з приводу того що не згодні зі змінами ?)
Чому ви не створюєте топіків ?
прочитав топік вашого директора і його відповіді не згодним клієнтам)))))
тут коментатори одного поста =)
то якщо виникнуть складнощі - то я до нього піду, а не буду писати в інтернеті який він гівнюк.
висновки робіть самі
===================
мою компанію тех хейтять клієнти жлоби (я про вас нічого не кажу і це не в вашу сторону) - то в повітряну їм товар не видали, то після закінчення робого дня не відкрили магазин - тож я завжди до такого відношусь 50/50 - без прямих доказів не повірю
"можете подивитись кількість людей які не хотіли переходити на OS, а зараз дуже задоволені." - де можна побачити список цих людей, якщо я не працівник? ще одне підтвердження, що Ви працівник
"Людей які не можуть відкрити йти у діалог з компаніями, а писати лише на зовнішніх ресурсах вважаю щуренятами - не більше." - в реченні про діалог є правда, але незадоволений клієнт може відвернутися і піти, а може і судову справу виграти, клієнт який пішов в суд у Вас називається "щуропітеком"?і...може написати відгук, повторюся цей ресурс для цього і створений
на жаль з Вами адекватний діалог неможливий, Ви замість діалогу займаєтеся маніпуляціями, намагаєтеся образити і звинуватити/перекласти відповідальність на опонента...
Вашим коментарем про адекватний діалог, Ви, Олександре, показуєте свою неадекватність і безпосередні зв'язки з компанією не лише як клієнт
Я висловив свою думку, був їх клієнтом не один рік, відповідати на питання про "можливо я щось не так зробив" не буду, повторюся - моя думка сформована
Гарного вечора
І так - ви помиляєтесь дуже сильно - покажіть історію де ви намагалися залишити свою систему не оновленою на загальних правилах і це може закінчити діалог.
Ви могли купили або коробку або залишитись на попередній версії і підтримувати її сам - проте як я розумію ви це не зробили.
Людей які не можуть відкрити йти у діалог з компаніями, а писати лише на зовнішніх ресурсах вважаю щуренятами - не більше.
Потенційні клієнти оцінять,
Ви таким і були чи стали таким після одерживості onebox?
наступне, доведіть, Олександре, що спроб до ведення адекватного діалогу не було?)
на початку співробітництва не дивлячись на проблеми, які з'являлися, я дякував менеджерам за партнерство і тд, але потім на жаль все пішло не так
і взагалі цікаво виходить, Олександре, цей ресурс і створений для відгуків, якщо Ви з кимось не згодні - не означає, що Ви правий, а я ні
Після того як мені зробили декілька інвестицій безкоштовно - я став фанатом системи. Так - пряник спрацював.
список - ви вмієте користуватись форумом ? - там є теги - там є пошук - можна знайти інфо - топіки навіть не модерують )
якщо я працівник - в чому моє задоволення вести з вами діалог і витрачати час на такого клієнта ?) - немає логіки
от не вели діалоги не вели, а тут під час війни почали - смішно
вмикаємо логіку - у вас був тариф не дорогий скоріш за все (або на декілька ліцензій, чи що там ще може бути) і ви обурені змінами які вам невдобні. В наших реаліях бізнес не завжди може витягнути софт який пропонується через його вартість - шукаємо де дешевше.
наприклад розробка мобільного додатку для мого інтернет магазину - коштувала мені 6к$ в 2016 році - і що на виході ? - розробник зробив, віддав і пішов собі. Пройшов час - оновлення додатку в нього ж - це рахуй половина вартості, а якщо брати іншого - то там ще більша сумма.
А так - не у всіх поганий досвід і я вам в котре кажу - відстоюйте своє право на форумі - так ви війну не виграєте.
А я власник бізнесу який став до лав ЗСУ - бізнесом займається дружина - складнощів у неї немає. Планує ставати партнером компанії на загальних умовах.
такі ото справи - є ті хто жаліється, а є ті хто відстоює свої права - неважливо що там скаже директор компанії - якщо у мене будуть законні підстави по договору або іншому юридичному показнику - я б судився, а не розписував незадоволені комменти в інтернеті.
гарного вам дня
знову Ви пишете коментар де намагаєтеся довести, що я не правий, використовуючи припущення, а не факти
радий, що у Вас позитивний досвід співпраці з ними, я залишаюся при своїй думці
я чудово знаю що таке форум, декілька разів знаходили там рішення, бачив як відбувається надання консультації та її якість, бачив як реалізуються доопрацювання на костилях, саме про це мій відгук, а не лише про те що я незадоволений новими умовами)
"вмикаємо логіку - у вас був тариф не дорогий скоріш за все" - припущення, не дорогий це який? Ви не прочитали мій відгук
"от не вели діалоги не вели, а тут під час війни почали - смішно" - звідки така інформація? з історії комунікацій?)
"такі ото справи - є ті хто жаліється, а є ті хто відстоює свої права - неважливо що там скаже директор компанії - якщо у мене будуть законні підстави по договору або іншому юридичному показнику - я б судився, а не розписував незадоволені комменти в інтернеті." - коменти в інтернеті для ознайомлення з ними потенційних покупців а не для закидання дезінформацією, вирішив не судитися з ними, у випадку виграшу це було б не зовсім справедливо так, як певний час користувався їх продуктом, а судових справ вони програли не одну виходячи з судового реєстру
"якщо я працівник - в чому моє задоволення вести з вами діалог і витрачати час на такого клієнта ?) - немає логіки" - якраз для того щоб з мене зробити бідного, жадібного, недолугого дурника, який сам винен, а компанія має найкращий продукт на ринку - теза яку Ви і просуваєте з першого Вашого коментаря
"дуже жаль - ви так і не зрозуміли що любу складність можна вирішити "безкоштовно" через форум і ви дивитесь через призму своєї логіки." ех... Ви не прочитали мій відгук
"гарного вам дня" - дякую, Вам також)
я фанат системи і можу напхати більшості відгуків - вони облаштовані навкруги жадібності і криворукості.
наприклад оновлення - загугліть срок життя софту =)
все законно - оновлюємось і насолоджуємось роботою, або купуємо коробку + розробника = отримуємо свою систему - все просто.
а про власника компанії - покажіть інший софт де вам прямо відповідають на ваші питання - беремо той же бітрікс - всім буде начхати на ваші листи і тому подібне - дуже добре що я не купив їх коли у мене були сумніви з приводу продовження робото з onebox який раніше був ванкліком.
З приводу жадібності і криворукості:
1. їм заплачена не одна і не 2 тис долл за фукнціонал, а на порядок більше, їм сплачувалися доробки( в тому числі за функціонал, який з їх слів був в коробці до підписання договору, а потім виявилося, що функціоналу немає), пакети послуг "за підтримку", ліцензії і тд, кожен вирішить самостійно яка сума для нього допустима в такій ситуації
2. криворукість: не користувався новою OS, про неї нічого не можу сказати, а по старим версіям - більшість інтеграцій не були повними, наприклад, ви щось підключаєте, а потім виявляється що інтеграція "базова", тобто не підтримує всього що надає провайдер - так було з НП (напр не було поля для внесення штрих-коду упаковки), CheckBox (не було можливості фіскалізувати повернення) і тд, за повну версію інтеграції потрібно було доплачувати окремо, а так дійсно правда, можна інтегруватися з декількома десятками сервісів.
Якщо у Вас є ресурс з ними безкінечно боротися, слухати/читати що вони "айфон" а ти цього не цінуєш), що сам винен), не мати адекватного консультування, деяких клієнтів навіть блокували на форумі через "погану поведінку" залишаючи без підтримки диво-срм)))))), читати як власник компанії в грубій, хамській формі мало не посилаючи "відповідає" своїм же клієнтам, прямо пише що він маніпулятор і пишається цим - не вагайтеся, підписуйте договір)))
Якщо у Вас є підтримка компанії - то прохання розповісти як її придбати - бо я жлоблюся віддавати кошти партнеру на данний момент для доналаштувань по WP.
При підписанні договору можна ж корегувати пункти - раніше були пункти по вирішенню багів день в день (зараз наче немає вже).
2. по НП - помиляєтесь - фійгня в тому що для НП робили інтеграцію базово, а те що сервіс постійно міняє api, вводить нові опції і т.д - сам неодноразово звертався і до них і до ванбоксу - раніше все виправляли оперативно. На сьогоднішній день базовго функціоналу вистачає.
3. чекбокс - там взагалі біда - воно працює, але сам чекбокс завжди відправляє до ванбокса, а ванбокс відправляє до чекбокса. Користувався чекбоксом з самого зародку. Важко звичайно - проте на сьогоднішній день якщо правильно налаштовані дії в системі - то буде працювати.
А з приводу вашого боксу - навіть якщо ви мене і переконали - ви можете взяти коробку, перейти на самообслуговування і найняти своїх розробників - в чому складність ? - в тому що це дорого .....
Вивантажте собі демку OS - потестуйте - далі вже хейтіть продукт. Я думав ви тестили OS і не задоволені.
MVP то не дуже гарна версія на мій погляд.
Підтримувати софт вічно ніхто ніколи не буде в рамках одієї версії - це єкономічно не вигідно - прикладом мобільні телефони - їх міняють раз у декілька років - бо вони застарівають.
=================
Відгуки пишуть тільки ті хто не задоволені, а задоволені просто користуються. Я сам вивчав статистику перед покупкою і особисто підписував договір, на той момент була співбесіда з керівником компанії, а не якимось там Salesом.
То ж я знаю про що пишу і пережив з данною системою 3х різних власників продукту.
=================
Якщо не секрет - яким продуктом користуєтесь на данний момент ? - щоб можно було порівняти кількість функціоналу.
Вирішив написати. Підтримки там немає офіційно - форум є - можна вирішувати не складні питання. Складні то за кошти - в мене таких не було - та бачив цікаві.
Пан Евген має рацію - проте цого досвід особистий і можливо саме в нього був поганий контакт з інтегратором чи тим хто налаштовував систему.
Я взагалі на фрилансі знайшов хлопця Миколу і він все налаштував =)))
Мені не дуже сподобаловь що мене оновлють - та тут вже робити нічого (свою PS5 я теж оновлювати не хотів - та без оновлень не буде ігор в нові іграшки - мені 42 роки якщо що - не дитина).
OS то не дуже зрозуміле на перший погляд створіння - та в принципі логічний виток розвитку - треба трохи підловчитись - бо місцями не зрозуміло що і як.
Всім дякую за увагу.
1. у компанії відсутня підтримка - тільки через партнерів - партнера самі вибираєте - можливо ви вибрали не сумісного з вами партнера.
2. на скільки мені відомо - всі умови прописуються у договорі - якщо щось не так - правда на вашій стороні.
Використовую систему 7 років - задоволений.
Задоволення не з дешевих - але воно працює. Альтернатив не бачу на сьогоднішній день.