На жаль, працівникам немає коли обслуговувати клієнтів...кокєтсво важніше... Прийшов до магазину щоб купити взуття сину, змушена сама перебрати купу взуття щоб віднайти розмір та підібрати взуття, в той час коли два працівники буквально в 3 метрах мило між собою спілкувались... Я просто не витримала зробила фото, на що підлетів хлопець з питанням , що ви робите, кажу... Читать отзыв На жаль, працівникам немає коли обслуговувати клієнтів...кокєтсво важніше... Прийшов до магазину щоб купити взуття сину, змушена сама перебрати купу взуття щоб віднайти розмір та підібрати взуття, в той час коли два працівники буквально в 3 метрах мило між собою спілкувались... Я просто не витримала зробила фото, на що підлетів хлопець з питанням , що ви робите, кажу фоткаю як ви працюєте...Тай пішла шукати далі взуття...підлетіла дівчина і почала таки кричати на мене, ми тут керуючі, ми не повинні обслуговувати вас...ну то добре, але знати норми обслуговування і бути ввічливі маєте...згладжувати конфлікт, а не розпалювати його...
При зверненні на гарячу лінію нажаль, дівчина сказала а чого ви самі не підійшли і не попросили домоги...то я ще й винувата, я повинна просити допомоги, а не вони її запропонувати...бажаю вам, вирости і навчитися обслуговувати клієнтів.... Місто Дніпро, вул. Велика Діївська, 111-р
Достоинства:
Гарний товар за гарні ціни
Недостатки:
Немає норм обслуговування клієнтів, елементарне : привітання, допомога...
Магазин "Конфискат" на Академгородке. 6.11.20 Хамское отношение кассира. Спросила есть ли в наличии детские носки тёплые, показала какого качества, и где можна найти. Кассир очень грубо со злобой ответила, что бы я сама разбиралась с этим вопросом. Очень не приятный осадок остался.
Здравствуйте! Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Подскажите, пожалуйста, в какой день вы были на кассе нашего магазина? Мы не оставим без внимания такие действия наших сотрудников! Благодарим, что помогаете нам становиться лучше.
Некачественная обувь, то краска ссыпалась, то кожа потрескалась. И принципиально не хожу в магазины,где измеряют температуру, считая покупателя тем самым барашком или животиной какой то, потратила деньги в другом магазине с другим отношением к покупателю.
Доброго дня, Інга! Ми робимо все можливе, щоби ваше перебування у магазині було безпечним, саме тому температурний скринінг безконтактним методом усім покупцям — це ще один із запобіжних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).
Стосовно якості, при наявності чеку Ви можете звернутися у магазин, де було придбане взуття та обміняти бракований товар протягом 14 днів.
26.10.2019 Днепр,Березинка,выбрали 2 вещи,когда подошли на кассу оплачивать по терминалу,мне ответили,что я могу оплатить только один товар,на мой вопрос, почему только один?ответ последовал,что у них на сегодня закончен лимит,на мой вопрос как это так?,был ответ,что у них ЧП и лимит на сегодня исчерпан.После женщина продавец,она же администратор,ответила,что могла вообще мне сказать что терминал не работает.Вопрос ,Что за беспредел???Не хотят... Читать отзыв 26.10.2019 Днепр,Березинка,выбрали 2 вещи,когда подошли на кассу оплачивать по терминалу,мне ответили,что я могу оплатить только один товар,на мой вопрос, почему только один?ответ последовал,что у них на сегодня закончен лимит,на мой вопрос как это так?,был ответ,что у них ЧП и лимит на сегодня исчерпан.После женщина продавец,она же администратор,ответила,что могла вообще мне сказать что терминал не работает.Вопрос ,Что за беспредел???Не хотят платить налоги?????Горячей линии у них нет)! Пойдем в другой магазин где есть терминал.
Зовсім не має клієнтоорінтованості
На жаль, працівникам немає коли обслуговувати клієнтів...кокєтсво важніше...
Прийшов до магазину щоб купити взуття сину, змушена сама перебрати купу взуття щоб віднайти розмір та підібрати взуття, в той час коли два працівники буквально в 3 метрах мило між собою спілкувались... Я просто не витримала зробила фото, на що підлетів хлопець з питанням , що ви робите, кажу... Читать отзыв
На жаль, працівникам немає коли обслуговувати клієнтів...кокєтсво важніше...
Прийшов до магазину щоб купити взуття сину, змушена сама перебрати купу взуття щоб віднайти розмір та підібрати взуття, в той час коли два працівники буквально в 3 метрах мило між собою спілкувались... Я просто не витримала зробила фото, на що підлетів хлопець з питанням , що ви робите, кажу фоткаю як ви працюєте...Тай пішла шукати далі взуття...підлетіла дівчина і почала таки кричати на мене, ми тут керуючі, ми не повинні обслуговувати вас...ну то добре, але знати норми обслуговування і бути ввічливі маєте...згладжувати конфлікт, а не розпалювати його...
При зверненні на гарячу лінію нажаль, дівчина сказала а чого ви самі не підійшли і не попросили домоги...то я ще й винувата, я повинна просити допомоги, а не вони її запропонувати...бажаю вам, вирости і навчитися обслуговувати клієнтів.... Місто Дніпро, вул. Велика Діївська, 111-р
Хамское отношение к покупателям!!!
Некачественно
Стосовно якості, при наявності чеку Ви можете звернутися у магазин, де було придбане взуття та обміняти бракований товар протягом 14 днів.
Отказ в оплате терминалом