Наталія Отзыв написан 16 мая, 2022 год14 просмотров
Робила замовлення картоплі. Вона була акційною. Перед замовленням зателефонувала до оператора, і уточнила як швидко формуєтьсч посилка і відправляється на пошту. Мені повідомили, що 2 - 3 дні. Замовленя робила 3 травня, 9 травня посилка ще не була на пошті. Тільки після мого дзвінка і негативних емоцій її, нарешті, відправили. За умовами сайту, якщо замовлення на 400 гривень, то пересилка безкоштовна. Так як моє замовлення було близько 300 гривень, то вирішила що замовлю на 400 гривень. Навіть, на сайті!!!!! мені вибило, що моє замовлення перешлють безкоштовно. Але при отримані виявилося, що це далеко не так. Оплатила 153гривні за пересилку. Коли зателефонувала оператору, то вона мені повідомила, що умова безкоштовнї пересилки не стосується картоплі. Чому на сайті при замовлені повідомляється, що посилка безкоштовна? Мені нічого конкретного не відповіли.
Недостатки:
Посилка формується дуже довго.
Сайт висвітлює неправдиву інформацію.
По кожному замовленню треба дзвонити і уточнювати всі нюанси.
Недобросовісний продавець. Вводить клієнтів в оману. Не рекомендую!!! . Не рекомендую - Отзывы о ДоброДар интернет-магазин
отзыв
Комментарии к отзыву