Медицинская сеть Добробут - это первая в Украине сеть частных медицинских учреждений, которые работают по современным стандартам качества предоставления медицинской помощи.
На сегодняшний день функционируют:
В Киеве:
станция неотложной помощи
детские клиники на Правом и Левом берегу
детская поликлиника
две поликлиники для взрослых
стационар для взрослых
В Ялте:
подробнее
Одне суцільне розчарування - Отзывы о Добробут
Приїхала туди, мене оглянув лікар та сказав, що він не може зробити вакцинацію так як він лікар первинної ланки і порекомендував мені звернутися до рабіолога на наступний день . Хоча вакцина така повинна колотись якнайшвидше після укусу ! І чому тоді колцентр записав до лікаря, який це не робить- загадка! Зважаючи на вже досить пізній час , в тому числі витрачений на дорогу до клініки та час проведений там, я вже не мала змоги того ж дня поїхати в якесь інше місце !
Я оплатила 1100 грн. та на наступний день (хоча час тут є дуже важливим) звернулась до іншого лікаря (Добробут, що на Оболоні) , який був дуже здивований поведінкою попереднього.
Через 2 дні , зважаючи на схему вакцинації, в приміщенні клініки по вул. Сім’ї Ідзиковських , 3 в мене вже здавали нерви. (Туди мене знову записали через колцентр, бо я все ще вірила в порядність клініки)
На рецепції не вихований персонал, який не знає про запис, не розуміє , що робити . Запис був попередній !Відправили мене на консультацію до лікаря.
Лікар на консультації абсолютно нічого не зробила!!! На мої запитання , які є побічні ефекти щодо вакцини чи якісь застереження щодо неї, відповіла , що може дати мені інструкцію щоб я її почитала !!!
На моє запитання, в чому тоді полягає її консультація , за яку я повинна заплатити 1100 грн. , мені лікар відповіла , що її робота встановити можливість допущення мене до вакцинації .
Однак повторюся , вона абсолютно нічого не зробила!!! В який спосіб встановлювала можливість чи неможливість допущення мене до вакцинації , не зрозуміло .
Не зібрала анамнез, не запитала нічого, а на мої запитання максимум на що спромоглася, це запитати чи є в мене претензії і якщо є, то це не до неї!!!
Потім лікар мені сказала пройти в інший кабінет , де мені вколять вакцину. І щоб я зайшла на рецепцію , працівники внесуть відповідні дані.
Прийшовши на рецепцію , мені довелося декілька раз попросити, щоб покликали медичну сестру, яка зробить укол і це довелося робити 4 рази!!!
За незрозумілу «консультацію», якої не було, мені довелося заплатити!
Єдиний, кому хотілося б подякувати - це медсестра , яка чудово провела маніпуляцію !
Висновок : в Добробуті невихований персонал на рецепції , здирництво грошей , повна професійна деградація !!
отзыв
Комментарии к отзыву