Жахливий Контакт-центр - Отзывы о Добробут

Добробут
Отзыв написан 4 сентября, 2020 год 154 просмотра
Я так зрозуміла, щоб отримати якусь відповідь від добробуту, потрібно написати мало не на всіх можливих ресурсах, на своєму сайті відгуки просто не публікуєте і не реагуєте на них.
10.08. звернулася в контакт-центр з приводу призначених ліків татові, тому що тато призначення забувся, а інтернет в місцевості, якій ми перебували був відсутній. Відповіла Ірина, номер 1325, повідомила, що не може надати таку інформацію, посилаючися на закон про захист персональних даних. Сказала, також, нехай зателефонує тато і вона йому надасть таку інформацію. Я пояснила їй, що це достатньо складно, тому що важко пояснити людині у віці та ще й з підвищеним тиском, що їй потрібно зробити і що сказати, на що вона знову послала мене в закон та на пошуки інтернету. А як знущання (інакше не можу це назвати) запропонувала відправити інфу на електронну пошту. Серйозно? І це при тому, що я разів з 20 повторила, що тут немає інтернету.
Я дісталася до тата, пояснила йому, що потрібно сказати і тому подібне,відповіла на безліч його запитань, і нарешті ми зателефонували знову в контакт-центр...знову взяла слухавку Ірина, і знову не надала нам інформацію, посилаючись на те, що вона мого тата НЕ БАЧИТЬ, уявляєте? Я запитала в Ірини, хто буде відповідати, якщо в тата станеться інфаркт, запронувала викликати швидку...було б смішно, якби не так сумно... Людина похилого віку страждає на гіпертонію, а мені пропонують бігати шукати інтернет, замість того, щоб допомогти, це не жарти, ви клініка яка позиціонує себе як місце де піклується про здоров'я своїх пацієнтів, але в даній ситуації збереження даних було на першому місці. Можливо потрібно набирати ЛЮДЕЙ на роботу, які розуміються в медицині, а не перших забажавших.
Хочу отримати відповіді на запитання:
1. З яких все ж таки пір захист даних став для вас важливішим за життя людини?
2.Навіщо казати нехай зателефонує тато, якщо ви не збиралися надавати інфу? та ще й під таку відмазку як "я не бачу.

Достоинства:
  1. Лікарі подобаються
Недостатки:
  1. Контакт-центр жахливий




Комментарии к отзыву

Вікторія, нам шкода, що ви опинилися в подібній ситуації, однак відповідно до вимог чинного законодовства України, інформація про стан здоров'я пацієнта, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, рекомендоване лікування, а також інші відомості, одержані при медичному обстеженні пацієнта, є лікарською таємницею та не підлягають розголошенню. Вам були запропоновані варіанти вирішення данної ситуації, на жаль, ні один з них Вам не підійшов.
Вікторія 10 сентября, 2020 год
На питання Ви всеодно не відповіли, чому не надали інформацію безпосередньо татові? Чи це є таємницею навіть для самого пацієнта? Якщо так, як проводити лікування і навіщо тоді взагалі лікар, якщо діагноз та лікування є таємницею для самого пацієнта?

А також, навіщо було вводити в оману, і говорити, що надам інформацію, а потім шукати якісь дуже сумнівні причини, щоб не надавати? Це була трата мого часу та нервів.


Добробут
Все отзывы

2.0 5
874 отзыва / 161232 просмотра
Добробут
Медицинская сеть Добробут - это первая в Украине сеть частных медицинских учреждений, которые работают по современным стандартам качества предоставления медицинской помощи.
На сегодняшний день функционируют:
В Киеве:
станция неотложной помощи
детские клиники на Правом и Левом берегу
детская поликлиника
две поликлиники для взрослых
стационар для взрослых
В Ялте:
подробнее

Адрес: Київ, вулиця Сім'ї Ідзиковських, 3
Телефон: 044 495 2888
Клиники
Национальный Институт Рака
Национальный Институт Рака

Рейтинг: 3.9
1670 отзывов
Клиника "Добрый прогноз"
Клиника "Добрый прогноз"

Рейтинг: 3.8
146 отзывов
Медисса
Медисса

Рейтинг: 4.6
68 отзывов
Bogomolets Clinic
Bogomolets Clinic

Рейтинг: 4.9
252 отзыва
Клиника выходного дня
Клиника выходного дня

Рейтинг: 4.5
653 отзыва
Smart klinika (Смарт клиника)
Smart klinika (Смарт клиника)

Рейтинг: 5
62 отзыва