Технічні роботи для того і починаються, щоб свого часу закінчитись. Результатом таких робіт зазвичай буває покращення сервісу, нові можливості та більш висока швидкість. Саме так я і сприймаю простій у Cosmolot. Все буде ще краще.
Для меня странно читать гневные комментарии, если учесть, что целевая аудитория онлайн-казино явно младше 50 лет. Вы разве не понимаете, что существует риск полностью потерять сайт при дополнительных нагрузках, которые вызовет массовая выплата денег. Получается, что его закрыли для технических работ из соображений безопасности, а вывод денег всеми гемблерами только усилит эту самую опасность.
Ну написали ви відгук, посварили Космолот, посварили програмістів, посварили хакерів, які зробили атаку, побажали якнайшвидшого закриття і вимагали виплати грошей. І що, ви хоч якось наблизили запуск сайту?)))))) Натомість краще зайнятися чимось корисним, почитати книгу, позайматися спортом. Ок, сам тут час гублю, погнав на пробіжку, всім peace.
Ну справді, у вас там криві та косі всі сидять? За що ви цим бездарам зарплату платите? Я тримаюся з останніх сил, щоби не почати матом писати. Ви взагалі можете налагодити роботу сайту чи ні? Якщо ні, то дайте офіційне оголошення, але краще найміть нормальних програмістів. Якщо так, то давайте трохи швидше, тому що у вас є обов'язки перед користувачами.
Я розумію, що вже пізно лізти з порадами, але багато користувачів самі винні в ситуації, що склалася. А чого ви одразу гроші з рахунку не виводите? Поставив, виграв, вивів. Це лайфхак на майбутнє.
Нехай роблять довше, зате зі стовідсотковим результатом. Ви хіба не знаєте, що краще сім разів відміряти та один відрізати. Дороги в нашій країні он швидко асфальтують, а результат не дуже виходить.
Моя порада, готуйтеся до запуску Космолота – заробляйте гроші на цупкий банк. А тим, у кого вони й так є на рахунку – поталанило. Я все вивів і за ці два з половиною місяці витратив, тепер шкодую.
Здається час викликати службу порятунку, фахівці з Cosmolot не справляються із завданнями. Ну справді, може тут є круті програмісти, напишіть у службу підтримки та запропонуйте свої послуги.
Мне кажется, что за эти без малого три месяца мы забыли все хорошее, что было у космолота. А было немало. Это и выбор игр, и много эксклюзивных слотов, и разные квесты, и хорошие бонусы. Хотя, если вспоминать все крутое, то становится еще хуже от осознания, чего лишился. Ведь претензий по самой работе не было никогда.
Розумію, що від мого бажання нічого не залежить, але дуже хочеться швидше зарубатися в казино. Любив проводити тут час, ще й вигравав частенько. Зараз залишаються лише спогади та надія на краще.
Достоинства:
багато ексклюзивних ігор, надійні, донатять армії.
А я наприклад трішки переживаю за гроші, які залишилися на рахунку, не встигла вивести вчасно 😥 Звісно, онлайн консультант запевнив, що з грошима все буде добре і як відновлять буде можливість виводу. Сподіваюсь на це!!!
Почав реально вигравати і тут виявляється я у відкритому космосі! Сподіваюся цю проблему усунуть. Гарно що хоч на рахунку нічого не осталося. А так нормальне казино усі виграши виводяться(у продовж двох днів,але це можна почекати).
Достоинства:
Можна часто вигравати і зручне меню.
Недостатки:
Вивід грошей затягується на два дні (але це не значний мінус) і звісно що останні тижні не можливо зайти на сайт.
всім привіт! грав у космолот онлайні, вклав 200 гривень, виграв 800 - вивели без питань. головне це підтвердити телефон і пошту в профілі і не створювати дублюючих аккаунтів
Все буде ще краще.
странно читать гневные комментарии
краще зайнятися чимось корисним
давайте трохи швидше
чого ви одразу гроші з рахунку не виводите?
Доброго времени суток!
Написано FS от русалки!
Зашёл а там надо депозит делать!
Зачем тогда писать фриспины?
краще сім разів відміряти та один відрізати
тепер шкодую.
запропонуйте свої послуги
забыли все хорошее
залишаються лише спогади
трішки переживаю
Це великий облом!
гарний заклад