Користуємось послугами цього перевізника з 2022 року. Київ-Кишинів - Київ. Так, водії змінюються, але жодного разу не було нарікань. Була ситуація, коли пару разів брали іншого перевізника, бо у цього не було вільних місць. І якщо порівнювати, то тільки на користь EvroBus. Зручні сидіння, чистий, охайний салон, виїзд по розкладу. На туристичному форумі завжди рекомендую.Крайня поїздка була 17.04.2024... Читать отзыв Користуємось послугами цього перевізника з 2022 року. Київ-Кишинів - Київ. Так, водії змінюються, але жодного разу не було нарікань. Була ситуація, коли пару разів брали іншого перевізника, бо у цього не було вільних місць. І якщо порівнювати, то тільки на користь EvroBus. Зручні сидіння, чистий, охайний салон, виїзд по розкладу. На туристичному форумі завжди рекомендую.Крайня поїздка була 17.04.2024 в 14.00 з Києва. На кордоні, нам змінили час виліту на пізніший, були змушені бронювати готель. Дуже дякуємо водію за людяність. Він вночі завозив нас в готель, без попереднього узгодження.Назад, нам туроператор знов змінив час виліту, так, що ми впритик встигали на рейс з Кишинева на 13.00. Написали перевізнику, пообіцяли 30 хвилин нас зачекати. 28.04.2024. рейс на 13.00. Встигли)). Також дякуємо водію за комфортну і швидку дорогу додому.
Підкажіть де я можу розмістити свою скаргу офіційно.Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку.Водій ЮрійПретензії - рекомендації до компанії 1. Продаючи квитки вказуйте місця2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти 3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво,... Читать отзыв Підкажіть де я можу розмістити свою скаргу офіційно.Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку.Водій ЮрійПретензії - рекомендації до компанії 1. Продаючи квитки вказуйте місця2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти 3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво, не кладіть пляшки з водою на сидіння)4. Найважливіше- безпека пасажирів.а) півтора річна дитина без дитячого крісла. Якщо мати тим не переймається, компанія повинна дбати за безпеку. Дитина стояла на сидінні при їзді , мати притримувала її однією рукою , а другою тримала телефон. б) немає східців, щоб безпечно зійти. Два похилого віку пасажири , один після інсульту, мали великі проблеми з посадкою и висадкою.5. Наймаючи шоферів компанія відповідає за їхню профпридатність